Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ajde slikaj ti to pred nekim zidom na 20+ metara udaljenosti.
Budem, prvom prilikom! Koji te dio konkretno zanima. Sama osvjetljenost, ili linija svjetla. Još se meni jedan far klima. Pokupio sam jedan radni stupić, na sreču sklopivi. Ili je pukao držač fara, ili se nešto otkopčalo na držaču do tablice. Moram rastaviti da vidim.
 
Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Pa ako nisu na popisu, znači da ih nisi, niti možeš atestirat. Po toj logici ja nebi gubio vrijeme da dva puta moram ići na tehnički
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pa ako nisu na popisu, znači da ih nisi, niti možeš atestirat. Po toj logici ja nebi gubio vrijeme da dva puta moram ići na tehnički
Meni osobno je bitno da se odlično vidi,i da ne zasljepljujem druge vozače! Treba mi minuta da ih izvadim prije tehničkog,i naknadno vratim! Ali želim iči sa njima,da vidim dali če itko išta primijetiti! Ako prođu provjeru,super! Ovom koji ih je meni prodao,su uredno prolazile....,a vozilo isto nije bilo na popisu! Lako se po potrebi vratiti na tehnički sa strarim sijalicama za pola sata!
 

dinko1981

Well-known member
Ma nema ja ništa protiv da ih koristiš, samo znam da meni osobno nema ništa goreg od gubljenja vremena na tehničkom. Puno toga ovisi i od samog djelatnika koji radi pregled
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ma nema ja ništa protiv da ih koristiš, samo znam da meni osobno nema ništa goreg od gubljenja vremena na tehničkom. Puno toga ovisi i od samog djelatnika koji radi pregled
Naravno. A čuj, svijetle kao na istim vozilima sa Xsenon svjetlima. On nezna koje su meni u opremi, tj.negleda! Njegovo je da testira snop, ako prolazi, odlično!
 

Cutac

Prèkaroš
Naravno. A čuj, svijetle kao na istim vozilima sa Xsenon svjetlima. On nezna koje su meni u opremi, tj.negleda! Njegovo je da testira snop, ako prolazi, odlično!
Tu si u krivu. Njegovo je da utvrdi tehničku ispravnost farova.
Da bi farovi bili ispravni, prvo i osnovno, svi dijelovi koji su ugrađeni moraju biti ispravni (reflektor/projektor, plastični pokrov, kućište, žarulje, motorići i sve što ide sa njima, perači). Ti imaš halogene farove koji po homologaciji u sebi trebaju imati određenu žarulju (u tvom slučaju H7 halogenu), imaju ručno naštimavanje visine snopa i nemaju perače. Ako napraviš išta po tom pitanju, nisi legalan.
Dalje, u faru mora biti homologirana žarulja tako da količina svjetla koju ona isporučuje ne bude iznad X lumena. S obzirom da imaš halogeni reflektor, koji nema "cut-off" precizan koliko i projektor, imaš rasip svjetla koji ide drugim vozačima u oči. Dogovoreno je da je x količina rasipa dozvoljena, a to se može ostvariti kombinacijom reflektora, plastike izvana i žarulje, što je i homologirano za tvoj auto.
Ako radiš prepravku, jebeš po tavanu.
Kada staviš jaču žarulju, što te OSRAM LED očito jesu (nisam proučavao da ti budem iskren), za rezultat imaš više svjetla u očima vozača. Također je tu problem niveliranje, jer kad ubrzavaš, guzica sjedne, snop svjetla se podigne i onda smeta ljudima. Da imaš automatsko niveliranje, farovi bi se spustili na ubrzanju.

