Citroen C5X 180 Shine Pack by Charles

Charles

Active member
Donator foruma
Evo ekipa, preuzeo sam jutros C5X u Ark Miheliću. Nemam još neke posebne dojmove s obzirom da je bila velika kiša pa sam se više fokusirao da se ne razbijem putem :)

U odnosu na Talismana je tiši kad je u pitanju sam motor jer se ipak radi o benzincu. Od Rijeke do Krka nisam baš primjetio neke prednosti Advanced comfort suspensiona, ali trebam se ipak provozati malo više dok (i ako) ne počnem uočavati razlike (u odnosu na Talismana).

WiFi antene su dosta dobre jer lovi oba routera iz kuće (mob puno slabije hvata na istom mjestu).

Isprobao sam lane assist i drži auto između traka, prati samostalno zavoje (čak i kad maknem ruke sa volana), te usporava i ubrazava do zadane brzine.

Audio sustav nije tako očajan kako sam očekivao, ali mi je i dalje žao da nisam mogao doplatiti za HIFI - možda će biti moguće ubaciti naknadno tvornički woofer i centralni zvučnik.

Potrošnja na tih 44km je bila 5.4l/100km što me iznenadilo jer sam mislio da će biti barem 30% više.

Kad se koristi Carplay za navigaciju onda koliko sam skužio HUD navigacija ne prati rutu, već sam pokazuje kartu bez navođenja. Kad se navigacija podesi na tvornički TomTom onda je vidljiva plava linija na cesti

Prvotni zaključak (i očekivani) - kad sam prije 5 godina prodao C4 jedinicu i uzeo Talismana bio mi je daleko veći wow efekt, nego sada (sada ga nema :) ), ali je auto zapravo od svih novih koje sam gledao bio solidan izbor. Na kraju su u užem izboru ostali DS7 redizajn, Tesla 3 i odabrao sam ovoga. Tesla mi je imača nekako obićnu unutrašnjost, DS7 još nije imao spreman cjenik za narudžbu

Cijena je sa manjim flotnim popustom i uključenim punim održavanjem 5 godina bila 328k kuna. Tako da slijedećih 5 godina ne trebam kupovati ništa osim guma i goriva.

Navečer ću se provozati da dobijem dojmove noćne vožnje.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Charles

Active member
Donator foruma
Evo odradio sam prvu noćnu mini vožnu i malo dodatno proprčkao po autu.

Ekran ima jako lijepu rezoluciju, pogotovo se to vidi kod carplaya, nevezano koriste li se mape ili Apple music. In-house grafika bi mogla biti malo življa - od fontova, boja i pozadina, ali možda se riješi updateom softwarea.

Ambijentalna rasvjeta ima samo jednu boju - ne može se mijenjati ništa osim intenziteta.

Malo sam pofotkao iznutra kak svijetli, ali je mutno jer sam u žurbi samo par fotki napravio. Drugom prilikom ću fiksirati kameru.

360 kamera mi se dosta sviđa (i zadnja ima odličnu vidljivost po noći) iako trebam vidjeti kako namjestiti da se automatski pali i kod kretanja unaprijed i nailaženja na prepreku.

Btw. Popodne došao čovjek i kupio Talismana, suza mi je skoro potekla :)

Napravio sam i popis usporedbe opreme/značajki sa Talismanom:

U odnosu na Talismana ima:

180ks umjesto 130
8 brzina auto umjesto 6 auto
HUD u boji
Automatski prtljaznik
Peta vrata
Visio 360
Višeslojna akustična stakla
Wireless punjač moba
Aluminijske papučice i odmorište
19 inca kotaci
Usb C priključci
Highway assist Level 2 semi-autonomous driving
Atomatsko kocenje radar i kamera
12 inca tablet više rezolucije umjesto 8.7
Shif-by-Wire mjenjac
Led maglenke
Upozorenje opasnost od sudara
Sustav nepažnje vozaca


Nema:

Automatsko parkiranje
Ventilirana sjedala
Masaža sjedala
Panoramski krov
HiFi sustav sa pojačalom
Manja potrosnja
Plinske podizace haube
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Meni stvarno nije jasno koja im je to fora da kod bilo kojih novih auta, a posebice premium, da izbace te podizače haube.. Ono bitno je da nedaj bože nemoraš upotrijebi imalo energije za otvorit i zatvorit prtljažnik ali na haubi ćeš se zato naradit...
 

