Greška Antipollution fault

shmajser09

New member
Pozdrav
Naime radi se o C5, 2003.g, 2.0 hdi bez fap-a
Prije par dana mi se upalilo antipollution fault greska. Auto malo ispuhao(bilo čađi u auspuhu, 90% voznja po gradu) i greska se vise nije palila. Jucer dođem kuci s posla ugasim auto i on ostane raditi jos jedno 2-3 sekunde nakon sta sam kljuc izvadio. I da auti ima 149000 km. Jel ima tko kakvu ideju sto bi moglo biti? Unaprijed hvala!
 

belmondo

Member
isti problem..posle nekog vremena se izgubi i ne pali,kako se cisti? izadjes na autoput i vozis 120-130km/h u 5.brzinu jedno 4-5-10.km?
ili neki dodatak u disel gorivu sipas?kompresor?sta?:surprised:
pomoć
 

AX-ja

èudo jedno
pozdrav,sto se i tebi pali taj Antipollution fault?

pazi tu moze bit vise stvari,to znaci da je kompjuter zabiljezio gresku,to nije jedna greska i to je to.
da bi se znalo tocno zasto je to upalio treba ga spojit na gijagnostiku
i iscitat greske.
to je jedini ispravni nacin.
sve drugo je napamet i opet nista ne znas.
 

Mrèela

New member
isti problem..posle nekog vremena se izgubi i ne pali,kako se cisti? izadjes na autoput i vozis 120-130km/h u 5.brzinu jedno 4-5-10.km?
ili neki dodatak u disel gorivu sipas?kompresor?sta?:surprised:
pomoć
Kako prima gas? Èovek je dobro rekao da može biti svašta,što i sam zanaš . Ako se nakupilo čađi digni ga na 3000 obr,normalno u nižoj brzini 2,3 i piči ! :D



Ako budeš skidao vidi da nema opiljaka od pumpe,možeš ga malo kompresorom,ako misliš na regulator. Neka me neko dopuni ,ako zna kako to bolje očistiti.
 

Automatic

Well-known member
Anti polution pali zbog greške od usisa do ispuha .Može biti svašta.Probaj preko lexie da vidiš ali to nemora biti kvar .Nakon ispisanih greški možeš se bazirati na nešto određeno.
 

Profiler07

Well-known member
kod mene na 307 imao sam tu gresku 5g ali nikad mi nije pravila probleme samo kad upalim auto i ona se upali i to je to i tako sam vozio i prosle godine mi samo auto zakova na 3000 rpm i nece ni da makne preko!prao FAP 3 puta,gledao EGR i na kraju dijagnostika pokaze da je senzor FAP-a i promjenio i sve kao prije,greska se pali ali nikakve probleme nije pravilo
 

shmajser09

New member
Pozdrav
Evo nisam stigao prije vam reci,ali stvar je sada ovakva. Kako ste rekli otisao sa autom ba autoput i malo ga ispuhao. U početku kada sam mu dao gasa i ubrzao zadimio je ko parna lokomotiva, vozio ga par km na 4000 okretaja. Kad sljedečega paljenja greške više nije bilo i auto se bez problema gasio. I da bi sada u petak usred vožnje auto se ugasi sam od sebe, pokušam ga upaliti a on samo vrti. Pričekam par minuta i on upali, krenem nazad prema kuči i provezem se 200 metara i opet se ugasi. I tako par puta. Sutra moram zvati servis da ga spoje na dijagnostiku da vidim što je. Naravno da mi nije bilo lijeno otiči do servisa nebi bilo svega ovoga. I da auto je najnormalnije primao gas i vozio.
 

DUBE

New member
Antipollution fault, ESP/ABS not funkcion to je greška koju mi javlja na C5 2.2 Hdi 2002.g. 186 tkm, normalno uz lampice koje svjetle i max. 3000 okretaja. Kod mehaničara (dijagnostika Lexia) je upučivalo na senzor pritiska goriva (1100kn)koji je zamjenjen i stvar je ista , a ni grešku ne može obrisat. Sad čitam post od shmajser09 za regulator koji se nalazi na Bosch pumpi...Kad bi znao 100% da je to u pitanju i njega bi zamjenio...Aditiva za Fap ima i njegova prohodnost je dobra. Nisam pametan što sljedeće napraviti..????:confused:

Koliko je para regulator?:D
Kod nas u Sisku "Tokić-auto dijelovi" sa rabatom cca 900 kn, a senzor 1100 kn.
Pozz
 

AX-ja

èudo jedno
Antipollution fault, ESP/ABS not funkcion to je greška koju mi javlja na C5 2.2 Hdi 2002.g. 186 tkm, normalno uz lampice koje svjetle i max. 3000 okretaja. Kod mehaničara (dijagnostika Lexia) je upučivalo na senzor pritiska goriva (1100kn)koji je zamjenjen i stvar je ista , a ni grešku ne može obrisat.
gle trebalo je izmjerit tlak goriva pa bi odmah bio znao jel stvar do senzora il regulatora,a to je mehanicar trebao napravit.
malo je glupo napamet mijenjat dijelove,samo si radis trosak.ako je stvar do regulatora (koji njima cesce odlazi nego senzor,i auto ima takve simptome) onda si mozda skinuo ispravan senzor .ako se greska ne moze brisati znaci da je jos prisutna,nisi je otklonio.

sad izmjeri tlak goriva ili nadji regulator koji je ispravan i probaj.
 

Mrèela

New member
sad izmjeri tlak goriva ili nadji regulator koji je ispravan i probaj.
Ovako je kod mene isto bilo,a i sada se dešava,dobro si mu sugerisao na regulatorjer je i kod mene je regulator.Samo što kod mene povremeno ostane sekund ,dva da radi po oduzimanju kontakta. Da dodam isto ovo mi se paliko kada je el. ventil turbine počeo da zeza,prepunjavala turbina.

Sad čitam post od shmajser09 za regulator koji se nalazi na Bosch pumpi...Kad bi znao 100% da je to u pitanju i njega bi zamjenio.
To je trebalo da dijagnostika kaže,nije mi jasno da je majstor napravio takav propust,a ti ostao lakši za tolike pare. Kod AX-ja sam napisao šta se meni dešavalo i dešava,ESP-ASR se samo pali kada se ne može ugasiti auto posle vađenja kontakta. Ako neće preko 3000obr onda može biti i protokomer,probaj ga otpoiti pa provozaj ako ide bolje onda je do protokomera,pa probaj sa čišćenjem istog,kao i regulatora .Neka me neko dopuni ili ispravi ako grešim!:D
 

DUBE

New member
Ovako je kod mene isto bilo,a i sada se dešava,dobro si mu sugerisao na regulatorjer je i kod mene je regulator.Samo što kod mene povremeno ostane sekund ,dva da radi po oduzimanju kontakta. Da dodam isto ovo mi se paliko kada je el. ventil turbine počeo da zeza,prepunjavala turbina.



To je trebalo da dijagnostika kaže,nije mi jasno da je majstor napravio takav propust,a ti ostao lakši za tolike pare. Kod AX-ja sam napisao šta se meni dešavalo i dešava,ESP-ASR se samo pali kada se ne može ugasiti auto posle vađenja kontakta. Ako neće preko 3000obr onda može biti i protokomer,probaj ga otpoiti pa provozaj ako ide bolje onda je do protokomera,pa probaj sa čišćenjem istog,kao i regulatora .Neka me neko dopuni ili ispravi ako grešim!:D
Zaboravio sam napisati da je prilikom pregleda na dijagnostici pisalo da je tlak goriva 320 bara i što god otpojiš tlak uvijek stoji .. Dali je to možda do ovog regulatora ( gore na slici ).
 

Mrèela

New member
Zaboravio sam napisati da je prilikom pregleda na dijagnostici pisalo da je tlak goriva 320 bara i što god otpojiš tlak uvijek stoji .. Dali je to možda do ovog regulatora
Moguće je .Samo meni nije jasno šta je taj majstor gledao? To danas djeca sa mobilnim telefonom mogu da nađau,a kamoli majstor.Jedino ako ti nije drug, pa nije naplatio ,pa se sada moraš maltretirati ovde. Šta ste to mogli ''otpajati',pa da eventovalno vidite hoće li pritisak porasti? Ne znam jeste li gledali protokomer?On je ovde jako bitan. Probaj njega otpojiti pa probaj,pa javi.
 

AX-ja

èudo jedno
gle tlak kod hdi-a je preko 1300bara
nemas ti tamo sta otkopcat pa gledat jel nabija tlak.

moze se izmjerit dobavni tlak da se to eliminira i znas na cemu si.
imas onda regulator tlaka koji to regulira(kao sto mu ime kaze)
e sad ako je on pokvaren moze radit probleme,iako on zna nekad radit nekad ne.
zato je najjednostavnije stavit drugi i probat.

ako je ista vrijednost bila sa starim i novim senzorom onda znas da nije stvar u njemu,logicno.
 

DUBE

New member
Moguće je .Samo meni nije jasno šta je taj majstor gledao? To danas djeca sa mobilnim telefonom mogu da nađau,a kamoli majstor.Jedino ako ti nije drug, pa nije naplatio ,pa se sada moraš maltretirati ovde. Šta ste to mogli ''otpajati',pa da eventovalno vidite hoće li pritisak porasti? Ne znam jeste li gledali protokomer?On je ovde jako bitan. Probaj njega otpojiti pa probaj,pa javi.
Regulator protoka zraka sam promjenio 2012.g. Mislim da on nije. Probaću i to...
 
Na vrh