Isto tak tu je i vodena pumpa koja isto ima "vijek" trajanja i isti remen nju vrti ... sve ima svoje, i ak je remen u "odličnom" stanju nedajbog ak pumpa recimo zariba.10 godina je vremenski rok
Mogu li da kažem onu moju?Jel može odgovor ma pitanje: Jel mogu s originilanim zupčastim voziti još ovu godinu, pa da ga mijenjam na 100 000 km? Iskustva
Pa ne znam zašto se na to toliko čeka?Mogu li da kažem onu moju?
upravo to. moj stari je na Fordu zanemario izmjenu zupčastog i svega što uz to ide (benzinac 1.6 105KS) pa mu je na 195.000km puko u baš nezgodnom trenutku (noć, snijeg, a ide na put...). srećom, tu je bila HAK-ova članska iskaznica (nije reklama) pa je šlep bio besplatan, a po piksi su dobila samo 3 ventila.nit je preskoćil,nit je puknul,a li daj se usudi.
upravo to. moj stari je na Fordu zanemario izmjenu zupčastog i svega što uz to ide (benzinac 1.6 105KS) pa mu je na 195.000km puko u baš nezgodnom trenutku (noć, snijeg, a ide na put...). srećom, tu je bila HAK-ova članska iskaznica (nije reklama) pa je šlep bio besplatan, a po piksi su dobila samo 3 ventila.nit je preskoćil,nit je puknul,a li daj se usudi.
Evo prika moduli ko u priči.Kad palim klima uređaj onda ventilator stavim na navišu brzinu 4 da mi ohladi pa ju smanjim na 2. Neki dan sam to isto učinio i sve je bilo ok. Nakon što sam auto upalio 4 brzina ventilatora mi ne radi, dok 1. 2 i 3 bez problema rade. Da li mi može netko reći što je problem i koliko bi to koštalo?