Citroen CX 88' 2.5 GTi 136ks

Jovan Avramovic

Well-known member
MacSlavko MacSlavko Zahvaljujem !
S obzirom da pretpostavljam da je u pozitivnom smislu napisan komentar 😁
Ps Jos stvari treba da se odradi, oko samog motora da se nadju filteri za vazduh i gorivo, da se motor predihtuje, ocisti hladnjak, da se proveri kvacilo (upitno je)
Najkrupnija stvar limarija i farbanje ce malko sacekati, nije bas teklo sve kako sam na pocetku zamislio, ali ok je za sada..
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Mali update..
U trenutku kad sam okacio poslednju fotku zamenjen je korektor visine, ulje u menjacu (ponovo), ulje u motoru (ponovo) i filter ulja (kad sam kupio auto stavili su neodgovarajuci).
Nakon svega se i desio prvi peh sa autom, rashladna tecnost iscurela, prokuvao..
Ventilator nije radio jer se otkacile neke zice koje ga ukljucuju (ne znam im strucan naziv), u svakom slucaju stresovi zbog sitnica, ali je sve proslo kako treba
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Mali update..
U trenutku kad sam okacio poslednju fotku zamenjen je korektor visine, ulje u menjacu (ponovo), ulje u motoru (ponovo) i filter ulja (kad sam kupio auto stavili su neodgovarajuci).
Nakon svega se i desio prvi peh sa autom, rashladna tecnost iscurela, prokuvao..
Ventilator nije radio jer se otkacile neke zice koje ga ukljucuju (ne znam im strucan naziv), u svakom slucaju stresovi zbog sitnica, ali je sve proslo kako treba
Kako misliš “prokuvao”, ali “sve je prošlo kako treba”?
🤔
 

Jovan Avramovic

Well-known member
MacSlavko MacSlavko Mozda se nisam lepo izrazio, kljucala je rashladna tecnost ispod cepa i iscurela vecina iste, a na malom displeju je pokazivao 113c° temperaturu..
Kasnije je taj kabal sa zicama spojen u hladnjak i ventilator je normalno radio, zamenjen antifriz i prosto je proslo sve u redu, sva creva su dobro, glava motora je dobro itd..
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Mali update, nisam hteo unapred da pisem, da ne izbaksuziram nesto, ali evo doslo je vreme..
Danas vozim CX-a na neku, hajmo reci blazu restauraciju.
Pored svega sto je do sada radjeno radice se sledece stvari: novi kablovi za paljenje, bakarni veci hladnjak, ventilator hladnjaka, nov dihtung glave motora, masinska obrada glave motora, novo kvacilo komplet, nove zavesice na zadnjem staklu, apsolutno sve i kompletno sredjivanje limarije, takodje kompletno farbanje u fabricku bordo boju (i motorni prostor, branici, znaci sve), poliranje svih prohromskih delova auta (kvake, lajsne oko vrata i stakala), farbanje crnih gumenih i plasticnih delova auta (spojler, pragovi, lajsne na vratima itd.), na kraju poliranje auta i dubinsko pranje.
I po potrebi ce biti odradjeno mozda jos nesto (na trapu sigurno)..za sada otprilike ovo..
 
Na vrh