Gusti bijeli dim iz auspuha

Ina999

New member
Zašto?
Masa se pregleda u sat vremena, napon izmjeriš za 30 sekundi, sa otvaranjem haube. Treba ti multimetar(ili nešto što mjeri uzak spektar, ali oko 12V, bar 5V gore dole).

Relej je uređaj, kao sklopka, kliktanje je u opisu posla.


Hrabro zaključivanje na osnovu jednog dimljenja iz auspuha.

A crijevo mora biti tvrdo, jel nitko od vas nikad nije stiskao crijeva na ugrijanom autu? Nitko nikad nije tjerao rashladni sustav da podrigne i tražio neispravan termostat?
Ne treba biti tvrdo ko kamen, ali tako ni ne može biti jer ima sigurnosni ventil koji je namješten da bude fail safe. Znači preko 1.4 bara nejde da ga bog boguje.
Jel nitko nikada nije kuhao nešto da mu skače poklopac po loncu?
Šta ste se uhvatili tvrdog crijeva...
Imaš samo čep na crijevu u kabinu za odzračivanje.

Evo ti pozicije masa.
https://easyupload.io/7mig4c
Nači gore u prvoj shemi tražiš koje MC(mase) su uključene tu i onda na trećoj slici(auto sa crnim linijama) tražiš gdje koji MC je i pregledavaš jesu čisti od korozije. Može biti narančasta, smeđa ili zelena korozija.
Ak su rđavi, uzmeš kakvu žičanu četku, postružeš sve lijepo, vratiš, zategneš i namažeš sa nekom masti da ti ne hrđaju opet. Po PS-u ide dielektrična, ali ak ide preko svega, svedno je.

Hvala ti punoo. 🤗🤗
 

Milosh

Test
Samo da kažem, svaka ti čast na znanju u vezi auta, zaista impresivno i pozitivno za žensku osobu! Više žena bi trebalo toliko znati o autima.

Sretan ti 8. mart!
 

Ina999

New member
Samo da kažem, svaka ti čast na znanju u vezi auta, zaista impresivno i pozitivno za žensku osobu! Više žena bi trebalo toliko znati o autima.

Sretan ti 8. mart!
Ma fala ti

Hhahahha a sta da ti kazen 😂😂 druge zene trose po ducanima i za sminke itdd,a ja san vise puta u tokica usla nego u Zare 😂😂😂😂
Vecinom je to u teoriji znam kako funkcionira sve al isto tako kad je neka manja sitnica u pitanju otprilike znam sta sta bi moglo bit i kako reagirat... al hvala jos jednom 🤗🤗🤗🤗
 

sir.Oliver

Well-known member
Hrabro zaključivanje na osnovu jednog dimljenja iz auspuha.
imam dovoljno iskustva i još više rasturenih ( odradjenih ) motora raznih proizvodjača za vreme dok sam se aktivno bavio zanatom . video sam sve i svašta ( jugíća koji je bio mobilan , iako je imao slomljenu radilicu na pola ... slomljenu bregastu .... preskočen lanac na 126tici od Fiata ..... i da ne nabrajam . izgorelih ventila i sedišta ventila , glave motora u kojekakvom stanju ..... prepaljenu rupu izmedju cilindara , kao brenerom ( posledica probijene brtve glave cilindara ) .... otuda dajem sebi za pravo zaključiti da je brtva u .... . najbolje uzet kompresiometar i izmeriti pritiske u cilindrima . to će odlučiti ide li glava dolje ili ne ....
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Kako ce to odlucit? Nikako..I da mu pusta brtva glave, kompresija bi bila odlicna.
Tvrda crijeva su normalna stvar, mislim da cep pusta na 0.9 ili 1.2 bar..

