Gubi vodu

vedran2210

New member
Re: Gubi negde vodu!!

danas nakon zamjene voda-antifriz otišao do Rijeke, tamo i nazad cca 130km, povremeno se pali alarm nedostatka tekućine, cca 5-6 puta..., nisam nadolijevao, provjerit ću sutra kada se motor potpuno ohladi kakvo je stanje...inače možda će nešto reći i ovaj podatak da na potpuno hladnom motoru prilikom odvrtanja čepa expanzione posude osjeti se kako je sistem pod pritiskom i kada se čep odvrne nivo tekućine u posudi poraste za 1-2 cm...
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Re: Gubi negde vodu!!

To kaj se događa u posudi je normalno i znači da čep radi .Zato se zove kompresiona posuda jer je u njoj tlak i na svakom autu kad je topao ,kad odšarafiš čep tekučina se digne za par centimetara i čuje se da je posuda bila pod pritiskom ali taj pritiak ne smije biti prevelik i dugo trajat pošto si naveo da je auto bio hladan..Nebi bilo dobro da diže tekučinu kad je čep gore (značilo bi da čep propušta pritisak van a zajedno sa njim i tekučinu ).
 

Mrèela

New member
Re: Gubi negde vodu!!

povremeno se pali alarm nedostatka tekućine, cca 5-6 puta..., nisam nadolijevao, provjerit ću sutra kada se motor
Fali rashladne tekućine.To si mogao odmah da vidiš. Ja ne bih pametovao ,Automatik je sve rekao,a ja ću dodati: poslao sam ti sliku celog sistema,jesi li pregledao i dotegao šelne na tim crevima,i proverio creva da nisu oštećena.
 

vedran2210

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Fali rashladne tekućine.To si mogao odmah da vidiš. Ja ne bih pametovao ,Automatik je sve rekao,a ja ću dodati: poslao sam ti sliku celog sistema,jesi li pregledao i dotegao šelne na tim crevima,i proverio creva da nisu oštećena.
malo mi je čudno što je nivo tekućine bio u startu ok, nakon 130-tak km i povremenog paljenja signalizacije, jutros sam napravio par km i pogledao nivo tekućine, bila je ispod polovice expanzione, nakon odvrtanja čepa ista se digle do maximuma i napravio sam narednih 80-tak km bez paljenja signalizacije, sutra ujutro ću opet provjerit koliko je vode u posudi...da, temperatura vode na instrument tabli je ok, malo iznad plavog a tako je od prvog dana...što se tiče provjere cijevi i spojeva sistema nisam gledao , morat ću s njim na dizalicu pa polako, očito da negdije isparava kada se poveća pritisak u sistemu jer izvadio sam zaštitu s donje strane nadajući se kako ću vidijeti da kapa odnekud dok je auto u mjestu, međutim ništa...problem je što auto ne mogu ostaviti kod mehaničara na duže vrijeme pošto supruga svaki dan putuje s njim na posao...morat ću nać nekog ko ima volje uhvatiti se u koštac s tim
 

Mrèela

New member
Re: Gubi negde vodu!!

ujutro ću opet provjerit koliko je vode u posudi
Meni kada su radili veliki servis,na termostatu nisu dotegli ,onaj mali venti, i ja sam primetio da tu povremeno bude po neka kap,a ne uvek ,najverovatnije je isparavalo,samo malo sam ga dotegao i sve ok.Kada je menjan antifriz jel odzračen sistem,ako nije treba ga odzračiti .Ja tu ne vidim neki veliki kvar.
 

vedran2210

New member
Prošlo je dosta vremena a ja sam pomalo nadolivao antifriz, dok pred neki dan, kćerka je položila i počela voziti , zove me iz Poreča kako joj nešto dimi ispod haube motora...sjeo sam u auto i otišao pogledati, riječ je bila o cijevi vode koja čini mi se hladi kućište (nosač) filtera ulja, cijev je u nekom pletenom bužiru tako da se dok rupa nije postala veća ništa nije primjećivalo...skrpano sam to pomoću komada bakrene cijevi i dvije brage...i gle čuda, ne gubi više vodu...
 

vedran2210

New member
ma nije mi se dalo čekat da stigne nova pa sam riješio ovako, mislim da će tako i ostati, sasvim je ok...a što je naj bitnije razina tekućine u rashladnom sistemu je postojana...
 

vedran2210

New member
da, izludilo me to nadolijevanje..., bio sam kod više mehaničara bilo je svakakvih dijagnoza i potrošenog vremena ali izgleda da sam ja takve sreće da ni jedan kvar ne može biti onako rutinski...ovo je u početku izgleda bila tako sićušna rupica da je tekućina nestajala tek pri većim pritiscima sistema i to u obliku pare a mjesto kvara bilo je ispod plastičnog poklopca (zaštite) motora i sakriveno pletenim bužirom u koji je uvučena cijev. čini se kao nemoguća misija za pronaći kvar u koliko čovjek nema sličnih iskustava...ali evo, došla cica na kolica...
 
Na vrh