Citroen WTCC

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da će Seat u penziju što se tiče WTCCa... neznam dali su najavljivali kakav nov model, al i oni i bembure su s prošlogodišnjim modelima.

A sijećam se kad su leoni tek počeli natjecanje... mislim da je Èolak pričao o njima. Kao nemaju puno šanse na brzim ravnim stazama, al na sporim zavojitim papaju konkurenciju. Podupravljanju ni traga. Èudo od dizela.

Bio bi mi zanimljvi podatak prosječne potrošnje na utrci benzinaca i Leona.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
gledalo se, gledalo...

aktualni teaser za one koji su propustili

[ame]http://www.dailymotion.com/video/x1prm2f_yvan-muller-en-pole-au-circuit-paul-ricard-citroen-wtcc-2014_auto[/ame]
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo, Citroen pomeo konkurenciju u WTCC i što sad?
Ništa.
Taj auto nimalo ne podsjeća na C4 kakav imamo u garažama. Ni oblikom, pa čak ni bojom. Èak nema ni tog tuninga koji će proizvesti nešto slično tome.

Možda će napraviti neku verziju kao što je bio Loeb prije više godina i nadati se da će prodati pokoji takav. A na masovnu prodaju vozila i poboljšanje imagea to neće imati utjecaj. Šteta.

I dalje će se kod nas Citroeni reklamirati hokejem. A ponovo imaju svjetskog automobilističkog prvaka iz vlastite garaže.

Ne znam za druge, meni bi puno veći mamac za isti auto bio naziv C4II WTCC nego C4II Medveščak.
A još sam iz Zagreba.
Nekom iz Splita ili Dubrovnika, Osijeka, Pule, Zadra, Gospića... mora da je značajan faktor kod izbora automobila naziv Medveščak!
A tek Zmixu!
Aha, to je druga država, tamo se onda analogno možda zove C4II Partizan?
 

markan1000

Well-known member
u pravu si jednim dijelom, a to je da bi uspjeh u WTCC-u trebalo jače izreklamirati svugdje, pa tako i kod nas. ali ne slažem se kod ove usporedbe WTCC i Medveščak. Da se radi o nekom sportskijem (izgledom i performansama) modelu naravno da bi bilo primamljivije da se zove WTCC a ne Medveščak. Ali ja prvi ne bi htio kupiti auto na kojem mi još ne daj bože piše WTCC, a ispod haube 1,6 dizel od 90 ili 110 konja. teška seljačija bi to bila. tako da ja ne bi tu miješao kruške i jabuke, već bi trebalo kroz sve najjače modele, ne samo C4, progurati taj uspjeh u WTCC-u. recimo npr. c4 exclusive uz 2,0 motor, za 10.000 kuna nadoplate dobiješ WTCC paket, koji uz natpis WTCC nosi i neke sportske detalje, kromirane gluposti i sl. znači da se automatskli uz WTCC dobije neđto bolje nego inače, i performansama i dizajnom...
 

La Marche

Iskreni optimist
Slažem se u potpunosti.
Do 150 KS su low-budget specijalne serije Medveščaci i Partizani, a preko toga malo dotjerani neka su WTCC-i.
Ako Alfa Romeo ima QV, BMW seriju M, Opel OPC, Mercedes AMG, Renault Gordini, FIAT Abarth... ako se Audi stalno poziva na svoje sjajne uspjehe u utrkama izdržljivosti, mogao bi i Citroen imati WTCC.
Inače, čemu im ulaganje i trud oko utrka služi?
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma lako je za naziv. Proradi mašta taj čas.
Kako bi anemični C4sedan postao zanimljiv kao WorldToringLook paket opreme, dvobojni bijelo-sivi s decentnim crvenim detaljima, elegantnim krilom otraga i kotačima samo uz taj paket.
A verzija s imenom jednog od trkača malo jača, niža, s malo širim blatobranima kotačima isto bijelo-sivo-crvenima...
Eto ti od tački(karijole) auto za kojim bi se svi okretali.
I fala bogu, da ne ide uz diesel motore. Sad je takav i neki trend u Parisu, navodno, pa se uklopiš i u tu priču.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Što se WTCC naziva tiče, Chevrolet ga je koristio za dotjeranije modele... mislim da se kod nas zadnje prodavao Lacetti WTCC.
Dali to još uvijek koriste na drugim tržištima - neznam... kod nas ih više nema. Moguće da su još uvijek pod ugovorom

Ali da bi tako nešto pasalo Citroenu, pa bi sigurno... ali to nije u planu. Uloge u PSA su striktno definirane i sportski modeli u Citroenu nemaju prioritet. Tu ulogu je dobio Peugeot.
Tu se sad ističe mali paradoks... trenutno je Citroen puno veće ime u automoto sportu od Puga. Citroenov uspjeh je rezultat nekoordiniranog upravljanja unutar PSA. Malo čudno al eto... I to se s novim ljudima na čelu promjenilo.

