Ja haubu ne dižem, to radi majstor.Pozdrav!
Pročitao sam sve postove u vezi ove teme,i nije mi jasno jedno,a to da je ljudima teško dignuti haubu ,provrjeriti ulje u motoru,rashladnu tečnost,a i hidraulično ulje.Treba se malo zaljuljati auto i lako se može videti koliko ima ulja u posudi.Svi mi koji vozimo hidrauličare bi trebali znati da ovakva nemarnost može da košta jako mnogo.
Ja preventivno pregledam sva creva i cijevi,kao i ovo što sam naveo.
Ako se sve ovo kontroliše i mjenja na vrijeme,onda ne bi trebalo biti problema.
Ja sam ovo napisao za one koji možda ne znaju ili misle da treba ganjati dok ne stane ili ne crkne nešto.:whistling:
Tako ili nikako!samo sipaj i vozi :grin:
treba vodit brigu o autuJa haubu ne dižem, to radi majstor.
Poštujem servisne intervale, a kada nešto crkne majstor zameni i teram dalje.
Slažem se sa Vama!malo tko ce danas se brinuti o autu i uloziti, ja sam kupio auto za 7700 kuna i u 2 mjeseca ulozio 5000 kuna u dijelove koje je trebalo zamijeniti...
Ma nema problema.Drugar nema ljutis
Sipaj i vozi sam mislo posto drugar odrzava redovno auto kod mehnicara i kada nesto primeti odma otera u servis, da posle kupovine je veoma bitno da se uradi veliki servis i tako otklone postojeci problemi , mozda iznenadi nesto ali ako ga dobar mjastor pregleda i zameni sve sto treba od plocica kocnice pa sve do zamene Lds ulja. To je veliki servis a ako sve to uradis miran si,.
To radi majstor.treba vodit brigu o autu
To radim ja.samo sjedi i teraj
Koja glupost, to su baš mogli napraviti, pa i BX ima sustav za kontrolu razine ulja. Èim padne ispod razine pali se senzor a kada padne ispod minimalne dopuštene razine pali se ogromno STOP. Da to nisu mogli napraviti mi je stvarno nezamislivo, eh Citroen moj:meh:C5 nema senzor niti plovak, on baca STOP samo kad se pojavi greska na elektricnom dijelu, na vozacu je da kontrolira razinu ulja i ostalih tekucina