Citroen C4 III

balki

Active member
Koliko vidim tema nije otvorena pa da počnemo polako "napaljivanje";-)
http://www.autoexpress.co.uk/citroen/c4/96707/all-new-citroen-c4-gets-sharp-look-for-2018

Izgledati će broj robustnije, koji cm veći klirens od poda, Novo podvozje preuzeto od P308, dodani decentni Airbump štitnici, novi koncept svjetala na tragu novoga C3 i nova zadnja LED 3D svjetla, 7" infotainment displej, front kamera sa snimanjem...
Sami izgled se opet zeru odmiče od C4II klasike prema "citroenovski drukčijem" i meni osobno izgleda interesantno iako mi je i ta linija odlično legla.
 

Cutac

Prèkaroš
Super mi izgleda.
Samo se nadam da će plastika oko kotača biti izborna, ili bar u boji karoserije.
I da, to je obiteljski auto, bla, bla, ali mooožda da su ga malo spustili, ovo mi izgleda kao cross verzija.
 

markan1000

Well-known member
da, i piše da idu prema crossoveru. ako je to to što nas čeka, meni se zasad sviđa. nisam oduševljen, ali mi je prihvatljivo. a jedan od razloga zašto mi se sviđa je što je ispod ovih airbumpova i ostalih dizajnerskih novosti jako vidljiva i trenutna linija c4. nije napravljen totalni zaokret, nego se trenutna linija usklađuje s linijama ostatka game.
zamjerka mi je na cijelu liniju što mi se čini da ovaj dizajn nije avangarda po kojoj je citroen poznat. Meni su avangarda DS, C6..., ovo je samo neobično. valjda
iskreno se nadam jednoj takvoj avangardnoj limuzini u budućnosti
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa čekaj, valjda ne treba spominjat da je ovo render i da nema nikakve veze s finalnim proizvodom... tuđa mašta.
 

Phantom

Drajver
da se nadovežem, lijep je, mada se nadam da će skinit ovu radio antenu sa krova ili eventualno stavit sharka , to me bode i na mojem c4...
ja ću vjerovatno do tada da kupim picasso-a :grin:
 

La Marche

Iskreni optimist
Nadao sam se malo hrabrijem obliku.
Ovo mi je malo previše ziheraški i nije mi u duhu Citroenove tradicije u vrijeme kad čak i "japanci" luduju (istina na svoj prostački način) s oblikovanjem.
Kako god, moj sljedeći auto bit će Citroen. Možda i ovaj, tko zna?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Muljavina oko novog C4 još traje... zadnja priča uključuje popunjavanje kompaktne rupe sa produženim Cactusom koji bi trebao doći sa redizajnom manjeg. Hoće li se zvati samo C4 ili ne... tko zna. Ime projekta je F3, Cactus je E3.
I onda navodno ''pravi'' C4 III tek 2020.

PS

To znači rastezanje rastegnute PF1 platforme, koju po novom zovu Platform A. Što opet teško sakriva činjenicu da su joj korjeni iz 90ih.
 

Cutac

Prèkaroš
To znači da će imati 10-11 godina kada ga zamijene! :disgusted::doh:
Morali bi napraviti neki pošteni redizajn u međuvremenu, ako žele privući kupce.
 

Dalibor

Dado Tornado
To znači rastezanje rastegnute PF1 platforme, koju po novom zovu Platform A. Što opet teško sakriva činjenicu da su joj korjeni iz 90ih.
(Ironija Mode ON)
što samo pokazuje koliko je to dobra platforma :D
ko i njihovi mali benzinski motori koji su se donedavno ugrađivali gotovo 30 godina.
(Ironija Mode OFF)
nekako mi se čini da citroen ne zna što napraviti sa c4 i c5.
c5 je totalno nekonkurentan i neprepoznatljiv u svojoj klasi. dobra je odluka da se neka njegova varijanta prodaje recimo u kini gdje se prodati poprilična količina(prema zakonu velikih brojeva).
dok je sa c4 slična situacija i, moj dojam je, da bi citroen najradije ukinio oblik cečetvorke kakvog danas imaju i ubacio neki crossover ili povišenu varijantu, odnosno ne bi ulagao u razvoj c4 u obliku kakav je danas.

