Gdje nabaviti pak?

sir.Oliver

Well-known member
a zašto uopće stazati moment ključem ??? dovoljno je rukom stegnuti , original ključem .... nikada , ama baš nikada , niti na jednom , ne samo mom , nego i na autima klijenata nisam koristio moment ključ za točkove . to je samo radi frajerisanja ... ( za naivne ... koji misle da ako stegne točkove moment ključem , da je odličan majstor ... )
 

Cutac

Prèkaroš
A zašto ne?
Kad već imam ključ, zašto ne?

Tojest, ne mora biti na moment, ali vulkanizeri pneumatskim pištoljem pretegnu vijke skoro svaki put.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po meni veće frajerčine glumi ekipa koja ima moment ključ u ruci, nego obrnuto... al dobro, svakom svoje. Ja ga se i dalje držim za finiširanje.

Nego... zavuci se i prouči auto. Mislio sam doduše da pričamo o VTSu, no isti vrag, točke sigurno postoje.

Za stari C4 tu navode stražnji spoj prednjeg mosta sa karoserijom, na šarafima... Piše i da se nesmije dizati samo zadnji kraj. Za mijenjane guma su nacrtali veliku krokodilku i nekakav posebni dugački prihvat...
Ja na Citraću dignem prvi kraj ovako, a onda stražnju krokodilku na isto mjesto straga... spoj ruke mosta s karoserijom.
http://public.servicebox-parts.com/dtt/AC/CDP/code/en_US/C4/index_2004.html
 

Cutac

Prèkaroš
Mislio sam doduše da pričamo o VTSu, no isti vrag, točke sigurno postoje.
Pričamo o oba + Panda(možda i Insignija :D).

Ja te kužim i pretpostavljam da postoje točke na kojima se bez straha smije dizati, ali francuzi vrte svoj film i ne želim riskirati neko oštećenje.

Zanimljiv je ovaj .pdf, hvala :)

Jel možeš molim te izvući isto to, ali za drugu generaciju c4?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne :D Možda bi se našlo uz kopanje, al ne vidim na listi... kad otvoriš service i neki model, s lijeve strane na dnu menia imaš kao upute za mehaničare ili tako nešto, klikni i vidi ;)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Vozio bih vulkanizeru, ali nitko osim mene i mog mehanicara ne koristi moment kljuc za felge. A ici u Karlovac za gume je i meni bezveze.
Ne znam...
Što će ti moment ključ. To križnim koliko ide rukama i gotovo. Za rally smo stezali njime i nikad kotač nije pao. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Nisi me skuzio. Ja stezem na moment, vulkanizeri stezu na pnuematski koji je namjesten pitaj boga na koju vrijednost.
otpusti svaki šaraf i stegni sa svojim ključem nakon što dovezeš auto od vulkića.

ali prema onom ivanovom linku, C4 ima poziciju pored prednjeg mosta koja bi bila za krokodila - str. 16, slika gore lijevo, označeno s "a"
 

diegos

Well-known member
otpusti svaki šaraf i stegni sa svojim ključem nakon što dovezeš auto od vulkića.
To moze biti vrlo zabavno ako moras otpustiti 20-25 šarafa, ja sam skakao na polugi od 1m da bi otpustio šarafe nakon sto ih je vulkic stegnuo
 

Cutac

Prèkaroš
al ne vidim na listi
Da, ziher nema.
Budem pitao nekoga..

nikad kotač nije pao
ne brine Cutac da ce mu pasti tocak nego da mu ne ostete felgu ili navoj pneumatskim.
Tako je :)

otpusti svaki šaraf i stegni sa svojim ključem nakon što dovezeš auto od vulkića.
Opcija, svakako.

Kolko ga dizes i spustas, moras si nabavit hidraulicara kolega!
Obećao sam samom sebi stupnu dizalicu kad srušim garažu i dvorišne prostorije pa sagradim radionu.

To moze biti vrlo zabavno ako moras otpustiti 20-25 šarafa, ja sam skakao na polugi od 1m da bi otpustio šarafe nakon sto ih je vulkic stegnuo
Zapravo, već sam iskrivio c4-jev ključ skidanjem poslije vulkanizera.
 

sir.Oliver

Well-known member
ja sam uvrnuo par originalnih u spiralu ... a to je stezao vulkanizer pištoljem . jednom mi se desilo na " kecu " da je od 16 vijaka , možda 4 moglo da se upotri:cenzura::cenzura::cenzura:i ponovo ( auto star cca 3 godine ). bio u servisu radi zamjene guma . gazda , kada je vidio kako su momci " odradili " posao ... u momentu ih je isplatio i poslao vanka iz radione . bez riječi zamijenio sve četiri glavčine .... uz veliko izvinjenje .... i od tada , tamo se točak steže samo ručno . nikakav pištolj ....
 

Milosh

Test
Kolegi s posla je lokalni vulk. u Sarajevu toliko pretegnuo vijke na (tek uvezenoj) Astri da su popucali i da mu je na putu do Mostara otpao jedan točak. Sva sreća da se to desilo pored nekog proširenja, inače bi otišao u Neretvu.
 

Cutac

Prèkaroš
Tako je, svaki vijak, navoj i materijal imaju toleranciju, ali ako već postoji adekvatan alat, zašto ga ne koristiti?

Pogotovo što svi veprovi koji stežu do ibera nisu osobe koje će kasnije prihvatiti krivicu ako nešto krene po zlu.

Buraz mi je baš pričao da je jučer bio kod vulkića da mu balansira kotače i veli da su kotači bili sa 200 Nm stegnuti, propisano 150 Nm.

Kad se već spominje, ako nekoga zanima, prva generacija c4 90 Nm(čelične i alu), druga generacija 100 Nm(čelične i alu).
 

Mirage

Well-known member
Moji svi vulkići dotežu s moment ključem na koju silu to ne znam. Tri različita i svi rade s moment ključem.
 

Scorpyo

Active member
Ista stvar kao i kod Cutaca. Nakon što su mi u Molydonu namontirali zimske gume kod povratka na ljetne sam na prvom vijku razvalio originalni ključ koji sam dobio sa autom.

Posudio od susjeda velike gedore + cijev za polugu i jedva skinuo zimske gume.

Kupio moment ključ i od tada ga stalno vozim u gepeku.

Za slučaj da moram kod vulkanizera nema šanse da bi mu dozvolio da zateže vijke sa pneumatikom.
 

Cutac

Prèkaroš
zateže vijke sa pneumatikom.
Nije problem ni pištolj, nego što krkani namjeste na jako visok moment.
90% ljudi ni ne zna ništa o tome, njima je bitno da kotač stoji.

Pa moj susjed, 120 kila žive vage, skače po ključu kad montira gume... :D
 
Na vrh