Gdje i koji akumulator kupiti

Pankoz

Active member
Pozdrav svima.Treba mi novi akumulator za C4 Grande Picassa 2014 godište,1.6 hdi 115 KS,sa start stop sistemom.Pošto se sada prvi put srećem sa ovim start-stop sistemom,zanima me da li akumulator mora da bude namenski za taj start-stop,ili može da se stavi redovan akumulator koji je dosta jeftiniji?Koju amperažu da mu kupim,odnosno šta kaže proizvođač?U uputstvu koje sam dobio sa autom,nisam našao nikakve podatke oko procedure i tehnike zamene samog akumulatora i tehničkih podataka o samom akumulatoru.
Svaka pomoć je dobro došla :)
 

Doomsday

U prolazu...
Gdje...? U dućanima autodjelova... :D

A koji, ne treba ti VIN, svi pretraživači daju isključivo AGM 70Ah za tvoj auto, veličina L3 - Length [mm] 278; Width [mm] 175; Height [mm] 190...

Dva koja bi ja preporučio bi bili Varta i Exide...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic-agm/570-901-076

http://www.exide.info/spec/ek700.html

Možeš i od nekog drugog proizvođača, ali mora bit AGM tehnologija, i bilo bi dobro da uz 70Ah bude također hladnosg starta cc. 760A kao ova dva navedena...

Od AGM 70Ah baterija u HR možeš još naletit na Energizer Premium, Bosch S5 i CIAK koji su 760A i bez razmišljanja bi uzeo, DURACELL EXTREME koji je mislim 720A i mogao bi biti OK, i Panther koji je 650A i ja osobno ne bih uzeo...

Sigurno h ima još, ali eto, ja bi tražio AGM 70Ah i 760A, pa čiji nađeš da je najpovoljniji..

Valjda...

:D
 

Wuki

Novi èlan
@Dooms sve stoji što si napisao ali u bazičnim start stop sistemima bez rekuperacije i s manje potrošaća često bude i EFB baterija.Proizvođači baterija na svojim katalozima idu na sigurniju opciju i zato preporučuju AGM jer se na kraju krajeva ako si imao EFB možeš upgradati na AGM ali nikako obrnuto.Što se tiče ugradnje "običnih" baterija u S&S sistem apsolutno nije preporučljivo niti je praksa jer oni nisu napravljeni za duboka ciklička pražnjenja.
 

Doomsday

U prolazu...
Je Wuki, u pravu si, ali razlika u cijeni između EFB i AGM baterija u prosjeku nije toliko velika, dok je razlika u tehnologiji i performansama primjetna... Ja ne bih riskirao, išao bih na AGM...

Pa čak ne bih riskirao sa AGM baterijama sa manjim hladnim startom od cca. 700-i-nešto A jer opet, razlika u cijeni nije nešto značajna, a u kvaliteti, obzirom na performanse, bi mogla bit...

I to je samo moje mišljenje, koje ne mora bit jedino ispravno...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
Po mom mišljenju, nemaš problema, jer je takav aku bio i prva ugradnja, i on se ubacuje u vlastito kućište unutar motornog prostora koje je napravljeno da ga dovoljno izolira od samog motora...

Valjda...

:whistling:
 
Na vrh