Iskustva s gumama i felgama za C5 II

Pavel

Lepi™
Jel imao tko iskustva sa Pirellijem? Mislim sad mi je svejedno, naručene su i plaćene.. Ljetne, 225/55 R17..Cinturato P7

Ali čisto da znam koliko sam se jako zahebo :grin:
 

ExOduS442xb

Racing
Brat mi je kupio C5 2.0 163ks iz 2010 i auto je došao sa original 19 felgama. Prošli vlasnik je rekao da je mijenjao prednja dva amortizera jer im je to boljka. Vlasnik je i kupio drugi set felgi na kojima su zimske gume 225/60/16 pa ga zanima trpe li amortizeri sa 19 cola veće udarce u odnosu na gore navedene 16 colne felge, tj jel moguće da je to uzrok zamjene amortizera?
Strah ga je da je to razlog zamjene i da će ponovno do toga doći.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Logično je da ce niskoprofilna 19ka prenosit više oprerećenja na amortizere nego balon 16ka al pošto kažeš da su orginal 19ke bile, nisu uzrok stradavanja amortizera one nego pretpostavljam par stotina tisuca na satu...
 

Spawn

Well-known member
Ja sam dobio 18" original na 2012 modelu isto 163 konja, na 100000 je bivsi vlasnik mijenjao prednje amortizere tj cilindre. Serviser koji mi je pred neki dan sredio klimu ima 2008 140ks 17" original, morao ih je mijenjati na 170000km. Razlika se vidi , također auto na 17" je dosta meksi, nisam vjerovao koliko dok nisam nedavno probao, naravno ne na autocesti nego na losijim cestama s rupama. Tako da vjerujem da velicina felge tj. Debljina gume utjece na trajnost

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

ExOduS442xb

Racing
Po logici stvari njegovi amortizeri bi trebali biti predviđeni za takve felge ako ih prodaju za taj auto. Iako se slažem da 19 mora osjetiti više udaraca to mi se više čini da je zbog nižeg profila u odnosu na 19 colne felge (i po pitanju udobnosti viši profil je bolji) a i to mora biti jako mala razlika, zašto nisu mjenjani i amortizeri nazad ako je to slučaj? Auto ima originalnih 147 000km na satu. Nekako mi je 225/60/16 mala felga za taj auto.
 

Spawn

Well-known member
Logika je jedno a realnost nazalost drugo. Auti su napravljeni da traju 200000km, tako smatraju proizvođači,naravno uz manje troškove. Ima primjeraka koji do 300 nemaju nista osim ulja i filtera,a ima i onih koji na 80 mijenjaju zamasnjak. Nema pravila. A prednji cilindri na C5 X7 su njihova boljka ,tj crkavaju prerano s obzirom na cijenu

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
S obzirom da su im prednji amortizeri boljka ima mi smisla da su vj cilindri otišli jer su lošije napravljeni a ne zbog veličine felge (mada je vj i to onda doprinijelo barem malo)
 

Pavel

Lepi™
Ja sam dobio 18" original na 2012 modelu isto 163 konja, na 100000 je bivsi vlasnik mijenjao prednje amortizere tj cilindre. Serviser koji mi je pred neki dan sredio klimu ima 2008 140ks 17" original, morao ih je mijenjati na 170000km. Razlika se vidi , također auto na 17" je dosta meksi, nisam vjerovao koliko dok nisam nedavno probao, naravno ne na autocesti nego na losijim cestama s rupama. Tako da vjerujem da velicina felge tj. Debljina gume utjece na trajnost
Ja imam na svome 17" i oduvijek su gore bile 17"..

Sad ispravite me ako nešto krivo kažem ali, gore na njemu su original cilindri (ne znam jel to pravi naziv za ove, hidroovjes elemente)..Uglavnom po pitanju ovjesa nista nije dirano..Doduse prvi vlasnik ga je vozio na relaciji autoput Zagreb - Zadar - Šibenik - Zagreb..

Ja sam mijenjao prednji desni na nekih 240.000km, naletio sam ko srna na rupetinu na izlazi iz VG, razvalio ga doslovno..Počelo curiti i :cenzura::cenzura::cenzura:iga..Da nisam vjerojatno ga ne bi..

Uredni su, nemam problema s njima. Kažem, auto je kupljen sa 160.000km, ja nisam nista mijenjao osim tog sto sam polupao..Ne znam jel prethodni vlasnik dirao šta, mislim da nije jer sam dobio servisnu, potvrdu od servisa (jer je lik radio u njemu pa ga je tamo održavao), kao i sve račune..I ne sjećam se igdje da je išta na ovjesu rađeno.
 

Spawn

Well-known member
Ja imam na svome 17" i oduvijek su gore bile 17"..

Sad ispravite me ako nešto krivo kažem ali, gore na njemu su original cilindri (ne znam jel to pravi naziv za ove, hidroovjes elemente)..Uglavnom po pitanju ovjesa nista nije dirano..Doduse prvi vlasnik ga je vozio na relaciji autoput Zagreb - Zadar - Šibenik - Zagreb..

Ja sam mijenjao prednji desni na nekih 240.000km, naletio sam ko srna na rupetinu na izlazi iz VG, razvalio ga doslovno..Počelo curiti i :cenzura::cenzura::cenzura:iga..Da nisam vjerojatno ga ne bi..

Uredni su, nemam problema s njima. Kažem, auto je kupljen sa 160.000km, ja nisam nista mijenjao osim tog sto sam polupao..Ne znam jel prethodni vlasnik dirao šta, mislim da nije jer sam dobio servisnu, potvrdu od servisa (jer je lik radio u njemu pa ga je tamo održavao), kao i sve račune..I ne sjećam se igdje da je išta na ovjesu rađeno.
Eto vidis, na 18" bi vjerojatno vec mijenjao prednje. :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Eto vidis, na 18" bi vjerojatno vec mijenjao prednje.
Pa svakako da su ljepši, ali meni je nekako 17" najbolji omjer udobnosti i estetike. A sudeći po iskustvima koja čitam, mislim da su optimalni za većinu automobila.
 

Spawn

Well-known member
Pa svakako da su ljepši, ali meni je nekako 17" najbolji omjer udobnosti i estetike. A sudeći po iskustvima koja čitam, mislim da su optimalni za većinu automobila.
17 je bar 30% udobnija. Nacitao sam se kako je skoro isto, ali ja sam probao 17 i uvjerio se sam. Ja imam 18

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

GocC4

Member
Pozdrav svima,kako mogu provjeriti jel auto ima senzore za gume, c4 aircross, sad je na 18", a isao bi na 16" zimske pa me zanima,hvala unaprijed
 
Na vrh