U to doba Citroen je imao nadahnuće futurizma,kao i prije,još od TA,tak da je isti dizajn i u CXu i GSAu.Ali tu je već PSA imao svoje prste,tak da su motori u Visi već Peugeotovi,osim dvocilindrićne Clubice,koja je imala pojačan motor od Spaka,ili Dijane.Koliko je taj motor dobar vidi se iz sljedećeg; 650ccm,35 ks i dva cilindra zrakom hlađena,a auto ide skoro 140km/h i troši u prosjeku 5l na 100km. Održavanje minimum minimuma,elektronsko bez kontaktno paljenje,nema antifriza,jedini servis je bio zamjena filtera ulja i zraka i ulja i ponekad štelanje ventila.Inaće Visa je napravljena na platformi Peugeota 104. U ostale Vise se ugrađivao motor od Peugeota 1,1 i 1,4 ležak sa zajedničkim kučištem mjenjača i motora,zatim 1,6 (GTI) i 1,7 dizel koji se ugrađivao i u BXa.Kasnije je došao i dostavnjak,teretni i putnički C15,kratka i produžena varijanta koji su se radili u Spanjolskoj do 2005 godine i još nešto poslije u Poljskoj,tak da tih izvedbi ima još dosta po lijepoj našoj.U Buzetu i Kopru su se radile verzije za murju,vojsku i hitnu.