Lix
Active member
nisam našao temu na forumu da je neko radio, pa sam odlučio napravit ja, kako sam novi nemojte zamjerit ako je tema u krivom podforumu:whistling: ... pa krenimo
znači farba na nosačima brisača je bila izgorila ili je nije bilo, kako to meni osobno jako ružno izgleda a nije neka investicija što se tiče popravka odlučio sam to riješit
izgled na početku:
alat koji vam je potreban je ključić 13 (ili gedora), mali čekić, par kacavida, WD40 (ili neko drugo sredstvo protiv korozije, forch ili slično), mat crni spray, i prije farbanja nebi bilo loše prešmirglat iste (u mom slučaju vodobrusni p240 je odradio posao) :
i krenimo sa rastavljanjem...
krenuo sam od prednjih brisača, da bi došli do matica koje drže brisače dignite poklopac motora (haubu) i onda to izgleda ovako:
sljedeće odvidajte matice i našpricajte osovinice od brisača sa WD-om (osoviice su konusne i brisači obično "zapeku" na njima):
pustite minutu dvije da WD odradi šta ima i na ruku maticu vratite na osovinicu i zavidajte dva tri kruga*, nakon toga lagano kucnite par puta čekićem i nosač bi trebao iskočiti van:
*maticu navidamo da nebi mlatili po osovini jer se osovinica deformira i matica se nemože zavidat nazad, ugl problemi :thinking:
sličan postupak ponavljamo na zadnjem nosaču brisača:
prvo maknemo plastikicu:
i dalje sličan sljed:
*
*nemojte kuckat jako po zadnjoj osovinici brisača, staklo se uvija i može puknut, kucnite dva pusa LAGANO i ostalo obavite sa velikom kacavidom, nadignite nosač trebao bi lagano izać, ako neće budite uporni al nikko nemojte previše kuckat po osovini, jer će zadnja šajba otić...
e sada kad su nosači vani izvadite brisače, trebaju vam bit dva manja i jedan veći (mislim da 45 i 50 cm ali nisam siguran), ugl veći je od nosača na vozačevoj strani a manji od suvozača i zadnjeg stakla, i nakraju to izgleda ovako nekako:
sljedi šmirglanje i farbanje. nakon smirglanja bilo bi dobro ispuhat kompresorom i prebrisat brisače sa krpicom i nitro razređivačem da na njima nebi ostalo prašine ili vode
objesite brisače na neku šipkicu da vise i pofarbajte, ja sam stavio tri sloja spraya svaki u razmaku od 10 minuta (obzirom da se radi o mat sprayu koji se brže suši + taj dan je bilo sunce vani razmak je 10 minutaizmeđu špicanja slojeva, inače je 15 pa čak i do 20 minuta ukoliko se radi o sjajnom sprayu, i još nešto, meni osobno je lakše farbat mat sprayom jer je nekako "gušći" - manja je vjerojatnost da će vam ostat curak ili sl ):
pustite spray da se suši nekih 12 sati (ili cijeli dan) i nazad smontirajte obrnutim redosljedom, pazite na položaj nosača i da ne pobrkate ljevi i desni , i onda to izgleda ovako na kraju cijele te priče:
prije i poslije
investicija od cca 30kn i jedno poslijepodne vremena a auto izgleda puno ljepše
toliko od mene komentari i kritike dobrodošli :whistling:
znači farba na nosačima brisača je bila izgorila ili je nije bilo, kako to meni osobno jako ružno izgleda a nije neka investicija što se tiče popravka odlučio sam to riješit
izgled na početku:
alat koji vam je potreban je ključić 13 (ili gedora), mali čekić, par kacavida, WD40 (ili neko drugo sredstvo protiv korozije, forch ili slično), mat crni spray, i prije farbanja nebi bilo loše prešmirglat iste (u mom slučaju vodobrusni p240 je odradio posao) :
i krenimo sa rastavljanjem...
krenuo sam od prednjih brisača, da bi došli do matica koje drže brisače dignite poklopac motora (haubu) i onda to izgleda ovako:
sljedeće odvidajte matice i našpricajte osovinice od brisača sa WD-om (osoviice su konusne i brisači obično "zapeku" na njima):
pustite minutu dvije da WD odradi šta ima i na ruku maticu vratite na osovinicu i zavidajte dva tri kruga*, nakon toga lagano kucnite par puta čekićem i nosač bi trebao iskočiti van:
*maticu navidamo da nebi mlatili po osovini jer se osovinica deformira i matica se nemože zavidat nazad, ugl problemi :thinking:
sličan postupak ponavljamo na zadnjem nosaču brisača:
prvo maknemo plastikicu:
i dalje sličan sljed:
*
*nemojte kuckat jako po zadnjoj osovinici brisača, staklo se uvija i može puknut, kucnite dva pusa LAGANO i ostalo obavite sa velikom kacavidom, nadignite nosač trebao bi lagano izać, ako neće budite uporni al nikko nemojte previše kuckat po osovini, jer će zadnja šajba otić...
e sada kad su nosači vani izvadite brisače, trebaju vam bit dva manja i jedan veći (mislim da 45 i 50 cm ali nisam siguran), ugl veći je od nosača na vozačevoj strani a manji od suvozača i zadnjeg stakla, i nakraju to izgleda ovako nekako:
sljedi šmirglanje i farbanje. nakon smirglanja bilo bi dobro ispuhat kompresorom i prebrisat brisače sa krpicom i nitro razređivačem da na njima nebi ostalo prašine ili vode
objesite brisače na neku šipkicu da vise i pofarbajte, ja sam stavio tri sloja spraya svaki u razmaku od 10 minuta (obzirom da se radi o mat sprayu koji se brže suši + taj dan je bilo sunce vani razmak je 10 minutaizmeđu špicanja slojeva, inače je 15 pa čak i do 20 minuta ukoliko se radi o sjajnom sprayu, i još nešto, meni osobno je lakše farbat mat sprayom jer je nekako "gušći" - manja je vjerojatnost da će vam ostat curak ili sl ):
pustite spray da se suši nekih 12 sati (ili cijeli dan) i nazad smontirajte obrnutim redosljedom, pazite na položaj nosača i da ne pobrkate ljevi i desni , i onda to izgleda ovako na kraju cijele te priče:
prije i poslije
investicija od cca 30kn i jedno poslijepodne vremena a auto izgleda puno ljepše
toliko od mene komentari i kritike dobrodošli :whistling:
Posljednje uređivanje: