Cutac
Prèkaroš
Ali nije javio problem, o tome se radi. Svaki vozac bi primjetio odstupanje na kazaljci i provjerio u cemu je problem, ali to se na c4 jednostavno ne moze.
Koliko god je auto trivijaliziran danas, to je i dalje jako precizan stroj koji ima relativno uske radne karakteristike i vozac bi trebao biti obucen sa mehaničke strane da zna ocitavati podatke i da prema tome zna djelovati.
Danasnji auti od vozaca rade kretene i potencijalnu opasnost na cesti.
Evo, na primjeru c4, na dva mjesta mi pokazuje preostale kilometre do tankanja i na jednom pokazuje kada saltati u visu brzinu. Kog boga to ikome zivome znaci? Jesu mogli umjesto toga ispisati temeperaturu rashladne i tlak ulja? Jesu, ali lakse je upaliti lampicu kada vrijednost padne prenisko.
Odes u servis, naplate popravak i gotovo.
Koliko god je auto trivijaliziran danas, to je i dalje jako precizan stroj koji ima relativno uske radne karakteristike i vozac bi trebao biti obucen sa mehaničke strane da zna ocitavati podatke i da prema tome zna djelovati.
Danasnji auti od vozaca rade kretene i potencijalnu opasnost na cesti.
Evo, na primjeru c4, na dva mjesta mi pokazuje preostale kilometre do tankanja i na jednom pokazuje kada saltati u visu brzinu. Kog boga to ikome zivome znaci? Jesu mogli umjesto toga ispisati temeperaturu rashladne i tlak ulja? Jesu, ali lakse je upaliti lampicu kada vrijednost padne prenisko.
Odes u servis, naplate popravak i gotovo.