Cutac

Prèkaroš
Sretno s autom, prekrasan je!

A meni je recimo zanimljivije da stave sve ovo šta su stavili i onda stave 6 zvučnika od kartona.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Odradio prvu "veću" udaljenost - Njivice - Poreč. U pozadini se na gradilištu iza dizalice vidi i garaža gdje će C5X boraviti :D Lagano sam se vozio uz pokoja ubrzavanja da vidim kak ide i prosječna potrošnja je bila 5.3L/100km

Sve mi više sjeda auto - ugodan je za voziti i tih. A i sve mi je ljepši nekako, pogotovo ova perla boja :)

Cutac:
Zvučnici zapravo dosta dobro i rade - na papiru ih ima 8, ali sam sad fotkao i jedan centralni na ploči (fotka priložena) koji ne bi trebao biti tu. Možda nije spojen ili nema signala ali je prisutan. Možda odem u Caraudio empire da mi pogledaju može li se unaprijediti sustav nekako a da ne gubim garanciju ili da ne bi imao probleme kasnije. S obzirom da sa HI-FI nadoplatom postoji taj centralni zvučnik i woofer ispod gepeka, možda već postoji ožičenje zbog standardizacije. Ako postoji ubacio bi nešto iza. Trenutno jako malo ljudi ima neku informaciju oko ovakvih stvari ili imaju pristup nekim shemama, kad tek lagano kreće prodaja - mislim da je ovo trenutno i jedini C5X na području PGŽ-a.

E, da... Glas navigacije - stavili su nekog čudnog lika, čudnog naglaska kao glas navigacije. Nadam se da negdje postoji mogućnost izmjene ili da će staviti neku žensku koja bolje zvuči :D Renaultova je zvučala bolje.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Charles

Active member
Donator foruma
Evo mali update:
Iznenađen sam potrošnjom. Prosječna zabilježena potrošnja tijekom zadnjih cca 1900km je 5.8l/100km. Radi se o pretežito potrošnji van grada i na autocestama.

Sa autom sam sve zadovoljniji, već mi je skroz sjeo :) Nemam nešto posebno da bi izdvojio kao manu trenutno. Talisman mi je imao ljepši snop svjetla s obzirom da se radilo o lećama koje su imale i fora ljubičasti vrh linije. Bio je nedavno prvi veći update - ali ne znam gdje se može vidjeti changelog
 

Prilozi

Hrvoje Marin

Active member
Vozio jučer, usporedbe sa prehodnicima su smiješne. Naprijed ide odlično, motor hybrid mjenjač automatski zvučna izolacija.

Kod svakog kočenja prednji kraj tone značajno, a kako je nestabilan to je nevjerojatno.

Kočenje kod AA očajno grubo, razmak puno previše, čini se nedovršen.

Konzola se stanjila, kao kod superba, ali je vrlo visoka, pa imaš dojam da se voziš u Range Roveru, možda je to hit.

Elektronika je super, ovo sa pakriranjem. Prtljažnik može proći, ali vrijeme dok se vrata otvore i zatvore ne.
 

sfx7

Member
Vozio jučer, usporedbe sa prehodnicima su smiješne.
Možeš li ovo objasniti? Znači li to da je novi C5X puno bolji od starijih modela s hidraulikom ili je situacija obrnuta?

A to da auto tone i da je nestabilan je vjerovatno zasluga mekano podešenog ovjesa.
 

Hrvoje Marin

Active member
Možeš li ovo objasniti? Znači li to da je novi C5X puno bolji od starijih modela s hidraulikom ili je situacija obrnuta?

A to da auto tone i da je nestabilan je vjerovatno zasluga mekano podešenog ovjesa.
Nestabilan je toliko da je to strašno, želim reći da se mora probati, ako se misli kupiti. a što novinari vele to tanko prihvatiti.
 
Na vrh