Depollution (Antipollution) system faulty 1.4 benzin

eantema

New member
Evo da i ja podjelim svoja iskustva sa tim istim alarmom.

Imam C4 1.4 2008 god. Sad prešao 165 000.

U zadnjih 6 god (iako najviše između 2010-2013 god) taj alarm mi je iskočio cca 20tak puta, pretežno tijekom vožnje na autoputu. Kad bi se auto ohladilo, prilikom prvog paljenja bi mi se opet pokazao isti alarm, ali već nakon drugog ili trećeg paljenja mi nebi više bilo alarma.

Ja sam to analizirao i zaključio da ima dosta veze sa benzinskom na kojom točim gorivo. I pazi sad, alarm bi mi se pojavljivao samo ako bi prethodno točio na benzinskim koje su na dobrom glasu, npr. Tifonu, OMV-u ili u Njemačkoj..
Zadnje vrijeme točim na INA-i, stvarno gotovo nikad mi se nije pojavio alarm.

Zanimljivo, često sam putovao za Njemačku, i kad bi točio na jednoj određenoj benzinksoj postaji, uvijek mi se uključiva taj alarm nakon cca 50tak km, isprobano 3 puta...

Nisam išao na diagnostiku, barem dok mi se alarm ne pojavljuje često
 

Dalibor

Dado Tornado
npr. Tifonu, OMV-u ili u Njemačkoj..
Zadnje vrijeme točim na INA-i
INA i tifon bi trebali imati jednako gorivo, vlasnik im je MOL grupa.
a OMV tj. crodux kupuje gorivo na tržištu.

provjeri si na internetu pod karakteritike motora kompresijski omjer,
ako je preko 10,2 ja bi u tom slučaju točio jače gorivo od 95-ice (98 ili čak 100).
 

Nali

New member
Pozdrav...i ja imam problem s ovom porukom, c4 1.6 lpg. Do sada mi se pojavila 3 puta.

Prvi put prije pola godine na autocesti, brzina oko 160, gubitak snage, trzanje, trzanje u leru, nestalo cim sam ugasila i upalila auto. Dalje se vozila normalno.

Drugi put prije desetak dana, auto je stajao 7 dana na parkingu, nije vozen, cim sam ga upalila trzanje u leru i lampica i poruka, ali kad sam par puta dobrano stisnula gas u leru, zasmrdilo je iz auspuha i dalje sve ok, otisla na put od 300km bez problema.

I zadnji put prije 2 dana, opet autocesta i 160, gubitak snage, trzanje...paljenje i gasenje auta rijesilo problem, nastavila put normalno.

Sta mu bi? Moguce da je povukao lose gorivo? Ova dva puta kad se na autocesti dogodilo netom prije je tankan plin s petrola.
 

C.ST

New member
Antipollution faulty C4 1.4 16V

Auto javlja grešku kada se upali i lampica "engine check" se nikako ne gasi.. Na zadnjem tehničkom krajem prošle godine auto je jedva prošao ekotest (bili su neki parametri loši što utječu na prolaznost na testu). Djelatnik na teh.pregledu je tada rekao da je možda do lamda sonde. Što bi još moglo biti u ptanju? Znam da bez spajanja na dijagnostiku neće se ništa znati,ali zanima me ako je netko imao slična iskustva.
 

Uckalux

New member
Bok, javio mi se alarm: Depollution system faulty. Gori lampica servis motora.
Kad se auto upali opet se javi Depollution system faulty nakom 5 sec. Lampica motora ostane svijetliti od početka.
Jedna sviječica je hrđava, na mjestu gdje se stavlja ključ 16.
Zamijenio sam sviječice i bobina svitak za 4 sviječice. Ista greška i dalje. Na dijagnostici kaže da je greška prvog cilindra. Što dalje, imam namjeru izmjeriti kompresiju prvog cilindra. Da li može biti do lambda sonde 1 i 2.
Zna li netko što bi mogao biti problem?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po prethodnim postovima, lambda, bsm, gorivo... dijagnostika je neka univerzalna?
 

Uckalux

New member
Dijagnostika je Delphi.
Lambda sonda prije ili poslije katalizatora?
Na aluminijskoj zaštiti ima čađi sa lijeve i desne strane u razini spoja ispušne grane i katalizatora.
 

Milosh

Test
Prvo uradi ovo što je Cutac napisao.

Lambda sonda prije ili poslije katalizatora?
Može biti i jedna i druga. Koliko ja znam, prva služi da ECU kontroliše i podesi smjesu, a druga kontroliše rad katalizatora. Po nekoj logici, ako je prva falična, trebao bi to osjetiti po motoru.
 

Uckalux

New member
Auto vrlo malo trokira ali dobro ide.
Ova greška na cilindar 1 na Delfi može biti i falša vjerojatno.
Probao sam danas odvidat gornju lambda sondu ali nisam uspio. Zakrenuo sam je samo za 90 stupnjeva. Imam namjeru naručiti lambda sondu od Bosch-a gornju sa zelenim konektorom. Naručit ću i ključ 22 nastavak za gedoru za lambda sondu. Ima nko ideju kako od idati lambda sondu kad ide teško. Kupio sam sprej za skidanje injektora ali ide jako teško.
 

Uckalux

New member
Danas sam uspio doći do prijatelja koji ima pravu dijagnostiku Delphi. S obzirom da mi se čini da sada auto ide dobro, išao sam da mi resetira greške (greška prvog cilindra). Uspjelo je, nema više greške antipoluttion. Znači da je problem bio do sviječica i/ili bobine. Jednog dana bi bilo dobro da probam vratiti staru bobinu da vidim da li je dobra, iako mislim da bi bilo do nje. Jer ako se 1. Cilindar broji od mjenjača onda sviječica izgleda kao i druge. Jedino je sviječica na 4. Cilindru bila hrđava gdje se stavlja ključ 21. Da li netko zna sa koje strane je 1. Cilindar na Citroen C4 1.6 16v benzin?
Hvala na pomoći, toliko za sada.
 
Na vrh