Evo ekipa, preuzeo sam jutros C5X u Ark Miheliću. Nemam još neke posebne dojmove s obzirom da je bila velika kiša pa sam se više fokusirao da se ne razbijem putem
U odnosu na Talismana je tiši kad je u pitanju sam motor jer se ipak radi o benzincu. Od Rijeke do Krka nisam baš primjetio neke prednosti Advanced comfort suspensiona, ali trebam se ipak provozati malo više dok (i ako) ne počnem uočavati razlike (u odnosu na Talismana).
WiFi antene su dosta dobre jer lovi oba routera iz kuće (mob puno slabije hvata na istom mjestu).
Isprobao sam lane assist i drži auto između traka, prati samostalno zavoje (čak i kad maknem ruke sa volana), te usporava i ubrazava do zadane brzine.
Audio sustav nije tako očajan kako sam očekivao, ali mi je i dalje žao da nisam mogao doplatiti za HIFI - možda će biti moguće ubaciti naknadno tvornički woofer i centralni zvučnik.
Potrošnja na tih 44km je bila 5.4l/100km što me iznenadilo jer sam mislio da će biti barem 30% više.
Kad se koristi Carplay za navigaciju onda koliko sam skužio HUD navigacija ne prati rutu, već sam pokazuje kartu bez navođenja. Kad se navigacija podesi na tvornički TomTom onda je vidljiva plava linija na cesti
Prvotni zaključak (i očekivani) - kad sam prije 5 godina prodao C4 jedinicu i uzeo Talismana bio mi je daleko veći wow efekt, nego sada (sada ga nema ), ali je auto zapravo od svih novih koje sam gledao bio solidan izbor. Na kraju su u užem izboru ostali DS7 redizajn, Tesla 3 i odabrao sam ovoga. Tesla mi je imača nekako obićnu unutrašnjost, DS7 još nije imao spreman cjenik za narudžbu
Cijena je sa manjim flotnim popustom i uključenim punim održavanjem 5 godina bila 328k kuna. Tako da slijedećih 5 godina ne trebam kupovati ništa osim guma i goriva.
Navečer ću se provozati da dobijem dojmove noćne vožnje.
U odnosu na Talismana je tiši kad je u pitanju sam motor jer se ipak radi o benzincu. Od Rijeke do Krka nisam baš primjetio neke prednosti Advanced comfort suspensiona, ali trebam se ipak provozati malo više dok (i ako) ne počnem uočavati razlike (u odnosu na Talismana).
WiFi antene su dosta dobre jer lovi oba routera iz kuće (mob puno slabije hvata na istom mjestu).
Isprobao sam lane assist i drži auto između traka, prati samostalno zavoje (čak i kad maknem ruke sa volana), te usporava i ubrazava do zadane brzine.
Audio sustav nije tako očajan kako sam očekivao, ali mi je i dalje žao da nisam mogao doplatiti za HIFI - možda će biti moguće ubaciti naknadno tvornički woofer i centralni zvučnik.
Potrošnja na tih 44km je bila 5.4l/100km što me iznenadilo jer sam mislio da će biti barem 30% više.
Kad se koristi Carplay za navigaciju onda koliko sam skužio HUD navigacija ne prati rutu, već sam pokazuje kartu bez navođenja. Kad se navigacija podesi na tvornički TomTom onda je vidljiva plava linija na cesti
Prvotni zaključak (i očekivani) - kad sam prije 5 godina prodao C4 jedinicu i uzeo Talismana bio mi je daleko veći wow efekt, nego sada (sada ga nema ), ali je auto zapravo od svih novih koje sam gledao bio solidan izbor. Na kraju su u užem izboru ostali DS7 redizajn, Tesla 3 i odabrao sam ovoga. Tesla mi je imača nekako obićnu unutrašnjost, DS7 još nije imao spreman cjenik za narudžbu
Cijena je sa manjim flotnim popustom i uključenim punim održavanjem 5 godina bila 328k kuna. Tako da slijedećih 5 godina ne trebam kupovati ništa osim guma i goriva.
Navečer ću se provozati da dobijem dojmove noćne vožnje.
Prilozi
-
318,6 KB Pregleda: 0
-
380,8 KB Pregleda: 0
-
217,6 KB Pregleda: 0
Posljednje uređivanje: