Hill Holder - kako isključiti?

Nono

Èlan
Dečki ovo mi zvuči kao neki mačo razgovori. :grin:
Ok, tko zna može i na većoj uzbrdici krenuti bez ručne i bez da auto krene natrag. Ali čim veća uzbrdica tim teže, a sa hill holderom nema problema. Kreneš kao po ravnom. Ne može biti lakše.
Sjećam se tamo negdje 2003. kad sam kupovao auto pa mi čovjek nudi senzore za parkiranje. To je onda, barem za mene, bila novotarija pa sam rekao ma ne, to je za ženske, meni to ne treba. Normalno da je to bila glupost iz neznanja. I te kako je to korisno.
Sad mi pada na pamet, C4 ima onu lampicu u retrovizoru koja se pali ako ti je netko u mrtvom kutu. Svi znamo okrenuti glavu i pogledati i ne sjećam se da mi se dogodilo da sam krenuo u lijevu traku, a da ga nisam vidio ... ali nikad se ne zna, takva sitnica možda može spasiti život.
Mogao bi ovako nastaviti do sutra, ali još samo ovo: da li znamo zakočiti na mokrom. a ne blokirati kotače? Kao znamo, pa nam ne treba ABS? :)
ABS je postao najnormalnija stvar i više nije u dodatnoj opremi. Tako će biti i s hill holderom i senzorom za prelazak pune crte i svime ostalim.
Jedino se ne slažem s time da sjedim i da me auto sam vozi. Grozno.
 

Marko

Well-known member
Meni je najljepše bilo voziti se po Rijeci u "gornjem" nagnutom dijelu grada di su semafori, a vozio sam službeni stari mercedes C-klasu sa "nožnom" ručnom i sa šaraklinom za otpuštanje iste. To je bilo veselo, a svi smo se vozili branik na branik... hehehe
 

Nono

Èlan
Meni je najljepše bilo voziti se po Rijeci u "gornjem" nagnutom dijelu grada di su semafori, a vozio sam službeni stari mercedes C-klasu sa "nožnom" ručnom i sa šaraklinom za otpuštanje iste. To je bilo veselo, a svi smo se vozili branik na branik... hehehe
Nisam nikad probao s nožnom "ručnom". Mislim da bi me to zbunilo ko hill holder dedu. :)
 

akiramar

Active member
Dečki ovo mi zvuči kao neki mačo razgovori. :grin:
Ok, tko zna može i na većoj uzbrdici krenuti bez ručne i bez da auto krene natrag. Ali čim veća uzbrdica tim teže, a sa hill holderom nema problema. Kreneš kao po ravnom. Ne može biti lakše.
Sjećam se tamo negdje 2003. kad sam kupovao auto pa mi čovjek nudi senzore za parkiranje. To je onda, barem za mene, bila novotarija pa sam rekao ma ne, to je za ženske, meni to ne treba. Normalno da je to bila glupost iz neznanja. I te kako je to korisno.
Sad mi pada na pamet, C4 ima onu lampicu u retrovizoru koja se pali ako ti je netko u mrtvom kutu. Svi znamo okrenuti glavu i pogledati i ne sjećam se da mi se dogodilo da sam krenuo u lijevu traku, a da ga nisam vidio ... ali nikad se ne zna, takva sitnica možda može spasiti život.
Mogao bi ovako nastaviti do sutra, ali još samo ovo: da li znamo zakočiti na mokrom. a ne blokirati kotače? Kao znamo, pa nam ne treba ABS? :)
ABS je postao najnormalnija stvar i više nije u dodatnoj opremi. Tako će biti i s hill holderom i senzorom za prelazak pune crte i svime ostalim.
Jedino se ne slažem s time da sjedim i da me auto sam vozi. Grozno.

Nisu macho razgovori, doista se ne sjecam kad mi je zadnji put trebala rucna na uzbrdici (naravno, na Megane-u).

Bez brige... danas (a i kad sam kupovao C4 je to bio odlučujući faktor) auto bez ABSa i ESPa ne bi ni pogledao, a kako nemam lampicu za mrtvi kut (koji je ogroman u C4, a ja lijen - ne da mi se okretati) ugradio sam širokokutne retrovizore (lijevi i desni) - to je bilo nakon sto sam u C4 dva puta skoro nekog pokupio jer mi je bio u mrtvom kutu.

Ali ne volim kad se auto pravi pametniji od mene (citaj HH)...
Nije mi jasno zašto nisu povezali ESP i HH na onom gumbu za isključivanje, pa da se oba mogu tim gumbom isključiti po potrebi.
 

Nono

Èlan
Ne kužim zašto misliš da se "auto pravi pametan" ako ima hill holder? To je samo pomoć u vožnji. Znam krenuti bez ručne ali je neusporedivo lakše s HH. Znaš i sam kad stojiš na uzbrdici da moraš biti malo dalje od onoga ispred, jer ako mu pobjegne natrag nema ti spasa. Da svi imaju HH ne bi morao na to ni pomisliti. Postoji cijeli niz pomagala iliti tehničkih dostignuća za koje možeš reći isto. Sam si rekao da ne bi auto bez ABS-a i ESP-a. Pa u čemu je razlika? A senzori za parkiranje, a senzori za kišu, a senzori koji dosadno tule ako se nisi zavezao, a senzori za automatsko paljenje svjetala, pa dugih svjetala, pa senzor koji javlja nivo ulja ... da ne nabrajam više. Sve to pomaže, a nekad nije postojalo.
P.S. Nisam znao da C4 ima veliki mrtvi kut. Baš ću to malo izviditi. Hvala na info.
 

akiramar

Active member
Nije mi jasno zašto nisu povezali ESP i HH na onom gumbu za isključivanje, pa da se oba mogu tim gumbom isključiti po potrebi.
Ovo bi sve riješilo. Imam HH uključen po defaultu, a kad mi ne treba (ili kad smeta), eto gumba...
 

deda

New member
Sve je to ok,samo što više ima,više se i kvari,a onda kuku i jao,a mi nikako nemamo standard za održavanje takvih auta,pogledajte samo oko sebe na što liće auti i u kakvom su stanju koji su stari preko 5 godina i više,pa to nije ni za po polju vozit,a kamoli po autoputu 200km/h i u ovakvom gradskom saobraćaju kakav je danas.Koliku opasnost takvi auti predstavljaju zbog svojeg neodržavanja?
 

akiramar

Active member
Slažem se... Eto vozim se u BG u TAXI Peugeot 607 2.7 HDI, full oprema...
Vozac ga hvali, a ja samo gledam kako mu svijetli alarm za ABS i ESP....
 

akiramar

Active member
He, he...
Citao danas upute, pa piše:
HH - This function is only active when: - the driver's door is closed.

Vjerojatno je to rješenje....
Malo se treba voziti s otvorenim vratima :)
 
Na vrh