DPF filter treba mijenjati?

Mihlav

New member
Pozdrav,

Vlasnik sam Citroena C4 ,1,6 HDi, 68kW, godište 08/2013, auto ima 167000 km

Prije dva mjeseca sam bio na servisu i tip mi priča za dpf filter da ga trebam zamijenit, moram napomenut da mi se još nijednom nije pojavila lampica na autu o reški filtera. Po njegovom za cca 1000km auto će mi zaribat :D
Auto mi treba svakodnevno, i to mi je sad problem...

šta mi preporučujete
1) zamijeniti filter, kaze tip cca 850 eura (hodam na servis u sloveniju)
2) ocistiti filter?
3) ukloniti softverski?

Utječe li pod točkom 2 i 3 na performanse auta, problemi na tehnickom pregledu? itd.

Pošto sam iz Gorskog kotara, zanima me gdje u Primorsko-goranskoj županiji mogu očistiti filter, ili ga ukloniti softverski.

Molim vas za pomoć.

Ja i auti ko ...
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Prije dva mjeseca sam bio na servisu i tip mi priča za dpf filter da ga trebam zamijenit, moram napomenut da mi se još nijednom nije pojavila lampica na autu o reški filtera. Po njegovom za cca 1000km auto će mi zaribat
Nekak mi se čini da ti tip želi oženiti za tih 850€ :) Ak ti se upali FAP lampica, spreman je za regeneraciju. Negde je na pol zaštopan. Mislim da se moraš voziti najsporije 60 kmh i na 3.000 obrtaja. I tak neko vreme. Dok sva čađa ne zgori u pepeo.

Osim ak je tip slovenac, pa se niste dobro sporazmeli. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi po drugo mišljenje, osobno bi išao kod Auto Krune (pozna Citroene) ili Bosch servis Mika (pozna dpf-e).
 

Mihlav

New member
Ako sve funkcionise kako treba, ne vidim razloga da se ista dira. Tecnost se sipa u DPF na nekih 150-180 000km. Neka me neko ispravi ako gresim.
Aditiv mogu ja ubacit, ili netko stručan?

Koji aditiv?

Znači dok mi se ni lampica ne upali sve je uredu s filterom...?
 

visaluteju

Well-known member
FIlter treba dirati samo kada se vise ne moze regenerisati sam. Ako je prljav preko 90% cini mi se. Dok ima aditiva on se regenerise. Aditiv ode negdje na toj kilometrazi mada zavisi to odpuno uslova. Mozes negdje na dijagnostici provjeriti stanje aditiva i stepen zacepljenosti filtera.
Kada postane prljav da se ne moze regenerisati ili nema aditiva sve te to upozorava i piste greske. Tako da ne trebas nista dirati. I ako se zecepi puno je jeftinije ciscenje. Ja sam cistio na svom identicnom autu samo 2012 godiste, ocistili ga da je kao nov :) za 150 eura i dali garanciju
 

Mihlav

New member
FIlter treba dirati samo kada se vise ne moze regenerisati sam. Ako je prljav preko 90% cini mi se. Dok ima aditiva on se regenerise. Aditiv ode negdje na toj kilometrazi mada zavisi to odpuno uslova. Mozes negdje na dijagnostici provjeriti stanje aditiva i stepen zacepljenosti filtera.
Kada postane prljav da se ne moze regenerisati ili nema aditiva sve te to upozorava i piste greske. Tako da ne trebas nista dirati. I ako se zecepi puno je jeftinije ciscenje. Ja sam cistio na svom identicnom autu samo 2012 godiste, ocistili ga da je kao nov :) za 150 eura i dali garanciju
na dijagnostici? U servisu ili kod kod kakvog mehanicara?
 

visaluteju

Well-known member
moze ti ocitati bilo ko sa malo boljom dijagnostikom. Mada ne bi te trebali oderati ni da odes u citroenov servis na dijagnostiku ako vec nemas nikog drugog blize
 

Mihlav

New member
Evo novosti

:rolleyes:

Danas idem s posla doma, tankam, zaustavimo se da kupimo pivicu za po putu, (auto radio), krenem na cestu, prva, druga, treća i opla, javila se greska - greska motora, dajte popraviti auto (nest tak). auto nema moci, jedva ga u trecoj natjerao do 80kmh.

jel dpf zacepljen do kraja?

Aditiv sam zamijenio na 197000km, auto ima sad 235000km.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Koji auto/motor/godište?

Lako moguće da na toj kilometraži regeneracija više ne uspije sagorjeti nakupljene čestice čađi i izbaciti pepeo pa ti je BSI zbog toga stavio motor u safe mode.

Imaš 3 opcije:
1) za par-sto € dati skinuti FAP i kemijski ga očistiti. Moj je nakon tog zahvata s 87% začepljenosti pao na samo 22% (155.000 km),
2) skinuti ovaj ako se ne može očistiti i montirati novi (1000+€?),
3) za par-sto € map-out opcija: skinuti ga, isprazniti sadržaj (ukloniti saće), vratiti ga nazad da se zahvat vizualno ne primjeti i softwerski u BSIu pobrisati sve što ima veze s FAPom, aditivom, regeneracijom i sl.

Time zapravo iz Euro5 pretvaraš u Euro4 kategoriju (više zagađuje), a da se to na tehničkom pregledu -za sad- ne vidi.
Motor bolje vuče (lakše diše) i možda izbacuje malo više crnog dima, ali zacrnjenje će na tehn. pregledu biti u dopuštenim granicama.

EDIT: sad sam našao gore odgovor na moje prvo pitanje: “Vlasnik sam Citroena C4 ,1,6 HDi, 68kW, godište 08/2013, auto ima 167000 km”
 
Posljednje uređivanje:

Mihlav

New member
kaže majstor da treba promijeniti pumpu za aditiv.

Jel se slažete?

Iako, predlozio mi je i nesto da se softverski pobrise, i da ce onda auto radit.
Vi znalci bi trebali više znati sta je mislio.

ako pobriše šta misli, jel ću imat problema na tehničkom?
https://www.citroenforum.hr/threads/pumpa-za-aditiv.10857/

Čitam tu, možda je isto kod mene...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Mihlav

New member
ako zamijenim pumpu (a cijena je cca 260-300e) jel ima jos kakvih dodatnih troskova?

Demontaza stare, montaza nove, ili ima još kakav trosak?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Provjeri ti taj FAP (DPF).
Zbog neispravne pumpe aditiva bi dobio “samo” SERVICE lampicu i Engine fault - Repair needed upozorenje, ali ne i safe mode.
Imao sam to jad je moja pumpa aditiva crkla.

Moguće je da i jest crkla i da ne ubacuje aditiv u gorivo pa se onda ne regeneracija ne može obaviti pa je zbog toga FAP začepljen?

U svakom slučaju, mislim da problem nije samo u pumpi aditiva…
 
Na vrh