Zato kažem, daj bar da vidimo snop kakav je.
Budem, prvom prilikom! Koji te dio konkretno zanima. Sama osvjetljenost, ili linija svjetla. Još se meni jedan far klima. Pokupio sam jedan radni stupić, na sreču sklopivi. Ili je pukao držač fara, ili se nešto otkopčalo na držaču do tablice. Moram rastaviti da vidim.
Zanima me snop.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ovi naši automobili postanu prava životna okupacija, i to čak i sada kad nema problema, nego samo preventiva! Još sam pod pozitivnim dojmovima oko LED H7 sijalica,i u postupku naručivanja ulja za automatski mjenjač......,a več se hvatam za iduči posao! Baš sam pregledao video o čišćenju DPF-a doma. Lik se stvarno potrudio, sve istestirao.....,i rezultati su odlični! Čak i u komentarima su ljudi jako zadovoljni. Par sati posla, jeftina i dostupna sredstva.....,samo je potreban trud. Vozilo mi je preko 190 000 KM, filter je kao prošao životni vijek od nekih 170 000 KM(baca grešku za potrebnu izmjenu), začepljenost oko 46%! Mislio sam ga na nekih 60 % skinuti, i dati oprati! To bi bilo nekih 150 EUR, ali sad vidim i da mogu sam!Uskoro ču pred vikend zamoliti prijatelja da ga skine, ostaviti vozilo kod njih, i preko vikenda ga oprati! Nisam pratio koliki mu je trenutno pritisak u leru, ali vidim da je nekima i 20-tak, a nakon pranja oko 4! Tako da čim budem siguran u dobru prognozu za vikend, i da mogu bez vozila dan/dva....,bacam se na posao!

 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Prljav je to (i zahtjevan) posao... Ne bih to sam radio.
Mislim da vrijedi i više od 150€ (skidanje, čišćenje, sušenje, montiranje, dijagnostika...)!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Tu si u krivu. Njegovo je da utvrdi tehničku ispravnost farova.
Da bi farovi bili ispravni, prvo i osnovno, svi dijelovi koji su ugrađeni moraju biti ispravni (reflektor/projektor, plastični pokrov, kućište, žarulje, motorići i sve što ide sa njima, perači). Ti imaš halogene farove koji po homologaciji u sebi trebaju imati određenu žarulju (u tvom slučaju H7 halogenu), imaju ručno naštimavanje visine snopa i nemaju perače. Ako napraviš išta po tom pitanju, nisi legalan.
Dalje, u faru mora biti homologirana žarulja tako da količina svjetla koju ona isporučuje ne bude iznad X lumena. S obzirom da imaš halogeni reflektor, koji nema "cut-off" precizan koliko i projektor, imaš rasip svjetla koji ide drugim vozačima u oči. Dogovoreno je da je x količina rasipa dozvoljena, a to se može ostvariti kombinacijom reflektora, plastike izvana i žarulje, što je i homologirano za tvoj auto.
Ako radiš prepravku, jebeš po tavanu.
Kada staviš jaču žarulju, što te OSRAM LED očito jesu (nisam proučavao da ti budem iskren), za rezultat imaš više svjetla u očima vozača. Također je tu problem niveliranje, jer kad ubrzavaš, guzica sjedne, snop svjetla se podigne i onda smeta ljudima. Da imaš automatsko niveliranje, farovi bi se spustili na ubrzanju.

Zato kažem, daj bar da vidimo snop kakav je.

Zanima me snop.
Evo, jako je teško dobro uslikati! Sa table još nekako, a izvana slikaš ukoso! Jako sam zadovoljan. Na slici izbliza desni far bi možda trebao biti malo višlji,ali pošto se malo klima,nisam siguran u kojem smjeru se još može pomjeriti, kad se fiksira na pravo mjesto! A slike iz daljine su bar 15-tak metara, iako ne izgleda tako!Nisam mogao još unazad zbog nekog auta! I dalje se nemože dočarati koliko dobro osvjetljavaju površinu!


