Gubitak rashladne tekućine

zgodny

New member
obavezno na velikom servisu, koji bi mogao biti skoro s obzirom na godište,
promijeniti vodenu pumpu, te obratit pozornost na dosjedne površine..

Treba naime kod promjene pumpe sve fino poćistiti od kamenca i naslaga,
te uz brtvu staviti malo visokotemperaturnog silikona na vanjski dosjedni spoj
tad sigurno neće procuriti..

vidjao sam masu puta nakjon izmjene pumpe curenje oko nje, baš zbog ofrlje odrađenog
posla ćisćenja..

imaš i opciju sa abbro ili LM tekućinom za krpanje kilera i glava - to će zabrtviti svako manje
propuštanje, pod uvjetom da auto dovoljno dugo bude na radnoj temperaturi i poštivajući
preporućen omjer, s obzirom na kolićinu vode u sustavu.
 

DocZg

New member
vidim po drugim threadovima da je gubljenje antifriza normalna pojava za c4 / c4 picasso.....;)..... nema bijelih fleka......
 

ZVAJ

Skoro zreo
vidim po drugim threadovima da je gubljenje antifriza normalna pojava za c4 / c4 picasso.......... nema bijelih fleka......
Halo! Dakle kako vidim taj problem sa tekućinom ide od 2009g. Imam isti problem. C4-II Nizozemac 1.6Vti. Također polako nestaje rashladna tekućina. Trenutno imam 92ookm i ukupno sam dolio cca 0.7L antifriza. Trenutno sumnjamo (više nas je) na čep boce, da popusti brtva pa prolije okolo tekućinu. Koliko sam saznao u servisu radna temp motora je oko 98C pa je shodno tome i nešto veći pritisak. Kako je rekao jedan od aktivnih na forumu ( a mislim da ima više saznanja o termodinamici) prilikom gašenja motora naglo poraste tlak i pri tome moguće na čepu popusti. Tome u prilog ide u rad ventilatora nakon isključenja kontakta. S obzirom da se sada manje vozim ne mogu ovo 100% provjeriti. Bio sam kod servisera pregledao je motor sa svih strana i nema tragova da negdje curi, a ulje je potpuno ispravno dakle nije brtva (nema one nečistoće niti na čepu poklopca motora a imam puno gradske vožnje). interesantno je to da ove motore ugrađuju i dalje (vidio sam C3 picasso potpuno nov sa tim motorom) i nisam uočio nekakve bitne razlike u rasporedu crijeva oko boce za tekućinu.
Na kraju ili se netko namjerno pravi lud u CITROENU ili smo mi blesavi. Ili je citro počeo proizvoditi rashladnu tekućinu pa si pravi tržište Hi!
Pozdrav!
 

deda

New member
A,da se sjetite jedne stvari,isparavanja,na primjer?Rashladni sistem nije pod hermetičkim uvjetima,jest da zatvoren,ali ne i hermetički.
 

ZVAJ

Skoro zreo
A,da se sjetite jedne stvari,isparavanja,na primjer?
Zašto onda svima ne isparava na VTi motorima, već samo nama nekolicini. Osim toga ako ode voda na paru onda se i koncentrat otopine mijenja pa postane agresivna. Šta nije?? A nekako mi proizvođač ne bi bio sretan da mu u motoru odlaze brtve zbog pre jakog koncentrata antifriza, pogotovo sada kad se brzo šire takve vijesti.
 

liberty

Well-known member
budimo realni
isparavanje da, ali ne u toliko velikim količinama
recimo da izgubiti 1-2 dcl na nekoliko tisuća kilometara nije strašno
ali sve iznad toga nije dobro

meni su npr. auti različitih proizvođača između 2 servisa i godinu dana (od 10 do 15.000 km) trošili upravo maksimalno 1-2dcl rashladne tekućine
 

liberty

Well-known member
I to je u redu. Sasvim normalno.
da
a što se tiće uzroka isparavanja.......zar ga ne bi morali moći naći po tragu sasušene rashladne tekućine tamo gdje pušta

jer, ako je motor i brtva u OK stanju i ne pušta na brtvi glave niti miješa ulje i rashladnu......negdje mora puštati

meni je na fiesti bila napuknula ekspanziona posuda (sama od sebe)
skužio ja da auto gubi rashladnu (2 dcl na tjedan)
upalio auto, žena davala gas, kako se rashladna kovitlala u posudi vidio da se na bočnos tranici iste orosi i pojavljuju balončići
da to nisam skužio - motor baj-baj
a ovako je eskpanziona posuda koštala 146 kn

siguran sam, da ti auto negdje pušta, nažalost, samo treba dobro pregledati gdje i ići sistemom eliminacije

zezancija je to, ali se mora pronaći problem
 
Na vrh