Greška Antipollution fault

Mrèela

New member
Ja sam napisao dvije greške koje se vide na Lexia-i , a dali je to povezano jedno sa drugim to neznam..?!
Kolega na to pitanje mogu majstori da odgovore je ne.
Mada ne verujem da je međusobno povezano. Sinoć sam imo problema s Bjelivukom oko postavljanja slika i rekao sam da neću više postavljati ,jer je njegov problem što te slike nisu ovde večno. A evo ti slika celog sistema pa možda ti pomogne
Ako ti ne posluži neka g. Bjelivuk obriše.
 
Posljednje uređivanje:

DUBE

New member
Kolega na to pitanje mogu majstori da odgovore je ne.
Mada ne verujem da je međusobno povezano. Sinoć sam imo problema s Bjelivukom oko postavljanja slika i rekao sam da neću više postavljati ,jer je njegov problem što te slike nisu ovde večno. A evo ti slika celog sistema pa možda ti pomogne http://www.dodaj.rs/f/o/Gy/1PC5z5tJ/radnideozpsc7b67db5.jpg Ako ti ne posluži neka g. Bjelivuk obriše.
Nadam se da neće biti obrisana danas do 20.00 h jer sam na poslu do tada, a tebi puno hvala na uloženom trudu. I nadam se da će poslužiti....
 

DUBE

New member
Nadam se da neće biti obrisana danas do 20.00 h jer sam na poslu do tada, a tebi puno hvala na uloženom trudu. I nadam se da će poslužiti....
Dragi moji prijatelji samo da Vam javim da sam riješio problem na svom autu vezan za ovu temu a kvar je bio na instalacijama od kompjutera do senzora i regulatora pritiska moj Vam je savjet da ne kupujete dijelove bez veze dok se ne otkrije točan ozrok kvara.
I još nešto ; problem oko FAP filtera mogu Vam riješiti u Auto Pebi - Rakitje kod Samoboraza cca 200-300 kn tj. izbrišu ga iz glavnog kompjutera i problem riješen za uvijek.
Hvala još jednom Svima na trudu. Pozz iz Siska !!!!
@
 

Mrèela

New member
Dragi moji prijatelji samo da Vam javim da sam riješio problem na svom autu vezan za ovu temu a kvar je bio na instalacijama od kompjutera do senzora i regulatora pritiska moj Vam je savjet da ne kupujete dijelove bez veze dok se ne otkrije točan ozrok kvara.
Zato sam ti i postavio instalaciju. Znam ja da se ide od najednostavnijih stvari,samo majstori često naprave grešku koju mi skupo plaćamo.Hvala tebi što si opisao problem koji je bio,zbog drugih.Što se tiče FAP-a to ja nešto jeftino,i treba dobar elektroničar da to odradi.
 

DUBE

New member
Zato sam ti i postavio instalaciju. Znam ja da se ide od najednostavnijih stvari,samo majstori često naprave grešku koju mi skupo plaćamo.Hvala tebi što si opisao problem koji je bio,zbog drugih.Što se tiče FAP-a to ja nešto jeftino,i treba dobar elektroničar da to odradi.
Jučer sam zvao kolegu koji vlasnik Citroenovog salona i servisa i on mi je to rekao što se tiće Fap-a tj. da se samo izbaci iz kompjutera i da se ne moraju bušiti saća na njemu i to za cijenu manju od 300 kn. Kod nas u Sisku taj posao dođe cca 300 €, e sad u čemu je fora da je kod njega tako jeftino neznam ali ću ubrzo saznati. I još nešto nema dolijevanja aditiva 1-2 litre samo punu posudu jer mjerač jedino tako registrira i grešku možeš obrisati.
Pozz
 

Mrèela

New member
čemu je fora da je kod njega tako jeftino neznam
Druže ,beži od njega što dalje! Fap se mora izbiti fizički/saće. Šta će čistiti taj filter,ako ga isključiš u kompjuteru? Kod nas košta od 150-200e ,Ja sam olatio 100 za uklanjanje iz kompjutera i 5o za skidanje filtera i izbijanje. Izbiti možeš i sam nije reško za skinuti,a softversko ukidanje je posao za vrhunskog elektroničara,treba i senzor isključiti.Znači 150 je ok,a sve ostalo je puno.:D
 

boki2809

New member
poz...evo da se malo nadovezem na ovu temu i meni se javila greska Antipolution fault....vec mi je to jednom bilo auto se ugasi sam od sebe nakon nekoliko kilometara i tako opet...zamjenio sam filter goriva cijeli ne samo uložak jer sam imao drugi i stvar je bila rjesena ponistio gresku sam auto...e sada mi se isto desava čistio sam filter ali opet isto,samo sada kada ja gasim auto zna ostati raditi 2-3 sek i onda se ugasi,sutra idem na dijagnostiku ali vidim da je bilo dosta sličnih dijagnoza pa me zanima da li je u većini slučajeva problem bio senzor pritiska goriva...
 

lost

New member
ukoliko nekome izbaci u isto vrijeme antipollution fault i esp / asr grešku jednu za drugom problem je mjerač protoka zraka ( mass air flow )

Auto je svjetlio check engine i skroz je slabo vukao. Na diagnostici nije pokazivao neka velika odstupanja za air flow, . Nakon ovog leti, eto tek toliko da napišem možda kome pomogne.
 

