HDI ne pali

sirko6499

Member
Vidim sad da je negatvni terminal baterije cili prekriven korozijon zelenom. Jel moze bit da je do toga?

Evo sad opet proba upalit. Prvi put se muci i upali a sad uopce nece da upali. Ne cuje se ono konstanto klik ka kad je
baterija bila otisla nego jednostavno nece da upali. Kako mogu provjerit jel do anlasera.

Evo resetria bsi sad pali na zub, vjerojatno je bilo do toga, jer sam ga vec resetirao par puta
 
Posljednje uređivanje:

Memphis

Active member
Vidim sad da je negatvni terminal baterije cili prekriven korozijon zelenom. Jel moze bit da je do toga?
Šta misliš? Kao i problem sa drugog topica.

Pozdrav
Neznan kako da zapocem al evo... imam xsaru 03 godiste, 1.4hdi. Motor uredan ali elektrika u zadnje vrijeme sve gora. Jucer sam natankao do vrha i vozio 10 km. Nakon nekih 3 sata opet sam upalio auto i primjetio da kontrolna tabla uopce ne svijetli, kao da je maximalno prigusena svijetlost. Inace svjetlo analognog sata mi ne radi vec 4 godine. Danas sam isto tako primjetio da vozacev prozor ne mogu vise zatvarati normalno vec malo po malo. Prije se trebalo samo jednom pritisnuti i automatski bi se zatvorio. Otvarati se jos moze ako se stalno drzi tipka. Jel to moze bit problem s BSi ili nesto slicno? Svi osiguraci su ok.
ja bi reko da te muči te masa
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Al cini mi se da je ili do bsi ili elektricar nema pojma
Meni se struja na Xsari, tih davnih dana dok san je još vozija, krvi napila i 100 električara ako nisan obiša. I onda jedne zime u Šibeniku, kod ženinih dok san bija, silom prilike naletija na Autoelektriku Zjačić. Prema Baldekinu u jednoj ulici je on. Lik je Tesla za struju na autima. Nakon što ju je on uredio, fenomenalno je radila sve do jedne noći kad ju je brat smota oko bandere. Od tad vozin C4. :) Ukratko, sređivajući struju po Zadru san potrošija i vrimena i novaca dok nisan naiša na Zjačića u Šibeniku. Ne govorin ti ja da ti sad ideš u njega, ALI, brate mili, ako niko ne može ili ne zna... To su stari zanatlije. Prvo mu je ćaća vodija radnju, sad je ima sin. I on mi ju je uredija fenomenalno.
 

sirko6499

Member
Pa nadan se da ce moc napravit, svakako cu kad buden isa za par tjedana u sibenik svratit u njega jer neznan sta rec za struju na xsari. Upalin maglenke upali se radio i slicno...
 

sirko6499

Member
Danas opet idem upaliti i opet tesko pali. Jel ima neki nacin za hard reset kompjutora? Jer da je anlaser vjerojatno ne bi palia uredno proteklih pet dana?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Odvezi auto na servis nek ti nadu u cemu je problem, jer moze bit puno toga. Mozda ce trebag napravit dijagnostiku motora, znaci: faza, kompresija,grijaci, sustav dobave zraka, sustav dobave goriva, svi senzori motora. Takva jedna rabota trazi dosta alata i tvornicke tolerancije da znas je si li u normi ili ne. Ja bi poceo sa jednostavnim stvarima kao sto su filteri i grijaci. To mozes sa osnovnim alatom provjerit. Za sve ostalo trebat ces manometar, osciloskop, tester za kompresiju itd. Ako imas multimetar mozes napravit test pada napona na pojedinim vodovima, tj mjerit za vrijeme pokretanja. Svrha toga je otkrit pad napona koji se javlja samo u opterecenju. Za pocetak mjeri izmedu alternatora i baterije, i baterije i anlasera. I da, pogledaj imas li za vrijeme otezanog paljenja 5V referentni napon na senzorima, ako nemas to ukazuje na losu masu motora ili kvar racunala.
 

Buco

New member
Xsara 2.0 HDI zašto ne pali?

Pozdrav svima.

Javljam se iz Slovenije. Imam pitanje oko xsare picasso 2.0hdi.
Med vožnjo je izgubi moč. Ugasio i ne pali više. Ako okrenem ključ, da boh ga upalio, jedno malo pali, vrlo malo, i opet ugasi i ne pali i ne starta obse ako odmah okrenem ključ. Ako malo sačekam, onda isto, malo pali, vrlo malo, možda šta znam, 2-3 ekspanzije. Toliko da se čuje, da oče, a onda opet ništa. Na maxibrill pali i radi, dok puštam maxinril, ako prestanem sa maxibrillom motor opet ugasi.. Na vsima lajtungima dovoda goriva ima i curi nafta kam okrenem ključ-kontakt. Znači, dotok nafte ima.

Ima ko sličan problem ali ga je imao? Gdje da počnem tražiti grešku? Računalo samo javi EGR ventil. A do sada svi su kazali, da i ako je EGR probmlem, motor bi svejedno palio.

Molim vas na usluzi. Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo Buco, pošto ti se nije dalo tražiti odgovor, nego bi sve na gotovo... izašao sam ti u susret i spojio te sa sličnim prethodnim temama.
Tu imaš i više nego dovoljan broj mogućih uzroka za početak svoje potrage.

A eventualni nastavak komunikacije možeš započeti sa isprikom ;)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Zbog otvorenog egr motor nece upalit. Malo kulture ne bi skodilo. Ljudi su ovdje dosta tolerantni, da je ovo elprog forum odma bi izletio.
 

Simo90

New member
pozdrav problem citroen c5 nece da upali,greska engine immobiliser fault,pokusao skidanje klema,daljinsko otklj-zaklj.nista,oba kljuca pokusao nece da upali,osiguraci ispravni,mjenjao bateriju nevrjedi,nerade prozori,zmigavci i svjetla.pomoc je svaka dobrodosla,lp
 

visaluteju

Well-known member
Electronic imobilizer obicno izbaci kada ne ocitava onaj kod/cip sa kljuca za zastitu od kradje kopiranjem kljuca. Da li si mjenjao ili radio bilo sta sa kljucem u skorije vrijeme
 

Milosh

Test
Electronic imobilizer obicno izbaci kada ne ocitava onaj kod/cip sa kljuca za zastitu od kradje kopiranjem kljuca. Da li si mjenjao ili radio bilo sta sa kljucem u skorije vrijeme
Tako je, nisam ni primjetio da pise ta greška za imobilajzer. Moguće da je samo do baterije u ključu, ako je kod Xsare imobilajzer kao i kod novijih Citroena. Ali pošto si isprobao sa dva ključa, vjerovatno je do senzora koji detektuje imobilajzer u samoj bravi, ili do nekog modula, npr. BSI-a. Pravac električaru, ili pravac električara ka autu!
 
Na vrh