Da li postoji u novom C4 1.6 HDI 82 kW sa 5 brzina?

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jaći motor štedljiviji?
Pa, da. Evo ti ovi novi trocilindraši u kompaktima i limuzinama. Moje osobno mišljenje da je to notorna podvala autoindustrije. Ako želiš pratiti promet u gradu, ti "štedljivi i ekonomični motori" troše preko 10-11 litara.
 

balki

Active member
Uz ostalo bi dopisao i da stvarate pomutnju jer je ovaj jaci 114ks a ko model se vodi 115. Otkuda tih 112ks neznam.
I ja vozim verziju sa 6 brzina i mjenjac je odlican. Da je malko stedljiviji vidi se i iz tvornickih podataka o potrosnji i co2 emisiji- to iznosim samo ko dokaz da jaci moze bit stedljiviji.
 

Damaj

Active member
A i to kad se spominje ekonomičnost niži viši obrtaji. nisam primjetio da je netko napisao da troši manje goriva zato što ima brzinu više. ili da je znatno smanjio potrošnju. potrošnja uvjek ovisi o ekonomičnoj vožnji. Mislim na lokalnoj razini.

Mislim, šta na ovo reći. Nekada su svi odreda auti imali 4 brzine + rikverc, pa su onda nadodali svi redom i 5. brzinu (odnosno 6 ako računamo i rikverc). Pa što ti Zlatko misliš zbog čega su proizvođači nadodali tu 5 brzinu, odnosno zašto nadodaju već i 6. brzinu? Ne misliš valjda da su proizvođači htjeli zakomplicirati situaciju sa više dijelova u mjenjaču koji je u konačnici i skuplji ili da se klinče kako imaju kompliciraniji mjenjač od konkourencije. Ubacili su 5., a tako i 6. brzinu u aute koji imaju dovoljno snage za to samo da uštede gorivo i emisiju co2 plinova, jer u 5. ili 6. brzini voziš u nižim obrtajima i manje goriva trošiš. Probaj svoj auto voziti samo do 4. brzine pa pogledaj onda potrošnju.Nudim ti za vikend vožnju u mom autu da vidiš kako to funkcionira sa 5. brzinom u naseljenom mjestu i sve će ti onda biti jasno. ;)
 

charllie

Active member
Pa dobro decki ak smo vec zaglibili s ovom temom,mislim da su inzinjeri a bogme i dost nas licemjeri dodavleju brzine zbog potrosnje,ekologije a se vise elektronike , airbagi ,masaznh sici,naviji vec su i rucne na struju auti su zrasli i otezali pa zar nam je se to treba ali para vrti i se okrece ,pa se zato slazem s Zlatijem nekom je dost 5 brzini,neko bi stel i novoga auta bez Abs-a,esp-a,manje gume ,lakse aute i na taj nacin razmisljati o ekologiji ne biti sebican i biti u strahu da mi se kaj dogodi.Djabe i Sklasa ak me trefi odron kamenja zbog klimatskih promjena odnosno: seste brzine".:cry:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Mislim, šta na ovo reći. Nekada su svi odreda auti imali 4 brzine + rikverc, pa su onda nadodali svi redom i 5. brzinu (odnosno 6 ako računamo i rikverc). Pa što ti Zlatko misliš zbog čega su proizvođači nadodali tu 5 brzinu, odnosno zašto nadodaju već i 6. brzinu? Ne misliš valjda da su proizvođači htjeli zakomplicirati situaciju sa više dijelova u mjenjaču koji je u konačnici i skuplji ili da se klinče kako imaju kompliciraniji mjenjač od konkourencije. Ubacili su 5., a tako i 6. brzinu u aute koji imaju dovoljno snage za to samo da uštede gorivo i emisiju co2 plinova, jer u 5. ili 6. brzini voziš u nižim obrtajima i manje goriva trošiš. Probaj svoj auto voziti samo do 4. brzine pa pogledaj onda potrošnju.Nudim ti za vikend vožnju u mom autu da vidiš kako to funkcionira sa 5. brzinom u naseljenom mjestu i sve će ti onda biti jasno. ;)
Očito ne čitaš sve več na preskokce. Niti jednom nisam rekao da 6 brzina ne treba i ne valja. I rekao sam da je dobra ako je u istoj cjeni kao i sa 5 brzina.
I na sve to sam dodao da koliko realno za lokalnu vožnju treba 6brzina.

Hvala ti na ponudi za vikend vožnju, kad se budem rješio trenutnih obaveza, možemo jednom na kavu. A što se tiče brzina o tome znam podosta jer sam nekada tjerao i kamione. A te brzine i broj u istima je neusporediv i sa čak ovim današnjim u autima. ;)
A također nisam jednom bio u autu sa šest a i sedam brzina i neke provozao, da i oduševili su me na autocesti gdje sa nižim okretajima manjom bukom voziš večom brzinom nego li sa mjenjačem sa brzinom manje.
Zato sam i rekao da 6 a i 7 dolazi do izražaja na večim brzinama.
možeš ti u 6 voziti i 40km/h auto če iči. Sad dali je to zdravo za motor i dali je pri tim brzinama 6 došla do izražaja ne bih rekao.:confused:

Ali svako ima pravo na svoj zaključak.

Ovaj dio što spominješ proizvođaće ne smanjuju oni potrošnju goriva, kilažu auta i ne dodaju bez veze brzine. To rade iz samo jednog razloga očuvanja trenutne industrije nafte. Jer da su nastavili sa istim motorima i kilažom vozila! električni automobili bi ih dotukli.

Ovako su pokazali da su trenutni naftni agregati čak i manje štetni od električnih automobila.

Sad ču se vratiti na ekonomičnost. Uzmi recimo c4 sa
hdi 90 koji dođe prosječno 119,000kn.
e-hdi 115 129,000kn
Dok se nudio hdi 150 se več vrtio oko 140,000kn
S tim da je ovo cijena uz siromašniju opremu.
U Njemačkoj i italiji još uvjek imaš ga u ponudi. motor hdi 150 6 brz.

To po meni nije mala razlika u cjeni. Opet ču se ponoviti skuplja registracija, godišnji porez, osiguranje. itd.
Govorim samo što je po meni isplativie ne kažem da nevalja i da ne treba kupiti.


A C5 sa hdi 115 kod nas dobiješ već od 160,000kn
 
Na vrh