Gearbox Faulty u 6-oj brzini iznad 112kmh

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najbolje da šutim :D

Puno je tu muljanja po meni, budi oprezan i nemoj preuzimati neispravan auto.
 

dancitr

Member
zvao sam Auto Dac... to mu je prevelik zalogaj... nema ni originalnu dijagnostiku... tesko da bi on mogao tu nesto napraviti... spomenuo je da ima lika koji se bavi automatskim mjenjacima, ali to je druga prica
 

vborovic

C5 modifikator
Èisto da pitam, sad nakon svih dosadašnjih interventnih zahvata i dalje dobiješ poruku "Gearbox faulty" nakon što prijeđeš određenu brzinu?
 

dancitr

Member
tako je... iznad 112 kmh u 6. brzini ce doci do "Gearbox Faulty" poruke i "SERVICE" lampice... nakon sto brzina padne ispod, te poruke nestaju i sve radi po starom.
Ako sam bio u automatskom rezimu, onda ce prilikom greske prijeci na rucni rezim, no opet nakon pada brzine, prelazi u automatski rezim.
Takoder bitno je da ukoliko je pedala gasa jako stisnuta, odnosno u velikom smo ubrzanju, moguce je prolongirati pojavljivanje greske sve tamo negdje do 140kmh... moguce do ustaljivanja brzine...
Ni u kom trenutku nije se desilo da se problem nije pojavio iako su mi rekli u ovlastenom da im se desilo par puta da se nije pojavilo (mozda su ga stisnuli jako u ubrzanju i kompjuter nije stigao odreagirati).
U 5. brzini sve je ok.

i da... nakon pojave greske nemam vise tempomat i limitator... tek kad se gasi i ponovo upali auto dobijem ih nazad... tak da sam vrlo pazljivo vozio na more da ne izgubim to :)
 

vborovic

C5 modifikator
Znači, u 5.oj (moguće i 4.oj ako možeš obrtaje tako rastegnuti) brzini se greška "Gearbox Faulty" nikad neće pojaviti?
 

dancitr

Member
pa ja sam pokusavao ali nisam uspio dobiti... isao sam do 140kmh i nije se nikad pojavila...
tak da sam 5. brzinu i koristio za pretjecanja i slicno...
mozda bi trebao negdje na cistom autoputu probati i brze...
 

vborovic

C5 modifikator
Zanimljivo ... bilo bi interesantno vidjeti preko originalne dijagnostike podatke o vrtnjama (kao i neke druge parametre) u realnom vremenu, meni to izgleda kao da neki senzor, zbog nekog nepoznatog razloga, dok je mjenjač u 6-oj brzini počne pokazivati drukčiju brzinu vrtnje od uobičajene ... i onda kada se prijeđe određena brzina, taj krivi podatak mu izlazi iz normalnih parametara rada (npr, ako je nekakvi max vrtnje 3000 okretaja, pišem napamet primjera radi, a on se prema senzoru vrti 3300, programiran je da ti prikaže to kao grešku na ekranu) ... to sve prema onome što si do sada napisao, a da se u 6.oj brzini normalno (ili relativno normalno) vozi ispod i iznad brzine na kojoj bude iskočila navedena greška.
 

dancitr

Member
e tako je... to i mene strasno zanima... razmisljam dati 60eur za kineski klon lexie i uredjaja i sam to malo pogledati...
vjerujem da brzine na kotacima imaju razliku u odnosu na brzinu radilice, a kompjuter provjerava to samo u 6. brzini pri umjerenoj voznji (jedino tad i ima smisla uslijed proklizavanja lamele)
cak sam razmisljao kalibrirati kompjuter sa dimenzijom gume koja bi mi dala tocnu brzinu auta (trenutno mi auto fusa oko 10kmh na 100kmh... sto je i vise nego moj stari auto) pa ga na taj nacin prevarit/zaobici eventualne pogreske u senzorima/abs prstenovima...
 

vborovic

C5 modifikator
cak sam razmisljao kalibrirati kompjuter sa dimenzijom gume
Samo se u ABS modulu treba odabrati prava dimenzija (ili približna, ako je nestandardna guma gore, koliko sam čitao temu, standardne su) ... ja bi prvo to išao eliminirati, i ne znam zašto to nitko do sada nije učinio ... no, nekakvi očiti simptom (barem na AM6 mjenjaču) krive dimenzije (lažnog proklizavanja što se računala tiče) zbog krive dimenzije je nemogučnost šaltanja u višu brzinu od 4.te ... kriva dimenzija gume ne bi trebala utjecati na senzor brzine mjenjača, nego eventualno na podatak da autu proklizavaju kotači (zbog različite brzine vrtnje u odnosu na ono što auto očekuje) ... no, ne bi bilo prvi puta da nešto što naizgled nema smisla postane glavni uzrok ovim fantomskim kvarovima.
 

