Vanmorison
New member
Pozdrav, nakon par godina ponovno se vraćam sa svojom omiljenom markom i modelom iz 2008 godine. Prekrasni srebrni C5 je stigao u našu obitelj. To je treći po redu isti model, ovaj puta je došao sa automatskim mjenjačem. Bas taj mijenjac je ispočetka stvarao masu problema.
Prvo sam uočio miješanje ulja u posudi za antifriz, naravno, mjenjam odmah hladnjak motornog ulja jel znam da im ne to boljka. Medjutim nakon nekoliko čišćenja kompletnog sustava agresivnim tekućinama ulje se i dalje miješalo u antifriz. E sad, ne mogu reci da me nije koštalo živaca, vremena, i ponešto eura da bi detektirao kvar hladnjaka automatskog mjenjača. Uglavnom simptomi osim ulja u antifrizu je i trzanje mjenjača.
E sad kako dolazi do.mjesanja jedne tekućine u drugu. Sve ovisi o temperaturi, tlaku u određenom sistemu, ali da, ulje od mjenjača ulazi u antifriz, naravno dešava se i obrnuta situacija, antifriz ulazi u automatski mjenjač.., ta igra me je stajala oko 400-injak eura ali je napokon riješena.
Nakon toga sam odlučio ugraditi kinesku Junsun 11" multimediju, preporučam svima koji se dvoume u tome. Kinezi su to usavršili, napravili i originalno kućište za nju. Malo muke ali za par sati je sve gotovo, trosak oko 100-injak eura, ovisno koji tip multimedije uzmete.
Trenutno ugradjujem led trake iliti dnevna svijetla, izgleda prekrasno, daje mu agresivan izgled a po mraku se ističe u prometu. To sam pojačao sa Osramovim led H7 žarulja, vidljivost je više nego dovoljna.
Naravno uz servis i ti sitni potrošni dijelovi imam svog metalnog ljubimca starog 15 godina za nekih 5 tisuća eura. Svaki euro uložen, je vraćen ugođajem i doživljajem vožnje C5 poznat po svojoj udobnosti.
Za početak u kratko par informacija, tu sam za primiti bilo koji savjet od Vas, takodjer ako treba i ponešto objasniti sakupilo se nešto iskustva i drage volje ću pomoći.
Prvo sam uočio miješanje ulja u posudi za antifriz, naravno, mjenjam odmah hladnjak motornog ulja jel znam da im ne to boljka. Medjutim nakon nekoliko čišćenja kompletnog sustava agresivnim tekućinama ulje se i dalje miješalo u antifriz. E sad, ne mogu reci da me nije koštalo živaca, vremena, i ponešto eura da bi detektirao kvar hladnjaka automatskog mjenjača. Uglavnom simptomi osim ulja u antifrizu je i trzanje mjenjača.
E sad kako dolazi do.mjesanja jedne tekućine u drugu. Sve ovisi o temperaturi, tlaku u određenom sistemu, ali da, ulje od mjenjača ulazi u antifriz, naravno dešava se i obrnuta situacija, antifriz ulazi u automatski mjenjač.., ta igra me je stajala oko 400-injak eura ali je napokon riješena.
Nakon toga sam odlučio ugraditi kinesku Junsun 11" multimediju, preporučam svima koji se dvoume u tome. Kinezi su to usavršili, napravili i originalno kućište za nju. Malo muke ali za par sati je sve gotovo, trosak oko 100-injak eura, ovisno koji tip multimedije uzmete.
Trenutno ugradjujem led trake iliti dnevna svijetla, izgleda prekrasno, daje mu agresivan izgled a po mraku se ističe u prometu. To sam pojačao sa Osramovim led H7 žarulja, vidljivost je više nego dovoljna.
Naravno uz servis i ti sitni potrošni dijelovi imam svog metalnog ljubimca starog 15 godina za nekih 5 tisuća eura. Svaki euro uložen, je vraćen ugođajem i doživljajem vožnje C5 poznat po svojoj udobnosti.
Za početak u kratko par informacija, tu sam za primiti bilo koji savjet od Vas, takodjer ako treba i ponešto objasniti sakupilo se nešto iskustva i drage volje ću pomoći.
Prilozi
-
111,1 KB Pregleda: 0
-
68,6 KB Pregleda: 0
-
122,4 KB Pregleda: 0
-
86,5 KB Pregleda: 0
-
94 KB Pregleda: 0
-
139,5 KB Pregleda: 0
-
66,3 KB Pregleda: 0
-
78,6 KB Pregleda: 0
-
69,9 KB Pregleda: 0