Tehnički pregled nije inspekcijski nadzor zakonitosti poslovanje trgovačkog društva ili fizičke osobe (obrtnika), i s tim programom inspektor ne ulazi u sadržaj nego samo iščita programe i potegne ključ licence softvera. Ovo spajanje na OBD je puno zeznutija stvar. Osim toga, djelatnici u STP nemaju niti zakonske ovlasti koje ima inspektor npr. ministarstva.
Edit: Oni su donjeli svoj Pravilnik i dalje se u stavku pet, kad je interna odluka u pitanju, što ulazi i priča sa spajanjem na OBD, referiraju na Zakon. Stavak dva je vrlo bitan.
Èlanak 32.
(1) Za vrijeme obavljanja tehničkog pregleda vozila koje je opremljeno dijelovima i uređajima koji
nisu obavezni na voz
ilu, ali isti utječu na sigurnost prometa na cesti, nadzornik je dužan provjeriti
ispravno funkcioniranje i takvih uređaja.
(2) Tehnički pregled se obavlja bez bitnoga mehaničarskog rastavljanja dijelova vozila.
(3) Tehnički pregled također uključuje provj
eru o tome odgovaraju li pojedini dijelovi i komponente
tog vozila sigurnosnim i okolišnim značajkama koje su bile na snazi u trenutku odobravanja vozila ili,
prema potrebi, u trenutku naknadnih preinaka vozila.
(4) Za potrebe provjere brojača kilometara k
od tehničkog pregleda, u slučaju da je brojač kilometara
ugrađen, nadzornicima se kroz jedinstveno programsko rješenje dostavlja informacija o stanju brojača
kilometara zabilježenom na prethodnom tehničkom pregledu.
(5) Detaljniju tehnologiju postupka tehn
ičkih pregleda, upute za pregled pojedinih vozila ovisno o
njihovim tehničkim karakteristikama, kao i upute za kategoriziranje nedostataka utvrđenih tijekom
tehničkog pregleda propisat će stručna organizacija iz članka 273. Zakona
Edit: Oni su donjeli svoj Pravilnik i dalje se u stavku pet, kad je interna odluka u pitanju, što ulazi i priča sa spajanjem na OBD, referiraju na Zakon. Stavak dva je vrlo bitan.
Èlanak 32.
(1) Za vrijeme obavljanja tehničkog pregleda vozila koje je opremljeno dijelovima i uređajima koji
nisu obavezni na voz
ilu, ali isti utječu na sigurnost prometa na cesti, nadzornik je dužan provjeriti
ispravno funkcioniranje i takvih uređaja.
(2) Tehnički pregled se obavlja bez bitnoga mehaničarskog rastavljanja dijelova vozila.
(3) Tehnički pregled također uključuje provj
eru o tome odgovaraju li pojedini dijelovi i komponente
tog vozila sigurnosnim i okolišnim značajkama koje su bile na snazi u trenutku odobravanja vozila ili,
prema potrebi, u trenutku naknadnih preinaka vozila.
(4) Za potrebe provjere brojača kilometara k
od tehničkog pregleda, u slučaju da je brojač kilometara
ugrađen, nadzornicima se kroz jedinstveno programsko rješenje dostavlja informacija o stanju brojača
kilometara zabilježenom na prethodnom tehničkom pregledu.
(5) Detaljniju tehnologiju postupka tehn
ičkih pregleda, upute za pregled pojedinih vozila ovisno o
njihovim tehničkim karakteristikama, kao i upute za kategoriziranje nedostataka utvrđenih tijekom
tehničkog pregleda propisat će stručna organizacija iz članka 273. Zakona