• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Zna netko možda nešto o ovom autu ili je vlasnik tu na forumu?

https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-ds4-1.6-thp-oglas-32708977
Lagano te zaje*baju, jer ne pratiš forum. :) Nije to ništa osobno. Bija je početkom godine na Index oglasima jedan 1,6 THP sa nešto više kilometara. Oko 80k. Da je iša za 6k€, šta neće nikad, ja bi ga odma uzeja za sport, zabavu i rekreaciju. Ono šta je dosad poznato kako ode tako i na drugim forumima je da motor ima kroničnih problema sa razvodom ventila. Motor kojeg sa kojim je BMW eksperimentira u ugradnjom u Shitty Morrisa, posli su to uvalili u PSA. Nija ka VTI. Ovaj popije između intervala 6-7 dcl ulja, za razliku od VTI atmosferaca koji popije litru, litru i po, a i za razliku od VTI ide ka vrag. BMW je posli razvije i bolju verziju THP-a, ali su ga zadržali za sebe. ;) Zanimljivo, jel da? Ako ti ga lik pusti za 6,5 (čisto sumnjam) uzmi. Auto je fora. Auto je zabavan.
Ja bih to kapario, ako ide za 7500. :)
Ja bi mu odma da 6500, mrtav-ozbiljan za razliku od tebe. ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj bi bio pravi projekat za @
Cutac
Cutac, da ga kupi i u njega ubaci neki Mazdin motor.
Modifikacije Citroena, još i automatika, taj ne bi sa mjesta krenuo nikad :D :D

Vozio sam takvog DS4, meh. Ide ko blesav kad nabije boost, ali je turbo rupa osjetna i kod šaltanja boost padne skoro do kraja pa ide ispočetka.
A ovaj automatik sam vozio u 1.6 dizelu sa 120 konja i ok je u normalnoj vožnji, ali kod ganjanja se ponaša kao da ne zna to raditi. Znači radi sve OK, ali ima tu neku zadršku kao da razmišlja.
A i THP je govno svoje vrste, gori je od VTi motora.

Ja to ne bih uzeo. Težak je, automatik, ...
Ima puno boljih hot hatcheva(iako ovo nije ni blizu hot hatcha) i ima puno boljih daily-a.
 

Cutac

Prèkaroš
Voli pojest kućište turbine/leteći ležaj, kućište voli puknuti, gumice ventila, poklopac ventila i PCV u njemu, kiler ulja, lanac i španer, voli pregrijavati ulje i brže ga uništava nego VTi, šprica ga masu ispod klipova(što je dobro), ali dosta izgara, a kat to ne voli, naslage na usisnim ventilima, čitao sam neš o plastičnoj pumpi vode, ...
Ne znam, sad sam iz birtije, teže mi je razmišljati. Ali taj motor treba klati da dobro radi, a malo tko to radi.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa jedan od razloga što je propisano C3 ulje i je taj što ga dosta izgara pa da se bude "uviđavan" prema katalizatoru :D
 

kai dux

New member
Modifikacije Citroena, još i automatika, taj ne bi sa mjesta krenuo nikad :D :D

Vozio sam takvog DS4, meh. Ide ko blesav kad nabije boost, ali je turbo rupa osjetna i kod šaltanja boost padne skoro do kraja pa ide ispočetka.
A ovaj automatik sam vozio u 1.6 dizelu sa 120 konja i ok je u normalnoj vožnji, ali kod ganjanja se ponaša kao da ne zna to raditi. Znači radi sve OK, ali ima tu neku zadršku kao da razmišlja.
A i THP je govno svoje vrste, gori je od VTi motora.

Ja to ne bih uzeo. Težak je, automatik, ...
Ima puno boljih hot hatcheva(iako ovo nije ni blizu hot hatcha) i ima puno boljih daily-a.
Hvala za opsežni info. Tražim neki daily auto za po ZG i par puta mjesečno na duže relacije 150km u jednom smjeru. Radimo oko 10000-12000km godišnje u pravilu. Dizel ili benzin mi je svejedno samo da auto ima što manje stvarnih km :)
 
Na vrh