Bio danas kod tog drugog majstora i veli da je lambda dobra i da alternator puni.
On veli da je siguran da je neka sitnica u pitanju, pa da ostavim auto drugi tj, a vjeruje da je problem u svjecicama koje remete rad kompa - mislim da nisu mijenjane bar 40000km mozda i vise. Ujedno ce isprobati i leptir usisa zraka sa drugog motora, ako svjecice ne rijese problem.
Punjenje na aku je mjerio i varira od 12.5 do 13.8 unutar 2sec.
Okretaji u leru kad se pojave simptomi variraju od 600-890, a svjetla pulsiraju neovisno o broju okretaja
UPDATE:
Bio kod majstora. Stavili nove Eyquem svječice. Stare dvije su probijale i imale smeđkasto na onom keramičkom dijelu uz rub, a druge dvije imale nekaj crvenkasto na onoj kukici. Mijenjane su prije cca 30000km (provjerio u servisnoj). Promijenio usput i filter zraka.
Spojen i na Lexiu - napravljena dijagnostika, obrisane greške, prekontrolirano sve - napon nakon paljenja motora stalan na 13.8-13.9V kao i okretaji na oko 780, pokrenuta reinicijalizacija i vozio se 20km i opet isti K - obično se tako i javljalo kroz desetak km. Za sve to mi je uzeo 100kn, a svječice i filter zraka sam platio 184kn u Lagercommercu.
Drugi korak je zamjena reglera alternatora.
Prokleti auto.