A meni osobno svaki ima svoje prednosti - jednak mi je gust voziti i jedne i druge. Do sad nisam bio neki fan diesela (jer mi opcenito tada nije bio napet takav đir auta), ali uvijek su mi postojali modeli za koje sam iskljucivo vezao HDi motorizaciju, kao sto mi je npr C3.. ..i tako sam sad s novim C3 prvi put kupio HDi i.. ..prezadovoljan sam, bas mu pase taj motor, ko da je po njemu skrojen (u biti i je), tu ne bih nikad benzinca, nikakvog tipa: 8v, 16v, turbo, nista.. Samo HDi. Tiho, opusteno, uvijek dostupan moment, nema napornog saltanja, robusan, potrosnja kao u crtanom filmu..osobno
mislio sam da ću se naviknuti voziti dizelaše
iskreno, veći gušt mi je voziti klasične benzince atmosferce
ma znaš šta je kod meneA meni osobno svaki ima svoje prednosti - jednak mi je gust voziti i jedne i druge. Do sad nisam bio neki fan diesela (jer mi opcenito tada nije bio napet takav đir auta), ali uvijek su mi postojali modeli za koje sam iskljucivo vezao HDi motorizaciju, kao sto mi je npr C3.. ..i tako sam sad s novim C3 prvi put kupio HDi i.. ..prezadovoljan sam, bas mu pase taj motor, ko da je po njemu skrojen (u biti i je), tu ne bih nikad benzinca, nikakvog tipa: 8v, 16v, turbo, nista.. Samo HDi. Tiho, opusteno, uvijek dostupan moment, nema napornog saltanja, robusan, potrosnja kao u crtanom filmu..
A npr. da kojim cudom kupujem fiestu (samo komparacije radi :grin, TDCi ne bih uopce gledao jer mi je to skroz drukciji karakter auta kojeg je gust zavrtit i potjerat zavojima :euforija:
Dakle, osobno, generalno opredjeljenje nemam, svaki mi ima svoje prednosti i tip auta kojem pase. Mozda najjednostavnije - sport i adrenalin=benzin, udobnost i lezernost=diesel
Bas to! To su dobre stare, nenadhebive vozilice, koje, nazalost, odlaze u povijest Iz tog vremena vrijedilo bi jos svakako spomenuti i R5 GT Turbo, Clio Williams, 205 GTI, Saxo VTS 16v, 106 S16, C2 VTS :wub: Ako sam jos kojeg zaboravio, nadopunite..ma znaš šta je kod mene
tu i tamo se sjetim kad sam se davne valjda 1996 godine vozio često u pugu 205 rally, 1.3 valjda oko 100 ks ili tako nešto
pa onda zasjednem u svoju fiestu Si 1.6 90 ks na manje od 900 kg sa sportskim ovjesom
i onda si pomislim: ti auti su išli, s njima možeš se provozati po zavojima, njihova su sjedala držala, oni su imali zvuk
a u osnovi se radi o jednostavnim autima i po pitanju održavanja i po pitanju dijelova
ja ne znam, jel citroen misli izbaciti nekakav VTR ili VTS opet
jer ovo s npr. DS3 mi je onako - lijep autić za malo potegnuti, a vjerovatno (nisam probao) je preuglađen, prefin itd-.
iskreno, dobra stara vremena, kad ih još vidim na cesti nostalgija me pucaBas to! To su dobre stare, nenadhebive vozilice, koje, nazalost, odlaze u povijest Iz tog vremena vrijedilo bi jos svakako spomenuti i R5 GT Turbo, Clio Williams, 205 GTI, Saxo VTS 16v, 106 S16, C2 VTS :wub: Ako sam jos kojeg zaboravio, nadopunite..
Taj benzinac je sauger ili ?kod mercedesa su jaci CDI motori od benzinaca, ako usporedjujemo istu kubikazu. 3.0 v6 vs. 3.0 v6 CDI
Bolje da si uzmeš suvozaćicu,pa se s njom igraj,pusti kerefeke po autu,to možeš i sam .U dvoje je ljepše sve.Da