Ako ti sad ne dimi dok vozis ja bi auto nastavia normalno vozit i pratit sta se dogada..cep od vode nemoj popustat jer pritisak mora imat..ako vidis da izbacije sam kroz cep tj. odusak onda treba trazit problem
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
Kako ce to odlucit? Nikako..I da mu pusta brtva glave, kompresija bi bila odlicna.
matere ti , aj mi ovo objasni . merio si nekada kompresiju ? poznaješ modus operandi motora s unutarnjim sagorevanjem ? Ljudi , objasnite mu , jer izgleda da nikada nije merio kompresiju na motoru sa oštećenom brtvom glave ..... ja sam ostao bez texta ....
 

Ina999

New member
Ina999 Ina999, smijem nešto pitati, ali bez ljutnje?
Možeš li opisati proces nadolijevanja tekućine i odzračivanje, kako si to radila?
🖐
Nisan to sama radila nego prijatelj (koji navodno zna nesto oko auta🤔🤣🤣) iskreno nisam bas ni popratila sta je sve radia ugl.. skinia je cep od posude i kroz neko crijevo koje se nalazi otprilike iza motora( ako sam dobro vidila nisam bas 100 posto sigurna ali tu negdi) ispustia vodu kroz to neko crijevo i zatvoria ga kad je voda iscurila, nalija antifriza i upalia ga da radi i kako trenutno tad nismo imali vode kod sebe reka mi da ujutro(jer to je bilo oko 11 navecer) samo nadolijem vode do max i to je to koliko sam popratila otprilike i kad je on to napravia i nadolija nije se culo to zuboranje vode (koje sam napisala da se cuje par sekunda kad se auto upali) sve je normalno radilo do neku vecer kad mi se ovo desilo.

Znaci auto je kod mene ima god dana mozda, prvi put mi se(prije misec ipo dana), par sek. nakon sta upalin auto cuo se zvuk tog "zuborenja" vode ispod haube

Inace, "žuborenje" vode mi se prvi put culo prije otprilike mjesec ipo dana i nisan uopce puno se obazirala na to iskreno. Taj dan kad smo nalijevali tekucinu i odzracivali auto vidila san da u posudi od vode fali vode jer je bila doslovno ispod minimuma. Nakon cijelog tog procesa i nadoljevanja vise se taj zvuk, nakon sta upalin auto, nebi cuo.
Ali sad kad mi se ovo desilo i kad sam tu vecer(kad je izbacia tekucinu na auspuh), nalila vode sutra ga idem upalit i opet se cuje taj zvuk vode ispod haube (iako sad ima tekucine)
Sad neznam jesam li u pravu, ali mislim da mi se taj zvuk "žuboranja vode" cuje samo kad u posudi fali tekucine i kad povuce zrak... ili moze bit jos nesto trece? 🤷‍♀️
 
Posljednje uređivanje:

Gorski

Member
Definitivno negdje pušta tekućinu. No, kod nadolijevanja koje je značajnije i kada treba odzračivati sistem onda se treba motor toliko zagrijati da se aktivira ventilator hladnjaka, kako bi znali da je sve u redu i sa termostatom i sa senzorom temperature vode ali i sa pumpom. Također se i prati instrument ploča u slučaju da ne proradi ništa pa se upali lampica temperature rashladne tekućine, koja se inače upali kada daš kontakt, radi toga da nam da do znanja da je ispravna.
To bi bio pravilan postupak dopunjavanja i odzračivanja sistema. I naravno, ako postoji sumnja da sistem gubi vodu redovito kontrolirati razinu u ekspanzionoj posudi kako bi se pravovremeno nadolila, dok se ne pristupi trajnijem rješenju problema - pronalasku mjesta propuštanja.
 

Ina999

New member
Problem je sta se meni lampica od temp pojavi samo kad dam kontakt i to je to, evo prije neki dan kad mi se to desilo posuda od vode je bila prazna bez kapi doslovno i kad sam je otvorila samo je para izlazila iz nje i neznam kako mi tad nije upalia lampicu temp.... a ventilator isto tako nije upalia a auto je radilo oko sat ipo na mjestu uz upaljeno grijanje i sad ova dva tri dana bas osluskujem u voznji i nakon voznje ne pali ga nikako... vodu sam prije 3 dana ulila i priko crte max (skoro do cepa) i evo gledam jucer i danas prije nego sta ga upalin voda je na min. vozim ga 15 20 min npr. ugasim dignem haubu a voda se digne na max.. sta se tice ostalog emulziju jos nije stvorija jer to provjeravam svako malo, vode nema po podu ispod auta niti igdje po autu (kod vozacevih i suvozacevih nogu) koliko vidim nema ni dima nikakvog iz auspuha, samo sam primjetila da npr.. kad stanem na semafor auto malo nemirnije radi(sad nez jel to mozda povezano ili je to neki najnoviji kvar🤦‍♀️🤦‍♀️)

