Ja sam razmišljao o uklanjanju svojevremeno i dobio sam preporuku za Porkolabića.
Kada su ga pregledali, zaključili su da ga je šteta vaditi. Bio je u dobrom stanju, a eolys je bio na 70%. Tako da su ga samo kemijski očistili, bez ove prisilne regeneracije.
To je bilo na 208kkm.
Sada imam oko 240kkm i od kada trpam Ineo ECS razmaci između regeneracija su se još produljili.
Mislim da je za dobro stanje filtera zaslužan automatik jer ti ne dopušta da se voziš u režimu gdje najviše čađi npr. ispod 1500 o/min. I taj auto pretežno koristim za putovanja.
Za grad namjerno koristim sivog, jer nema filter. A i manje troši
I ono što sam primjetio, 2.2 mi radi puno toplije od 2.0. Grije se skoro kao benzinac.
Voda je obojici na polovici skale, ali ulje (puno kvalitetnija informacija o zagrijanosti motora) je na 2.2 negdje oko polovice dok na 2.0 rijetko pređe prvu trećinu. Èak i sada kada sam napokon stavio donju zaštitu motora.
Netko mi je rekao da su to namjerno tako napravili da filter dulje traje. A kod regeneracije se još dodatno zagrije.
Kada dođe to vrijeme, promijeniti ću filter. Neću ga trajno vaditi.
Ono što mi je fenomenalno, auspuh je 100% čist. prođeš prstom i izađe čist.