Vidiš, ja sam to isto htio napisati ali sa puno drugačijom cifrom. Htio sam napisati ovu cifru na kojoj je otišao ležaj (69k), ali sam to pripisao tvorničkoj greški u kvaliteti ležaja, može se svakome desiti..Ja ću samo reći da jebeš auto na kojem se u nekom normalno životnom vijeku do 250 000 mora promijeniti ležaj kotača. Nevezano koje je marke.
Desna strana odlazi zato što su šahte s desne strane.Vidiš, ja sam to isto htio napisati ali sa puno drugačijom cifrom. Htio sam napisati ovu cifru na kojoj je otišao ležaj (69k), ali sam to pripisao tvorničkoj greški u kvaliteti ležaja, može se svakome desiti..
Ja sam na dva prethodna auta mijenjao ležaj točka na cca 180-190 hiljada km. Prema komentarima majstora zaključio sam da je to potpuno očekivano za tu kilometražu. Oba puta su to bili fabrički ugrađeni (prvi) ležajevi koji su otišli. I uvijek prvo odu sa desne strane.
Hajd, barem u ZG se lažejevi ravnomjerno troše. Pogotovo onome koji prometuje Branimirovom svaki dan.Desna strana odlazi zato što su šahte s desne strane.
zanimljiva teorija . da si rekao neravnine , rupe .... tu bih verovao ( znao ) da ležaj trpi .... ali kako može ležaj trpeti zbog prljavštine i šljunka na rubu ceste ???Možda jeste do šahtova ako neko vozi samo po gradu, ali svugdje van grada i autoputa desni točkovi često hvataju prljavštinu/šljunak uz rub ceste i često siđu sa ceste, pa se zato troše ležajevi.
Vrlo lako, zato što svaka neravnina na cesti proizvodi kakav-takav udar na točak i ležaj. Nije isto voziti po ravnom asfaltu i po asfaltu na kojem ima svačega, zar ne.kako može ležaj trpeti zbog prljavštine i šljunka na rubu ceste ???
Za koliko?na servisu se bila povećala količina ulja koju je potrebno zamijeniti u odnosu na prethodnu godinu iako je i tada bio mijenjan filter za ulje.