Ovo ce mi biti prvi post na forumu pa barem da bude konkretan haha
Konkretno posjedujem C5 2009. godiste sa 2.0HDI motorom i automatskim mjenjacem koji na satu sad vec broji 17x.xxx
Do sada, na autu je zamjenjena samo jedna sfera, zadnja desna a sve ostalo se svodi na redovan servis. Auto ide kako i izgleda - veoma dobro i iznimno sam zadovoljan njime.
No...kao i u svakoj prici i ovdje se pojavi mali crvic
Prije nekog vremena sam primjetio da kod saltanja na dole, mjenjac zna da pocne da trza.
U svim drugim situacijama, auto radi perfektno, nema udaraca pri pokretanju ili rikvercu; Na uzbrdici stoji bez problema;Sve je savrseno osim kad se recimo kotrljate prema semaforu i auto usporava iz 5. u 4. pa u 3. ....i tu se nekad desi da iz 4. u 3. zatrza.
Dok se broj obrtaja spusta u 4. brzini...ide ispod 2000, na oko 1800 ono krene da malo trza i onda nakon par sekundi prebaci u 3.
Nisam siguran koliko to moze biti i do samoga ulja buduci da ovdje nikad nije mjenjano jer u ovlastenim servisima kazu da osim doljevanja zamjena ulja i filtera nije potrebna(?!)
Ne bih da se ljudim mijesam u posao ...ali ...
Da li je slucajno neko imao slican problem?
Ah da, i zamolio bih ako neko zna koji model mjenjaca je ugradjivan u ove aute. Jedino sto sam ja nasao je podatak da je to 6-stupanjski autoadaptivni AT.
Unaprijed hvala.
I.
Konkretno posjedujem C5 2009. godiste sa 2.0HDI motorom i automatskim mjenjacem koji na satu sad vec broji 17x.xxx
Do sada, na autu je zamjenjena samo jedna sfera, zadnja desna a sve ostalo se svodi na redovan servis. Auto ide kako i izgleda - veoma dobro i iznimno sam zadovoljan njime.
No...kao i u svakoj prici i ovdje se pojavi mali crvic
Prije nekog vremena sam primjetio da kod saltanja na dole, mjenjac zna da pocne da trza.
U svim drugim situacijama, auto radi perfektno, nema udaraca pri pokretanju ili rikvercu; Na uzbrdici stoji bez problema;Sve je savrseno osim kad se recimo kotrljate prema semaforu i auto usporava iz 5. u 4. pa u 3. ....i tu se nekad desi da iz 4. u 3. zatrza.
Dok se broj obrtaja spusta u 4. brzini...ide ispod 2000, na oko 1800 ono krene da malo trza i onda nakon par sekundi prebaci u 3.
Nisam siguran koliko to moze biti i do samoga ulja buduci da ovdje nikad nije mjenjano jer u ovlastenim servisima kazu da osim doljevanja zamjena ulja i filtera nije potrebna(?!)
Ne bih da se ljudim mijesam u posao ...ali ...
Da li je slucajno neko imao slican problem?
Ah da, i zamolio bih ako neko zna koji model mjenjaca je ugradjivan u ove aute. Jedino sto sam ja nasao je podatak da je to 6-stupanjski autoadaptivni AT.
Unaprijed hvala.
I.