na c4 owners forumu imaš sličan problem, ali se odnosi na hrđu na poklopcu prtljažnika na 5 vratnim modelima C4 limuzina. Ista priča, hrđa se javlja kod spoja znaka i poklopca - isto kao na tvom primjeru na haubi.
Koliko sam shvatio, nakon natezanja, citroen UK je priznao nedostatak i otklonio ga u garanciji.
Utvrđeno je da je uzrok kemijska reakcija između kroma (plastike - znaka) i aluminija (poklopca prtljažnika, u tvom slučaju haube).
To je garancijski nedostatak, a to što ga Citroen Hrvatska ne priznaje, ne znači da će tako i ostati.
Svakako savjetujem da počneš spinati cijelu priču: prikupi sve dokumente o prijavi nedostatka, pa redom:
- pokušati u garanciji otkloniti nedostatak - još jednom
- ispuni -traži knjigu žalbe na prodajnom/servisnom mjestu - zašto; zato što ti pismeno moraju odgovoriti u roku od 15 dana, prema Zakonu o zaštiti potrošača. Ako nemaju knjigu žalbe, ili ti ne odgovore u roku 15 dana - mailom obavijesti drž inspektorat (vjeruj mi, ova recesija ih tjera da napune državnu blagajnu, pa su vrlo brzi i ažurni - kazne su rigorozne!)
- kada i ako ti odgovore sa servisa, sve pošalji sudu časti pri HGK - ovdje se puno može učiniti, vjeruj mi. Ako ti ne odgovore, inspekcija će odraditi svoje-i to opet pošalji sudu časti kao prilog svom zahtjevu.
-paralelno obavijesti sve forume i medije. Svakako u cc stavi sve servise u RH, kao i Citroen Hrvatska i Francuska - sve radi negativnog publiciteta iliti "word of mouth" - loš glas daleko se čuje
- jednostavno spinaj, s vremenom će se priključiti i drugi vlasnici sa sličnim problemime, a kada nastupi kritična masa - i čuda su moguća. Iz iskustva.