To se meni desilo davno na Peugeotu 309 pa sam morao da zamenim ceo hladnjak. :meh:Bili su slucajevi da se zacepi hladnjak zbog tih sredstava
Tko zna šta si ti ulio unutra :hmmm:ROFLTo se meni desilo davno
Oooo..bok susedzagreb,centar
Halo! Dakle kako vidim taj problem sa tekućinom ide od 2009g. Imam isti problem. C4-II Nizozemac 1.6Vti. Također polako nestaje rashladna tekućina. Trenutno imam 92ookm i ukupno sam dolio cca 0.7L antifriza. Trenutno sumnjamo (više nas je) na čep boce, da popusti brtva pa prolije okolo tekućinu. Koliko sam saznao u servisu radna temp motora je oko 98C pa je shodno tome i nešto veći pritisak. Kako je rekao jedan od aktivnih na forumu ( a mislim da ima više saznanja o termodinamici) prilikom gašenja motora naglo poraste tlak i pri tome moguće na čepu popusti. Tome u prilog ide u rad ventilatora nakon isključenja kontakta. S obzirom da se sada manje vozim ne mogu ovo 100% provjeriti. Bio sam kod servisera pregledao je motor sa svih strana i nema tragova da negdje curi, a ulje je potpuno ispravno dakle nije brtva (nema one nečistoće niti na čepu poklopca motora a imam puno gradske vožnje). interesantno je to da ove motore ugrađuju i dalje (vidio sam C3 picasso potpuno nov sa tim motorom) i nisam uočio nekakve bitne razlike u rasporedu crijeva oko boce za tekućinu.vidim po drugim threadovima da je gubljenje antifriza normalna pojava za c4 / c4 picasso.......... nema bijelih fleka......
Zašto onda svima ne isparava na VTi motorima, već samo nama nekolicini. Osim toga ako ode voda na paru onda se i koncentrat otopine mijenja pa postane agresivna. Šta nije?? A nekako mi proizvođač ne bi bio sretan da mu u motoru odlaze brtve zbog pre jakog koncentrata antifriza, pogotovo sada kad se brzo šire takve vijesti.A,da se sjetite jedne stvari,isparavanja,na primjer?
I to je u redu. Sasvim normalno.meni su npr. auti različitih proizvođača između 2 servisa i godinu dana (od 10 do 15.000 km) trošili upravo maksimalno 1-2dcl rashladne tekućine
daI to je u redu. Sasvim normalno.