Spriječava me što sam vidio iz prve ruke što za određeno auto koje nije baš standardno na mnogo načina, u ovom slučaju GS, znači imati PRAVOG meštra koji stvarno ZNA šta i kako raditi na tom autu...
Igrom slučaja nakon mjeseci agonije po raznim servisima naletio sam bio na meštra koji je u doba dok su se još prodavali GS i GA radio u Citroen ovlaštenom, a kasnije otvorio svoju radionu...
Ali, još bitnije, nisi primjetio kako sam rekao da je nakon 2000. godine postalo ZNAÈAJNO teže doći do dijelova nekim normalnim kanalima, po normalnim cijenama...?
Na žalost, nisam u mogućnosti niti previše vremena niti previše love posvetiti takvim 'projektima', još uvijek sam u situaciji kad mi treba vozilo koje uredno funkcionira, a za projekte nažalost za sada nema mjesta...
Nadam se da će biti u budućnosti... Danas, kad bi mogao dati tih 20-tak tis. EUR, već sam okačio što bio uzeo za prvo i pouzdano vozilo, restaurirani CX dizel, radije nego bilo koje novo vozilo u tom cjenovnom rangu...
Ali, to sam samo ja, polako starim i sve teže se prilagođavam, a old-school Citro hidraulika, bez ikakvih računala, zauvijek će imato posebno mjesto u mom srcu, i kad se budem mogao relativno bezbolno vratit, vraćam joj se, u nekom obliku...
Valjda...