nažalost da bi ušao u koštac (tržišno gledano) sa švabama premium klase nedostaju mu ti detalji sa drugih modela (npr. zatvaranje gepeka na gumb kao C5/III, hidroaktivni ovjes također, a i "samo" 200ks, THP200 ili Hybrid4, na 1700+ kg - vjerovali ili ne, ne stane veći motor pod haubu???).
teško je danas na domaćem tržištu pronaći kupce za DS5, ljudi su skloniji birati "njemačka" rješenja, prvenstveno zbog imagea koji imaju, drugenstveno zbog zatucanosti stanovnika balkanskog potkontinenta (čovjek mi kaže, i to ne jedan: za te pare biram pasata/insigniju kakav hoćeš, a auti ne idu u istu rečenicu, al dobro).
ali je činjenica da nije bilo osobe koja se za tim autom nije okrenula kada sam prvog (perla bijeli Hybrid4, 19" crne felge) izveo u šetnju ZG ulicama..
auto je poseban, to su i najtvrđi protivnici priznali
))
valjda će u budućnosti situacija ipak postati bolja