ex Ford Focus MK2 by Milosh - predstavljanje upgrade-a

Milosh

Test
Već dugo (čitaj godinama) planiram otvoriti ovu temu ali nikako da nađem vremena.. Razmišljao sam da li da je otvorim ovdje ili u Citro Cafe, jer se ne radi o klasičnoj ''garaža'' temi, ali mislim da je ipak ovdje primjerenije.

Cilj teme je da predstavim šta sam ja sve radio na svom bivšem Focusu MK2, pomalo, kroz više postova. Mislim da će nekima od vas biti zanimljivo da vidite šta sam sve radio i na koji način, možda dobijete ideju kako možete na svom autu nešto napraviti ili promijeniti.

Inače, Focus je bio 2007. godište, motor 1.6 TDCi 66kW (1.6 HDi, prve generacije 16 ventila). Kupljen nov u Tuzli, ja sam bio drugi vlasnik. Oprema je neka Trend, ništa posebno, jedino što je imao halogen farove sa projektorima, to je ovako jedina posebnost iz fabrike.

Prvo par slika auta:



 

Cutac

Prèkaroš
Nisam znao da je ta generacija imala halogene projektore, fora.

Prvo što sam pomislio kad sam vidio prvu sliku je bilo da već godinama želim retrofittati bixenon u Pandu i c4, ali se bojim zakona :ROFLMAO:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bome ni ja nisam imao pojma za taj kombo farova... odlična baza za ubacit ledice.
Kao da i svjetle bijelo?

Prvo što sam pomislio kad sam vidio prvu sliku je bilo da već godinama želim retrofittati bixenon u Pandu i c4, ali se bojim zakona :ROFLMAO:
A jesu na listi homologiranih za ledice barem?
 

Cutac

Prèkaroš
Ako radim retrofit u reflektorske farove, misliš da bi išli perači i programiranje? :ROFLMAO:

Stavim 25W xenon, ne trebaju perači i nivelacija, atestiram, ubacim 35W i beba. Manje bi smetalo od ovih ****arija u reflektorima, a ja bih bolje vidio.
 

dinko1981

Well-known member
Jel itko atestirao taj xenon od 25w? Znam da kad ide tvornički da ne treba nivelaciju i perače ali nisam čuo da je to netko naknadno atestirao niti da je to uopće izvedivo. Ove ledice koje je moguće atestirat moraju prije toga biti homologirane za svako pojedino vozilo.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, prema zakonu količina svjetla iz jednog izvora utječe na to trebaju li perači i niveliranje. Zato bi 25W xenone trebalo biti moguće atestirati.

E sad, što nama na STP rade većinom tudumi koji ne znaju materiju, zakone i obim svog posla, to je druga stvar. Oni vide nešto, pretpostave i više nema šanse da promijene mišljenje. Svaki pokušaj objašnjavanja je ignoriran i poklopljen neutemeljenim argumentom.
I onda se to mora rješavati prepiskom sa nadređenima, itd....

Naravno da tome pomaže što ima gospode koja dolazi i pokušava atestirati kineske poluispravne ****arije, ali ajde...

Iskreno, meni se ne da nabavljati nove farove, homologirane projektore i xenone, sve to raditi, potrošiti 300 eura da bi mi netko tamo kokodakao da ne mogu to atestirati jer nemam ovo, ono, bla bla...

Meni je frajer komentirao žute maglenke, da ne smiju biti. Rekao sam da po zakonu maglenke smiju biti žute boje (moje su 2700-3000K), na što je rekao da ne smiju, ali da će me pustiti. I onda je pokazao na žarulju pozicije i rekao ovakva žuta smije biti (a pozicija je toplo bijela, halogenka).
To je stručna osoba?
 

dinko1981

Well-known member
Po nekoj logici to bi se moglo atestirat na isti način kao i led. Proizvođač bi prvo morao homologirat set za cestovnu uporabu. E sad zašto za svaki model zasebno nemam pojma...ali xenon je u današnje vrijeme stvar prošlosti i taj film nebumo gledali
 
Na vrh