Skuplji je, ali i zbog cijene dizela koje je skoro pa ista kaj cijena benzina, rok nakon kojeg će ti postati isplativ je nerealno dug. Isto kak su sjebali ljude s plinom. Prije se ugradnja plina, zbog njegove niske cijene, isplatila veoma brzo. Koliko se danas isplati najbolje govore svi oni serviseri koji su pozatvarali radione za ugradnju.Tema je kupnja i razlika u cjeni dizel benzin novog auta. Neznam kako se kreću cjene, vjerujem da su dizeli još uvijek skuplji.
A mislis da ti iduce poskupljenje nece diesel ic gore? :vidiga: Nema ti logike, omjer je uvik priblizno konstantan, sve losiji i za jedne i za druge i to je problem, a ne ovo sta neko preferira benzin, a neko diesel. P.S. A znas i onu staru: gusti se placajuGdje ste sada ljubitelji benzinaca, /mada i ja imam jednog/.I to je jedan od razloga zašto smo preferirali dizel motore.
Stvar je u potrošnji i koliko km možeš prijeći sa jednakom količinom gorivom.Imam i dizelaša i benzinca pa vidim razliku.Sa C4 sam prošao 550 km a imam još pola tanka a kod Xsare mi se tada već pali rezerva, a razlika u obujmu je 6 litara u korist C4 a još se raszrađuje, znači i troši više.A meni je i veći gušt voziti dizel jer mi je najjači moment uvijek dostupan-znači pri niskim okretajima.A mislis da ti iduce poskupljenje nece diesel ic gore? :vidiga: Nema ti logike, omjer je uvik priblizno konstantan, sve losiji i za jedne i za druge i to je problem, a ne ovo sta neko preferira benzin, a neko diesel. P.S. A znas i onu staru: gusti se placaju
Za tebe je onda električni automobil, tu ti je i moment konstantan od poda okretaja LOLStvar je u potrošnji i koliko km možeš prijeći sa jednakom količinom gorivom.Imam i dizelaša i benzinca pa vidim razliku.Sa C4 sam prošao 550 km a imam još pola tanka a kod Xsare mi se tada već pali rezerva, a razlika u obujmu je 6 litara u korist C4 a još se raszrađuje, znači i troši više.A meni je i veći gušt voziti dizel jer mi je najjači moment uvijek dostupan-znači pri niskim okretajima.