Gecoa

New member
Dobro vece imam citroen c5 2.0 hdi 140cv 2009 god.u petoj i sestoj brzini mi izgubi snagu tj izgubi ubrzanje ide on i do 170kmh i 4000 obrtaja samo sporo ubrzava bio u citr.servisu radili diagnostiku kazu pritisak goriva zamjenili filter goriva i stavili aditiv u njega i ocistili kuciste filtera bilo prljavo to su uradili jucer danas ista stvar na brzini od 110 u 5 brzini se desilo isto .ako je neko imao isti problem zamolio bi da se javi hvala
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moguci uzroci tvog problema su: necisto gorivo, prljav spremnik, dobavna pumpa goriva, propustanje kruga goriva, filter goriva, kuciste filtera goriva, visokotlacna pumpa, senzor temperature goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka goriva, regulacijski ventil tlaka na railu, injektori, ozicenje od senzora tlaka do ecu racunala, ozicenje od regulatora tlaka do ecu racunala, relej pumpe goriva, kutija sa relejima, ozicenje od kutije sa relejima do pumpe goriva, ozicenje od injektora do ecu racunala, ozicenjw od senzora temperature goriva do ecu racunala, ecu racunalo motora. Dijagnostika nije spajanje racunala i mijenjanje dijelova, sve ovo treba ispitat, i kad se ispita sigurno ces nac izvor svog problema, nazalost mnogi servisi su zaboravili ili nisu nikad znali izvrsit osnovna mjerenja pa odatle i mijenjanje dijelova napamet.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pozdrav
Evo da se nadovežem na temu.
Več duže vrijeme mi se dešava na autu, C5 2,2 HDI 2002 god, da mi se na autocesti, javi greška na autu, "esp / asr fault" i "antipolution fault" (tim redoslijedom). Onda mi auto izgubi pola snage, nemože povuči normalno. Nakon toga moram stati, ugasiti auto par minuta, ponovno upaliti i krenem normalno, samo onda mi izbaci samo grešku antipolution fault i auto ima normalnu full snagu. Nakon dugotrajnije vožnje u gradu mi se i ta greška izbriše (ne pokazuje) i auto vozi normalno. U zadnja 2 tjedna, prilikom vožnje autocestom, uz te dve greške, "esp / asr fault" i "antipolution fault" , mi se pojavljuje još obavijest "minimum diesel aditiv level". I onda sam primjetio da mi češče auto ostaje bez snage i moram ga češče gasiti i paliti, da dobijem full snagu.
Èitajuči po forumima, netko predlaže da se skine fap filter, reprogramira kompjuter (da više ne izbacuje grešku) i da auto onda više nema tih problema i da prolazi na tehničkom pregledu. Drugi opet pišu da se to ne smije raditi jer se dugoročno može oštet turbina (kao nema neki podtlak ili predtlak) i da na tehničkom ne prolazi.
Zvao sam majstora za citroene i on kaže da oni skidaju fap filter i reprogramiraju kompjuter za 1500 kuna. Zvao sam i drugog majstora koji kaže da je to prije radio, ali više ne, jer dolazi novi zakon od 2020 god. da na tehničkom pregledu gledaju tko ima fap filter i tko nema.i ako ga auto nema, a tvornički je imao, pada na tehničkom.
Neznam koje je drugo rješenje? Dopuna aditiva koji je navodno jako skup i opet reprogramiranje kompjutera?
Može preporuka i savjet kako da najbezbolnije (najjeftinije) rješim taj problem....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prije svega što si naveo je potreban prvi najbitniji korak - dijagnostika. Treba ga spojiti i pogledati što ga točno muči.
Nakon toga možemo o detaljima...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Skidanje filtera je ilegalno, ljudi ne razmisljaju o tome da truju druge i sebe na kraju. Aditiv nije skup, a ciscenje filteta takode, tako da nema opravdanja za skidanje. Dopuni aditiv, i vozi dalje. Ako je filter zacepljen ocisti ga i to je to.
 

gambler072

C5 enthusiast
3l kostaju 130€, i miran si minimalno nekih 60-70 tkm, negdje sam citao da se trosi cca 1 litar na 30tkm. Nije mi to bas nesto puno, filter je druga prica.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Samo da javim da sam rješio problem sa antipolution greškama i aditivom. Kupio sam novi aditiv, orginal, dao sam to u lokalni servis da mi napune (morali su skinut cijeli rezervar za aditiv jer nije išlo ovak kad je bio gore montiran) i sa njihovim kompjuterom su mi resetirali (izbrisali) sve greške koje je pokazivao prije, osim greške "diesel aditiv minimum level", koju nisu mogli obrisati njihovim "univerzalnim" kompjuterom, pa su me poslali u ovlašteni citroen servis da mi i tu grešku izbrišu. Sad mi auto super ide i ne baca ga više u "safe mode".
Jel mi može netko preporučit povoljnog servisera u Zg da mi orginalnom dijagnostikom izbriše i tu preostalu grešku koju mi pokazuje na display-u?
 
Na vrh