Pozdrav,
od skora sam ponosni vlasnik c5 1.6 HDI 2015 godište, kupljen polovan iz uvoza. Do sada sam prešao par tkm i prezadovoljan sam. Kako sam i do sad vozio samo vozila PSA posjedujem i lexiu, te sam neki dan napravio diagnostiku koja je prikazala sljedeću grešku, te da je vrijeme za mjenjanje DPF filtera.
Napravio sam nakon toga diagnostiku istog i dobio sljedeće podatke:
kako sam do sad posjedovao samo benzince, dobro sam se zabrinuo nakon dva dana iščitavanja o istom na forumima. Cijene novih, raznorazna čiščenja do DPF off.
Napominjem da nemam niti kakvih problema sa vozilom, ne pale se nikakva upozorenja, regeneracija se neki dan odradila sasvim ok na autoputu. Nemam bilo kakvih naznaka da nešto nije ok sa DPF-om i da nisam radio diagnostiku nebih ni pomislio da ima neki problem. Vozilo je redovno servisirano u (Fr) servisna knjiga i ovih 170 tkm je prešlo sa godinu i pol sa prosječnom brzinom od 67 km/h što znači da je svaki dan u prosjeku prelazilo 300 km po autoputu.
Na kraju molim za mišljenje za poznavaoce DPF-a o stanju istog na mojoj vozilici prema priloženim podatcima i što mogu u skoro vrijeme očekivati.
U slučaju najgoreg opcije su mi čiščenje jer koliko sam razumio isti nije MONOLIT i lako se isto odradi, s obzirom na cijene novih koje se spominju po forumima.
Molim i za mišljenje o DPF-ovima sa ebaya kao ovaj obzirom da mi se cijena cini prihvatljivija nego bilo kakvo drugo ekspementiranje sa postojećim.
Sorry,zbog dugog posta.
od skora sam ponosni vlasnik c5 1.6 HDI 2015 godište, kupljen polovan iz uvoza. Do sada sam prešao par tkm i prezadovoljan sam. Kako sam i do sad vozio samo vozila PSA posjedujem i lexiu, te sam neki dan napravio diagnostiku koja je prikazala sljedeću grešku, te da je vrijeme za mjenjanje DPF filtera.
Napravio sam nakon toga diagnostiku istog i dobio sljedeće podatke:
kako sam do sad posjedovao samo benzince, dobro sam se zabrinuo nakon dva dana iščitavanja o istom na forumima. Cijene novih, raznorazna čiščenja do DPF off.
Napominjem da nemam niti kakvih problema sa vozilom, ne pale se nikakva upozorenja, regeneracija se neki dan odradila sasvim ok na autoputu. Nemam bilo kakvih naznaka da nešto nije ok sa DPF-om i da nisam radio diagnostiku nebih ni pomislio da ima neki problem. Vozilo je redovno servisirano u (Fr) servisna knjiga i ovih 170 tkm je prešlo sa godinu i pol sa prosječnom brzinom od 67 km/h što znači da je svaki dan u prosjeku prelazilo 300 km po autoputu.
Na kraju molim za mišljenje za poznavaoce DPF-a o stanju istog na mojoj vozilici prema priloženim podatcima i što mogu u skoro vrijeme očekivati.
U slučaju najgoreg opcije su mi čiščenje jer koliko sam razumio isti nije MONOLIT i lako se isto odradi, s obzirom na cijene novih koje se spominju po forumima.
Molim i za mišljenje o DPF-ovima sa ebaya kao ovaj obzirom da mi se cijena cini prihvatljivija nego bilo kakvo drugo ekspementiranje sa postojećim.
Sorry,zbog dugog posta.