dancitr

Member
Gotovo sam siguran da su uprogramirali dobru vrijednost... ako i nisu, isti problem je i sa 50/17 i sa 55/16 gumama... moja ideja je bila ubaciti neku skroz drugu vrijednost koja bi skorigirala gresku u brzini auta koja ionako postoji sa obje gume (nisu tako jako razlicite).
znaci ako vozilo kaze da vozim 100kmh, a gps 90kmh, stavim da vozim na 20 colnim felgama (il mu izracunam diametar ili opseg kak to vec ide u komp) i tak skorigiram brzinu... valjda nebu eksplodirao auto

http://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calculators/speedo-error-calculator
 

vborovic

C5 modifikator
Xsara '99 mi je imala pomak nekih 8-9 kmh u odnosu na GPS, sadašnji auto, moram priznati da nisam do sad uspoređivao razliku, ali mogu probati ... :)
 

dancitr

Member
evo friske vijesti...
nije poluosovina ipak, vec su otisli zupcanici 6. brzine. Oni stvaraju otpor jer su pohabani i kompjuter to detektira i javi gresku.
Najjeftinije rjesenje je nova polovna getriba 7000kn.
Meni je dosta i danas idem po auto... to meni nema veze s vezom.
Covjek ostaje pri cijeni ruku iako nije otklonio prvotni kvar zbog kojeg sam dosao. Tu bi se samo mogao svadjati snjim.
Naveo sam da tresnju auta pri 100kmh ocu da otkloni jer je auto isao potpuno glatko prije nego sto sam mu ga predao. On navodi da sad je nova lamela koja ne proklizava i da se zato sad to primijeti... kasnije kaze da ta tresnja moze biti samo do poluosovine i da cemo se sve dogovoriti u radioni danas kad dodjem po auto.
Ja ne mislim preuzeti auto dok ne promijeni poluosovinu odnosno sredi to.
Mene je sad vec strah da mi jos vise stete na autu ne napravi.
 

vborovic

C5 modifikator
Iako nije nemoguće i zvuči logično, al mi stvarno nema smisla zašto bi otišli konkretno na 6.oj brzini (tvornička greška, možda mjenjač nije dobro održavan ako nikad nije mijenjano ulje i sl).
 

dancitr

Member
Jucer bio kod mehanicara. Iako kaze da su izbalansirali kotac, auto trese jako iznad 100-110kmh.
On tvrdi da poluosovina trese od starosti jer je pohabana. Ja se ne slazem jer je potpuno glatka voznja bila prije nego sto sam auto ostavio kod njega (i on cak ne osporava da auto nije tresao).
U pocetku, troskove popravka tresnje nije zelio snositi on. Takodjer ne zeli smanjiti moj dug prema njemu (troskovi rada zamjene lamele i zamasnjaka - djelovi su bili moji) za iznos popravka poluosovine (htio sam preuzeti auto "u kvaru" i sam to srediti). Takodjer je bitno naglasiti da sam spreman platiti ruke do sad sto je radio iako nije otklonio kvar zbog kojega sam dosao (Gearbox Faulty).
Nakon duze rasprave koja je ukljucivala i razmatranje pravnih rjesenja, porkolabic je spreman snositi troskove popravka poluosovine ukoliko dio nebude preskup - cca 500kn.
On je auto stavio na dizalicu i kaze da ce danas na njega staviti drugu poluosovinu i cut cemo se danas.
Mene nadalje brine to sto je poluosovina trebala doci tek iduci tjedan pa da mu ne pada na pamet glupost poput ravnanja poluosovine.
Ja se idem sad raspitivati o pravnim rjesenjima, no procedura je sigurno kompliciranija buduci da nije bilo zaprimanja nikakvih radnih naloga i slicno.
Mozda ima netko nekakva iskustva?

Upravo je zvao i javio da je auto sređen.
Kaze nije poluosovina, nego je zamijenio prednje gume sa straznjima i sad ne trese.
Ja danas idem vidjeti auto...
Ako nebude tresao strah me je da je ravnao poluosovinu.
Ako bude tresao i dalje, opet natezanje.
 

dancitr

Member
Nisam siguran da sam razumio pitanje...
Moj zadnji post su zapravo dva spojena posta... jedan se odnosi na dogadjaje/njegove tvrdnje od jucer, a drugi od danas (forum spaja sam postove).
Ja tvrdim da auto nije tresao ni najmanje (prekrasna glatka voznja do mora, po zagorju i dalje...) a da li je on mjenjao pozicije gume tokom popravka neznam... potrebu nije imao... osim sad na zadnje kad je to napravio i time navodno rjesio problem.
 

vborovic

C5 modifikator
No, o tome ti govorim, ako auto prije servisa nije tresao, a nakon sevisa trese ... ne zna se što se na servisu točno dogodilo, ali rotacija guma otklanja trešnju ... meni neobjašnjvo kak god okreneš ...
 
Na vrh