Bok! Još imaš isti auto? Koji je to motor kad je hydraktiv+ (sport tipka)?
Trebam promijeniti prednje kugle (tvrd i upaljen i ugašen na prednjem kraju). Da li bi savjetovao staviti standard ili comfort? Ja nemam sport tipke 2.0 HDI 2006/07 bez fapa.
Znaš li da li su iste kugle na mk1 i redizajnu? Hvala
Nažalost smo ga prerasli i više ga ne koristim. Ali sam ga dao tati, tako da je ipak ostao u obitelji.

Meni su dojadile te comfot kugle i na kraju sam vratio obične. Dosta više ljuljaju, ali onako umjetno. Glavna poanta hidropneumatike je ta mekoća u sredini hoda ovjesa. Što ide više u krajeve hoda, tvrdoća naglo raste. To je ta progresivna karakteristika zračnog ovjesa. Tako da je auto mekan ali vrlo kontroliran i stabilan.
Kod comfort kugli to područje mekoće u sredini hoda je prošireno i onda auto više ljulja u običnoj vožnji.
Ako se stalno voziš žutrije, onda su po meni bolje standardne kugle. Ja sam imao H3+ model koji je ima SPORT tipku i dodatnu srednju kuglu na svakoj osovini.
Taj model je recimo 20% udobniji od običnog H3 ovjesa.
Mislim da se sa comfort kuglama na H3 možeš približiti razini H3+.
Ako se voziš mirnije, većinu vremena sam, nenatovaren, comfort kugle su super.
Za sve ostalo su standardne kugle vrlo dobre.
Ako ti se tvoj auto učini neudoban, provozaj se u nekom drugom autu 200km i vrati se u svoj. Nama Citroenašima povremeno treba resetiranje
Nadam se da sam ti pomogao u nedoumici.
Zar se ne mora dijagnostikom odtlačiti potpuno za zamjenu?
Ako bi mogao sam nove preko prijatelja bi bile 530kn/kom.
Da, za zamjenu kugle moraš kroz dijagnostiku obaviti odtlačivanje (tamo piše Odzračivanje). I onda ih samo odvrneš. Možda alatom za uljne filtere.
Može se odtlačiti i bez dijagnostike, ali je ovako sigurnije.
Ne zaboravi otvoriti čep na posudi LDS-a jer ti inače može puknuti spremnik.
Što se tiče cijene, ne znam koliko km ima auto. Računaj da je kugla feder i amortizer u jednom.
Pa usporedi koliko ti košta samo amortizer za običan auto.
Ja sam na sivom karavanu straga imao original kugle, a prodao sam ga sa 330tkm i još su bile dobre. Pokaži mi karavan sa običnim ovjesom koji se redovito tovari a da još ima tvorničke amortizere.
Tako da mislim da 530kn nije puno. Naravno da je uvijek puno kada moraš platiti iz svoga džepa, ali kada uzmeš sve u obzir zapravo nije puno.