Trenutno stanje FAP-a, hladan motor u leru 4mbar, topal 10mbar......,na 46% zapunjenosti!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dobro to izgleda!
Ja bih s njima išao na tehnički.
Lako staviš H7 (kod njih na parkingu) i napraviš novi krug, ako bude trebalo…
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
S obzirom da sam skužio da mi se lijevi far pomjera jer je nosač prema tablici iz nekog razloga pukao, a da je u Osijeku još danas gospodarski sajam...., otišao sam u nabavku "dijelova" za popravak fara, i dr. Na sajmu su bili prisutni prodavači ovog ljepila. Prosto je nevjerovatno što sve može kad ti demonstriraju. Jedino me začudilo da to rade več cca 15 god, a da nikad nisam naletio na njih. Uzeo sam ljepilo/punilo i čistać. Ne reagira na zrak, nego na pritisak. Ne smeta na ruci ako se prolije kao trenutno ljepilo. Između ostalog, predamnom su prerezali neku gumenu okruglu traku, cca 1cm debljine, stavili kap u sredinu, nakon par sekundi spojili/stisnuli, i istog trena mi dali da probam. Znači nemoguče odvojiti, kao jedno. Htio sam nogom probati koliko je jako. Imaju i neku gumenu traku, na opip nije ni ljepljiva. Pokrpali kompresoru crijevo, drži ko luda. Dok se namata, rasteže se, i nakon minute kad razreže, nema više slojeva, kao jedno. I može doslovno preko svega, ulja, masti, itd, ništa joj ne smeta. Ovo troje me izašlo 30 EUR. To su manja pakovanja, ali traju. Preporučuju stavljati u teglu od meda/krastavaca i sl, zatvoriti...,i u frižider. Kažu ladno 5 god može. Ako se kažu zablokira vrh, uvijek ima novih za kupiti. Ili kaže zamjeniš vrhove, ljepila i čistaća, okreneš naopako, i riješeno.
 

Prilozi

Cale81

Well-known member
S obzirom da sam skužio da mi se lijevi far pomjera jer je nosač prema tablici iz nekog razloga pukao, a da je u Osijeku još danas gospodarski sajam...., otišao sam u nabavku "dijelova" za popravak fara, i dr. Na sajmu su bili prisutni prodavači ovog ljepila. Prosto je nevjerovatno što sve može kad ti demonstriraju. Jedino me začudilo da to rade več cca 15 god, a da nikad nisam naletio na njih. Uzeo sam ljepilo/punilo i čistać. Ne reagira na zrak, nego na pritisak. Ne smeta na ruci ako se prolije kao trenutno ljepilo. Između ostalog, predamnom su prerezali neku gumenu okruglu traku, cca 1cm debljine, stavili kap u sredinu, nakon par sekundi spojili/stisnuli, i istog trena mi dali da probam. Znači nemoguče odvojiti, kao jedno. Htio sam nogom probati koliko je jako. Imaju i neku gumenu traku, na opip nije ni ljepljiva. Pokrpali kompresoru crijevo, drži ko luda. Dok se namata, rasteže se, i nakon minute kad razreže, nema više slojeva, kao jedno. I može doslovno preko svega, ulja, masti, itd, ništa joj ne smeta. Ovo troje me izašlo 30 EUR. To su manja pakovanja, ali traju. Preporučuju stavljati u teglu od meda/krastavaca i sl, zatvoriti...,i u frižider. Kažu ladno 5 god može. Ako se kažu zablokira vrh, uvijek ima novih za kupiti. Ili kaže zamjeniš vrhove, ljepila i čistaća, okreneš naopako, i riješeno.
Samo ti ne smje upasti komad sasušenog ljepila s tog zablokiranog vrha u ljepilo jer je onda gotovo tj za 2 dana se sve stvrdne.
Ljepilo je vrh.
Kada se potroši ona žuta može se koristiti aceton.
A tek kada pojačaš s zelenim tj prahom, drži kao smrt
 

Srdjan_Va

Member
Mene interesuju dve stvari :D
1. Da li je neko uspeo da nasteluje prskalice soferke :D
2. Na koliko duvate 17ice. felne 2.5bar kao sto pise ili malo manje? :)
 
Na vrh