Ne vidim smisla limitirati se na aute do 30-40-50k€ kada već fantaziramo. Jesu velike cifre za naše uvijete, ali tko se malo potrudi... nije neostvarivo.
Tako da bi ja osobno preskočio BMW, Porsche, Alfe. Ostvarive snove ću pustiti za večernja lutanja oglasima
Kad je već sve plaćeno, pa valjda i održavanje, moram dati mašti na volju.
Svašta mi pada napamet i skoro je nemoguće limitirati se na jedan auto. No koliko god razgledavam, uvijek se vraćam na jednu marku... Dok su auti bili automobili, uz dužnu čast drugim velikanima, na vrhu je postojao samo Ferrari.
Praktički svaki njihov model koji je izašao za života gospodina Enza bi mogao tu napisati, nebi se sekunde žalio.
No ako baš imam priliku birati, išao bi na model koji nisam nikada imao prilike niti vidjeti u životu.
Znate sigurno za Grupu B. Zvijeri su sjedile za volanima još većih zvijeri.
Pred sam kraj zlatnog doba relija, svijet je bio na rubu da postane lijepše mjesto, te je planirana Grupa B za kružne utrke. Za prisustvovanje je trebalo homologirati barem 200 automobila.
Ferrari ih je napravio. Još su 71 komad napravili za VIP kupce. Posljednji, 272/272, je bio rađen za Laudu osobno.
No mogu čak i ignorirati taj pedigre i sve nasljednike koji su iza ovog auta došli. Mogu ignorirati i 400ks na manje od 1200kg. Mogu ignorirati svaku napisanu riječ i svaki snimljeni mišljenje o tom autu. Ali ga nemogu pogledati i ostati hladan.
Ferrari 288 GTO
Malo preko 3mil$ na Sothby'su