ma svi proizvođači govore da su im sva ulja i tekućine life time osim motornog i kočionog, i da se ne mijenjaju.
ne znam kako je s automatskim mjenjačima, kod njih je ulje bitno za prijenos i zagrijava se.
reko bi da sve ovisi koliko se zagrijava i koliko je staro.
ulje koje se vrlo malo zagrijava tijekom rada može i do 15-20 god. bez zamjene bez obzira na kilometre.
ono koje se umjereno zagrijava, kao u ručnim mjenjačima, diffovima, recimo do max 15 god. ili nekih 150.000 km.
ulje za hidrauliku bi spadalo pod ono 15-20 god., bez obzira na kilometre.
kočiono i antifriz max 3-4 godine ili nekih 80.000 km.
s motornim idem do max 10.000 jer više nema izrazito kvalitetnih ulja. bilo je nekih ekoloških eksperimenata sa zamjenama na 30.000 ili 2 god., kod nekih proizvođača prije 10 godina, ali ulja su tada radili na druge načine. današnje ulje kvalitetom nema veze s onim prije npr. 15 godina. čak niti kod neki renomirani proizvođači kao mobil 1, castrol, motul i sl. preskupe marke. tko želi izrazito kvalitetno ulje treba tražiti među specijaliziranim uljima za trke, npr. motul v300 linija. ali takva ulja nisu za imati u autu godinu dana i nisu za fancy filtere u auspuhu
naravno, može se terati motorno i 30.000 ili nikad ne mjenjati u mjenjaču, pišem ako ti je auto drag i želiš najbolje podmazivanje