nisu to loše odluke. nisam siguran koliko se isplati imati kompaktni model kao što je aktualna c4 tj. koliki su joj uopće prodajni rezultati
 

markan1000

Well-known member
kompaktna klasa nikad ne umire. čini mi se da je c4 bio prilično konkurentan na tržištu i da su tu solidan posao napravili. tržište kompakt auta je tržište na kojem bi po meni svaki proizvođač trebao imati predstavnika.
jedini razlog zašto bi odustali od klasičnog nasljednika c4 su 308-ica i Astra, pa je procjena da nema potrebe za još jednim kompaktom u obitelji.
Iako, i u tom slučaju mogao bi nekakav "otkačeni" C4 se pojaviti, kao u većani C3, koji je meni prava pojava na cesti
 

Cutac

Prèkaroš
Ma kako bi bilo bolje da od ovakvog c4 naprave crossover. Da sad budem kulturan, crossover nema prednosti u odnosu na kompakta(inace ti poviseni auti nemaju realne prednosti, imaju samo ako ja ne nastavim biti kulutran). C4 je prostran, udoban, ne vidim razlog da mu dignu potrosnju. Tim vise sto ja onda ne bih nikako mogao kupiti novi c4 :D
Neka naprave malograđansku verziju c4, ali neka ne diraju normalan auto. C5 su osramotili, ne moraju i c4.

Veci je problem sto za naše tržište ne nude benzince. Cijeli svijet zabranjuje dizele u gradovima, a nama ih trpaju. To nisu krivi ni oni, nego nasi kupci. A i kupci su krivi zato sto crossoveri ulaze u sve niše.

Imam ja jednoga koji ima kaskaja i jedino sto govori je da su drugi auti mali, a kaskaj pola tih auta ne moze u oci pogledati.
Jos samo fali da to naprave od c4...
 

Dalibor

Dado Tornado
jedini razlog zašto bi odustali od klasičnog nasljednika c4 su 308-ica i Astra, pa je procjena da nema potrebe za još jednim kompaktom u obitelji.
Ma kako bi bilo bolje da od ovakvog c4 naprave crossover. Da sad budem kulturan, crossover nema prednosti u odnosu na kompakta
kompaktna je klasa prezasićena i mogao bi se okladiti kako, i u samoj francuskoj, c4 ima prodaju kao kia i hyundai u toj klasi. osim zemalja beneluksa nisam siguran gdje je još c4 konkurentan.

kad bi me se pitalo c5 bi zamjenila manje luksuzna izvedenica ds5, a c4 sa ds4 isto na takvu foru uz smanjenje cijene za cca 10-15 % u odnosu na trenutne c4 i c5. onda bi se ti auti itekako prodavali.

možemo mi to priznat ili ne ali citroen prodaje cijena (uz izgled), sjetimo se c-crossera koji su bili najprodavaniji auti u klasi kod nas prije nekoliko godina kada je uvoznik odlučio preuzeti vozila vraćena sa nekih tržišta i prodavati ih za cca 25 % nižu cijenu.
 

Cutac

Prèkaroš
a c4 sa ds4 isto na takvu foru uz smanjenje cijene za cca 10-15 %
Pa c4 i je "kmetskiji" ds4.
Citroen, osim cijene i izgleda, prodaje udobnost i ugodan osjećaj u autu. Malo koji hatch nudi tu dozu lagodnosti i "doma", kao c4.
Ja osobno nikad nisam želio nešto što konkurenti imaju - jer i c4 ima. Jedino Mazdinu kontrolu infotainmenta.
Ali materijali, udobnost, oprema, ergonomičnost, c4 sve to nudi, po nižoj cijeni, a istoj kvaliteti(ima mušica, ali koji auto nema?).

Ja ne sumnjam da će novi c4 biti izvrstan, dok god nije crossover, a i ne bi bilo loše da ga ranije puste u prodaju. I da maknu mini trocilindraše i stave normalne četverocilindrične benzince, ako mora, sa turbinom.
 

Blaster

New member
Taman kada svi proizvođači izbacuju lajsne, Citroen ih stavi na pola površine vrata. Ne znam jeli ima problema s tim, ali imam osjećaj da će tu svaki početi trunuti
 
Na vrh