Naravno...nisu bili toliko ludi da u potpunosti ukinu Citroen Racing nakon svih pobjeda, nego se desilo nešto suprotno. PSA je maksimalno zavrnuo pipu Citroen Racingu - a on se osamostalio. To su omogućili uspjesi koji su generirali velike sponzore i lovu. I sad egzistiraju praktički neovisno od PSA, koji je svoju ''sportsku'' lovu usmjerio u Peugeot Sport.

Citroen Racing nastavlja pobjeđivat jer su vrhunski uhodan i vođen projekt. A PSA politika prema njima je - šta se desi, se desi. Ako pobjeđuju super, a ako ne, nema veze, nisu ništa ni uložili.
A i ako ćemo bit iskreni... osim tog naziva ''Citroen'', malo ih toga više veže... Elysee i nije baš nekakav punokrvni model koji će se pamtit. Vjerovatno ga većin a Francuza nije niti vidila nikad u životu, nit se proizvodi nit prodaje u Francuskoj. A DS3 je.... pa DS.
Bit će zanimljivo vidjeti daljnji život CRa.

.........................................

Da se vratim malo na te nazive posebnih modela... naziv Medvešćak je po meni potpuni promašaj...ali ne prodaje ga naziv nego cijena, pa nije bed. Za neke, sad već imaginarne, sportske modele bi ja opet koristio VTR, VTS, by Loeb nazive... Imaju već nekakvu tradiciju i odgovaraju svrhi.
Za bolje verzije bi možda vratio nazad naziv Pallas.

Al neka se za početak kvalitetnije pozicioniraju i iskoriste standardne nazive oprema koji sad postoje. Attraction, Seduction i Exclusive. Uz to neka se pojavljuje ''posebna'', ''specijalna'', ''akcijska'' ili kakva već - Selection oprema.
 

La Marche

Iskreni optimist
Dajem na znanje da se Citroen redovito pojavljuje na WTCC seriji natjecanja u ovoj godini, u čudnoj konkurenciji, a evo i trenutnog poretka nakon 8 od ukupno 12 predviđenih utrka:

1.Citroen 716 bodova
2.Honda 487 bodova
3.Lada 223 boda
4.... ups, nema četvrte firme!

Ovo više liči Prvenstvu Hrvatske u desetoboju, nego na nešto zvučnog naziva FIA World Touring Car Championship.

Zanimljivo je vidjeti gdje se sve održavaju te utrke.
U Europi 5 + Rusija
U Africi 1
U Aziji 4 + Rusija
U Južnoj Americi 1

Od europskih zemalja Francuska, Njemačka, Portugal, Mađarska i Slovačka, plus Rusija. Nema Italije niti UK, Španjolske niti Nizozemske, Belgije, čak niti Èeške ili Austrije nema. Tko bi još ove godine htio ići na jednu od preostale četiri utrke morao bi se dobro "iskrcati" za put. Najbliža je u Kataru.

Ali ipak... moj sljedeći auto bit će Citroen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Imena sportaša me zanimaju jedino za one sportaše koje osobno poznajem.
U WTCC nemam nijednog znanca.

U auto moto sportu me zanimaju jedino proizvođači, nastupe na sportskim natjecanjima gledam kao dio predstavljanja firme potencijalnim kupcima.

Koga zanima i tko prati, neka napiše.
 

La Marche

Iskreni optimist
Napokon da sam i to dočekao!

Početkom 2016. marketing Citroena se napokon dosjetio da mogu spomenuti uspjehe na natjecanjima u reklami za C4 Elysee u dnevnim novinama (tu sam prvo, sad prije dvije minute vidio, možda se ohrabre pa odu i dalje)!

Nije baš da je reklama jako inventivno napravljena, ali bolje išta nego ništa.
 
Na vrh