Sad si me sjetio "problema" s otpuštanjem ručne na Mercedesu. Prvi susret s Mercom mi je bio Okasti (E-klasa) i sad shvatim da je ručna, zapravo nožna. Pritisnem je junački, ali dok ju je trebao otpustiti uhvatila me neugoda. U jednom trenutku sam pomislio da će se možda sama otpustiti dok dodam gas, ali ne... Auto se diže i stoji na mjestu. Pet minuta mi je trebalo kako da otkrijem da su za otpuštanje namjenili zasebnu polugicu lijevo od volana.Sjećam se kad sam 1. put sjeo u c5, nisam znao otpustit ručnu kočnicu.
200 KS je "krov" kojeg isporučuje 1600 ccm turbobenzinac.Uz ovaj mi auto paše neki moćni motor,a ne da je krov 160ks.
Njega stavljaju u C5 i C6. Ne znam zašto ne i u DS5.Pa jel nisu mogli staviti 3.0 V6 HDi
200 KS je "krov" kojeg isporučuje 1600 ccm turbobenzinac. 1.
Njega stavljaju u C5 i C6. Ne znam zašto ne i u DS5. 2.
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Citroen-fits-new-30-V6-HDI-to-C5-and-C6/