A sta se tice te sugave lampice od temp. znaci to se NE pojavljuje niti mi se ikad pojavilo (osim kad dam kontakt al tad se izgasi ka i sve ostale) i uopce nemogu znat kolika mi je temp.. auta cak sam trazila i po postavkama i sve moguce dugmice stiskala i nema je nigdi i to me bas frustrira malo 🤣🤣
I naravno, ako postoji sumnja da sistem gubi vodu redovito kontrolirati razinu u ekspanzionoj posudi kako bi se pravovremeno nadolila
Tu vecer kad je osta bez kapi vode ja debil ulijen vode do cepa 🤷‍♀️🤦‍♀️, i sutradan sam vozila auto (skroz male relacije) parkiram i pogledam voda padne na crtu max.. i nije se dizala vise nikako... zanima me jel on tu vodu sam izbacia ili je i to negdi povuka

I zanima me zasto dok auto stoji voda je na min a cim napravim dir, pricekam dok se ohladi malo, pogledam ona se digne do max
I vise mi nista nije jasno 🤦‍♀️
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Negdje gubiš rashladnu, to je.
Plus što ti sistem nije odzračen. Ovako možeš u nedogled, njemu iscuri masa vode, ti nadoliješ, ostane zraka, on izbaci zrak pa razina padne, pa ti nadoliješ. Niti znaš gdje curi, niti znaš koliko brzo curi jer ga ne odzračiš kad nadoliješ.

Znači lijepo opet odzrači, pazi da se ekspanziona ne isprazni i lampom traži gdje curi.
Ovo što ne pali ventilator može biti radi toga što je mali dizel ili zato jer termostat ne zatvara.
Šta nemaš sa lijeve ili desne strane lampice koje pokazuju temepraturu motora? Isto kao za gorivo, samo kontra strana.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
To stručnjaci iz citroena nisu mislili da je potrebno na C3! Imaš samo lampicu, a kad se ona upali, tad je već kasno..
 

Ina999

New member
Kakav je čep gde se sipa ulje? Ima li tragova mešanja ulja i rashladne? Smrdi li kad podignes haubu?
Ne nema nikakvog smrada ni mirisa bas nista
Nije se ni emulzija stvorila nikako
Negdje gubiš rashladnu, to je.
Plus što ti sistem nije odzračen. Ovako možeš u nedogled, njemu iscuri masa vode, ti nadoliješ, ostane zraka, on izbaci zrak pa razina padne, pa ti nadoliješ. Niti znaš gdje curi, niti znaš koliko brzo curi jer ga ne odzračiš kad nadoliješ.

Znači lijepo opet odzrači, pazi da se ekspanziona ne isprazni i lampom traži gdje curi.
Ovo što ne pali ventilator može biti radi toga što je mali dizel ili zato jer termostat ne zatvara.
Šta nemaš sa lijeve ili desne strane lampice koje pokazuju temepraturu motora? Isto kao za gorivo, samo kontra strana.
Ne uopce ne pokaziva lampicu temperature niti mi se ona ikad upalila osim kad dam kontakt i vise nikako.. evo ima god dana otkad je auto u mene nikako se nije upalila nitj igdi pise kolka je temp
To stručnjaci iz citroena nisu mislili da je potrebno na C3! Imaš samo lampicu, a kad se ona upali, tad je već kasno..
A evo neki dan kao sta san napisala u posudi nije bilo vode nista samo je para izlazila iz nje pa me cudi da ni tad se nije upalila... 🤷‍♀️
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh