Citroen C6 2.2 HDi

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Čestitam na odluci! Krasan auto i lijepa kombinacija boja. Volim aute sa svjetlom unutrašnjosti. Iako je teža za održavanje. C6 ima kvalitetniju kožu od ostalih Citroena pa je samo treba redoviti čistiti. Koliko km?

@mengela Hvala lepo !!! S obzirom da nisam imao iskustva ni sa jednim motorom koji dolazi u C6 mislim da je sasvim korektan 2.2, nema neka ludacka ubrzanja, ali potegne bas pristojno.
Niti jedan C6 ne potegne luđački, ali ovdje se barem možeš voziti na momentu dok automatik na svako jače stiskanje pedale baca u nižu.
Bilo je kasnije tih 2.2 i sa automatikom, ali ako automatik onda bolje 3.0hdi ili 2.7hdi.

Sjecam se prije par god je bio jedan u HR na prodaju, bež, full oprema, 3.0 benz sa plinom, nije ni cijena bila prevelika 2006g mislim.
ExOduS442xb ExOduS442xb Misliš na ovoga?

citroen-c6-3.0-v6-slika-36358074.jpg

Unutrašnjost naprijed.jpg

Ne plasim te, mislim da osnovne stvari, raspolozivost dijelova, donekle i na njihovu cijenu :) nije bas toliko jednostavan kao npr 2.0 hdi. Ja sam neki dan mijenjao grijace, 3h posla da se pridje grijacima, isto toliko da se vrati sve nazad, ali sve to zaboravis prvi put kad mu das gas
gambler072 gambler072 Meni je taj 2.2 biturbo izvrsna mašina.
 
Posljednje uređivanje:

Jovan Avramovic

Well-known member
gambler072 gambler072 Salim se malo, razumeo sam u kom smislu mislis.. :D
MacSlavko MacSlavko Nisam ga uzeo od ambasadora, ali mu je ambasador Italije u Beogradu bio prvi vlasnik.
Danko Danko Hvala lepo ! Videcemo, nadam se da ce se lepo pokazati na dalje !
Pankoz Pankoz Apsolutno,zasto da ne !
konaroast konaroast Hvala puno ! 147.000km na satu, upitno je naravno kao i kod svakog auta manje vise, ali eto, ako je verovati papirima i dokumentima, pa i nekom opstem stanju motora to je taj broj km..

Prethodni vlasnik mu je ugradio na zadnjoj klupi u otvoru za skije mali frizider i fino slozio 2 case, pa izgleda jako lepo sa tim
 

Prilozi

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ja sam imao C5 Mk1 restajling, pa kad sam ih poredio mislio sam naravno na tu generaciju C5-ice.
Duze medjuosovinsko rastojanje i koja sfera/bomba vise u odnosu na C5, kao i jos poneko resenje koje ima C6, a C5 nema, koliko sam i ja po forumima i YT uspeo da ispratim, to je razlog vece udobnosti, a juce sam se licno uverio u to. Nije udobniiji toliko da bi moglo da se kaze da je C5 neudoban auto, ali svakako je bilo osetno meni u voznji. Taj moj bivsi C5 sam vozio poslednji put pre nekih 5 dana, pa opet racunam nije proslo mnogo od tada, pa samim tim i secam se njegove udobnosti i komfora, da tako kazem
J Jovan Avramovic puno je naprednija platforma od C5 koji ima McPherson naprijed. C6 ima 3 kugle na prednoj i 4 na stražnjoj osovini. Mora biti udobniji. I ovaj tvoj nema AMVAR što je po meni bolje. Jedino provjeri stanje ovih spona br. 3 i 10. Ne smiju imati zračnosti jer onda kompjuter uključuje/isključuje središnje kugle u krivom trenutku.

00061575.jpg
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
konaroast konaroast sta mu tacno dodje AMVAR ?
Neki francuski akronim za ovjes promjenjive brzine reagiranja. Umjesto fiksnih ventila u kuglama, ima elektroničke ventile koji za svaki kotač mijenjaju po 16 profila amortiziranja. Bio je samo na V6.



Mislim da im je to Peugeot uvalio... Jer se i tamo pojavljivao na V6 modelima.
 
Posljednje uređivanje:

Jovan Avramovic

Well-known member
konaroast konaroast Sta mi naprica :D Salim se, razumem sustinu, na par mesta sam procitao taj pojam "AMVAR", ali mi nikad nije bilo jasno kako to funkcionise..
Zanima me, kolika je cena seta kvacila sa plivajucim zamajcem kod vas u hrvatskoj ? Cisto radi poredjenja nekog, da li i koliko ima razlike.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Profiler07 Profiler07 Ahaaaa, ooo Boze...jesam sludjen skroz. Hhaha sve u svemu nisam dobio to cudo tehnologije uz auto, mada prethodni vlasnik mi je rekao da se naplacao kazni za brzinu, tako da ne znam koliko mu je to funkcionisalo, ili mozda u tom trenutku nije imao to :D
 

ExOduS442xb

Racing
Čestitam na odluci! Krasan auto i lijepa kombinacija boja. Volim aute sa svjetlom unutrašnjosti. Iako je teža za održavanje. C6 ima kvalitetniju kožu od ostalih Citroena pa je samo treba redoviti čistiti. Koliko km?

Niti jedan C6 ne potegne luđački, ali ovdje se barem možeš voziti na momentu dok automatik na svako jače stiskanje pedale baca u nižu.
Bilo je kasnije tih 2.2 i sa automatikom, ali ako automatik onda bolje 3.0hdi ili 2.7hdi.

ExOduS442xb ExOduS442xb Misliš na ovoga?

Pogledajte privitak 5100

Pogledajte privitak 5101



gambler072 gambler072 Meni je taj 2.2 biturbo izvrsna mašina.
Mislim da je!
Kako si ga samo iskopao?
Svaka čast
 

gambler072

C5 enthusiast
gambler072 gambler072 Meni je taj 2.2 biturbo izvrsna mašina.
Ja se slazem u potpunosti. Neke stvari vezane za odrzavanje, nakon 4 godine provedene sa njim, zaista jesu kompikovane, ali generalno smatram da je to veoma dobar motor koji daje dosta uzitka u voznji, posebno na c5 koji je osjetno manji i laksi od c6
@ Jovan Avramovic puno je naprednija platforma od C5 koji ima McPherson naprijed. C6 ima 3 kugle na prednoj i 4 na stražnjoj osovini.
C5 je isti sa kuglama, i 99,9% sam siguran da dijele ovjes, prije bih rekao da je on na c6 softverski malo prilagodjeniji meksoj voznji
 

szahtila

Well-known member
Ja se slazem u potpunosti. Neke stvari vezane za odrzavanje, nakon 4 godine provedene sa njim, zaista jesu kompikovane, ali generalno smatram da je to veoma dobar motor koji daje dosta uzitka u voznji, posebno na c5 koji je osjetno manji i laksi od c6

C5 je isti sa kuglama, i 99,9% sam siguran da dijele ovjes, prije bih rekao da je on na c6 softverski malo prilagodjeniji meksoj voznji
Koliko je meni poznato ovjesi se sigurno razlikuju. C5 ima tkz. Hydroaktiv 2,dok je na C6 Hydroaktiv 3.5.Razlike su i mehaničke i softverske
Koliko je meni poznato ovjesi se sigurno razlikuju. C5 ima tkz. Hydroaktiv 2,dok je na C6 Hydroaktiv 3.5.Razlike su i mehaničke i softverske

Koliko je meni poznato ovjesi se sigurno razlikuju. C5 ima tkz. Hydroaktiv 2,dok je na C6 Hydroaktiv 3.5.Razlike su i mehaničke i softverske
 

gambler072

C5 enthusiast
C5 x7 ima hydractive 3. U c6 nisam nazalost nikada ni sjeo ni provozao, a ni zavirivao ispod njega pa iz licnog iskustva ne mogu tvrditi, ali vjerujem da mora biti dosta udobniji, tako je i zamisljen, a i visa je klasa automobila. Po ovom videu, ovjes je isti kao na c5

 

gambler072

C5 enthusiast
Ne zelim umanjiti sentimentalnu i realnu vrijednost c6, ali ako realno pogledamo logiku svih danasnjih brendova, vidimo da se na istoj platformi proizvodi 5-6 modela od 3 razlicita brenda. Cisto sumnjam da bi i citroen toliko "hardverski" modifikovao ovjes za c6 kada ima vec nesto spremno sto moze uz koji softverski upgrade dovesti na ono sto im treba. Imao sam priliku voziti c5 mk1, mk2 i na kraju c5 x7 koji posjedujem, i mogu potvrditi da x7 nema ni priblizno tu udobnost prethodnika, ali je za uzvrat dobio aktivno oslanjanje, sport dugme i skuplju reparaciju. Za c6 se nadam da grijesim, i volio bih da ima jos to "nesto" sto drugi citroeni nemaju jer je sigurno da ce za koju godinu biti omiljeni model kolekcionarima
 
Na vrh