Ina999
New member
Zašto?
Masa se pregleda u sat vremena, napon izmjeriš za 30 sekundi, sa otvaranjem haube. Treba ti multimetar(ili nešto što mjeri uzak spektar, ali oko 12V, bar 5V gore dole).
Relej je uređaj, kao sklopka, kliktanje je u opisu posla.
Hrabro zaključivanje na osnovu jednog dimljenja iz auspuha.
A crijevo mora biti tvrdo, jel nitko od vas nikad nije stiskao crijeva na ugrijanom autu? Nitko nikad nije tjerao rashladni sustav da podrigne i tražio neispravan termostat?
Ne treba biti tvrdo ko kamen, ali tako ni ne može biti jer ima sigurnosni ventil koji je namješten da bude fail safe. Znači preko 1.4 bara nejde da ga bog boguje.
Jel nitko nikada nije kuhao nešto da mu skače poklopac po loncu?
Šta ste se uhvatili tvrdog crijeva...
Imaš samo čep na crijevu u kabinu za odzračivanje.
Evo ti pozicije masa.
https://easyupload.io/7mig4c
Nači gore u prvoj shemi tražiš koje MC(mase) su uključene tu i onda na trećoj slici(auto sa crnim linijama) tražiš gdje koji MC je i pregledavaš jesu čisti od korozije. Može biti narančasta, smeđa ili zelena korozija.
Ak su rđavi, uzmeš kakvu žičanu četku, postružeš sve lijepo, vratiš, zategneš i namažeš sa nekom masti da ti ne hrđaju opet. Po PS-u ide dielektrična, ali ak ide preko svega, svedno je.
Hvala ti punoo.