C5 Jesu li kugle (bombe) punjive i kada ih treba zamijeniti/napuniti?

AX-ja

èudo jedno
ne znam sta bih ti rekao,da je auto tvrd to bi vec imalo smisla.

kazes da si ga spustao,sto si mu napravio?
servo pumpa,mislis pumpa hidraulike?
malo masna gore oko cepa?

bez obzira ne sve ovo,pozeljno bi bilo da zamjenis ulje.
 

ExOduS442xb

Racing
Nisam siguran da će zamjena ulja pomoći, ako nikad nije otvarano i kemijano oko toga ulje je vjerojatno u solidnom stanju, po pitanju ljuljanja ako prije nije tako bilo onda problem postoji, pomoguće je da se hidroaytive malo zbrčkao pa se malo dignuo? Da detektira lošu cestu. Samo ne znam kako. Jel taj problem postoji otkada si stavio 18ice na auto ili od prije?
 

RizLA

New member
spušten je tako da su senzori(naprid i nazad) malo zakrenuti na balans stangi i auto se automatski spusti koliko želim
jeli moguće možda skratiti(protokariti) "amortizere" u gornjem dijelu kao na klasičnom ovjesu, da auto bude još niži, jer ako ga spustim još auto nabija
da pumpa hidraulike, ne sjećam se gdje pušta ,prijatelj mi je to napomenuo kad mi je mjenjao zupčasti

problem je bio isti i prije na felgama 16 i normalnoj visini

nikad ništa nije dirano na ovjesu ,znam jer je auto u obitelji od prvog dana, kupljen je novi.
kako se gleda razina ulja,kad je auto u najnižoj poziciji ili? treba ga biti do one plastike kad skinem čep ili?
 

AX-ja

èudo jedno
i mislio sam da si ga tako spustao.
ne smije nista nabijat,s:cenzura::cenzura::cenzura:at ces cilindre.
nema tu nikakvog rezanja,kracenja.
samim time sto si vec zakretao kut senzora visine mozes imat problema.

skini manual za c5 tamo ti sve ima,vjerovatno ti netko tu ima link
 

RizLA

New member
ja kao da pricam kineski, vec dva puta sam napisao da je isto na 16" i normalnoj visini.:D

sa 18" na normalnoj visini je kao terenac
 

AX-ja

èudo jedno
ne moze bit isto.
da pogledas konstrukciju i princip rada ovjesa znao bi da nije isto.
ti zakretanjem senzora na balans stangi mijenjas kolicinu ulja,pritisak u cilindrima.
jedno povlaci drugo.
 

Hrvoje Marin

Active member
spuštanje C5 mi je komično iracionalno. MCphero naprijed i pružena ruka natrag i spuštanje? upravo automobil koji je napravljen da drži stalnu visinu. i onda to.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja kao da pricam kineski, vec dva puta sam napisao da je isto na 16" i normalnoj visini.:D

sa 18" na normalnoj visini je kao terenac
imaš krivi auto u rukama da bih ga tako spuštao.
mjenjaj ga za auto sa klasičnim ovjesom pa onda spuštaš koliko te volja.:D
 

RizLA

New member
sta znači taj tip ovjesa, da se spuštanjem gubi pravilan nagib kotača ili?
nažalost razmišljam o prodaji samo zbog toga,ako ne riješim to
šta se dobija punjenjem bombi na veći ili manji pritisak?
 

misa

Active member
Rizla....kod hidraulicara je ovako:
-tvrdo vesanje-prazne ili probijene kugle
-meko vesanje-sve u redu
-premekano vesanje-prepunjenene ili comfort kugle

Za razliku od klasicnog vesanja sa oprugama i amortizerima koje kad ode auto gubi stabilnost i ljulja se....kod hidraulicara je obrnuto.To je kod hidraulicara normalno.Kod hidraulicara nije normalno da bude krut i tvrd i neudoban i kad se javi takvo stanje to je zbog losih kugli ili niskog pritiska u njima.

spušten je tako da su senzori(naprid i nazad) malo zakrenuti na balans stangi i auto se automatski spusti koliko želim
jeli moguće možda skratiti(protokariti) "amortizere" u gornjem dijelu kao na klasičnom ovjesu...?
Prvo i osnovno pravilo je da se hidraulicar vozi samo u normalnoj visini.Moze se voziti i na srednjoj i najvecoj visini ali pod odredjenim uslovima i do odredjene brzine do 40-ak km/h i na ravnom putu.Kad se spusti ispod normalne visine auto se ne vozi.Skroz spusten je samo za servis hidraulike nikako za voznju.

To sto si uradio sa senzorima je isto kao da si ga spustio komandom iz kabine.Probices kugle,s***aces regulator pritiska,pumpu....ceo trap ako auto ne vratis na fabricku visinu ili ako nastavis tako da ga vozis.
 

Profiler07

Well-known member
sta znači taj tip ovjesa, da se spuštanjem gubi pravilan nagib kotača ili?
nažalost razmišljam o prodaji samo zbog toga,ako ne riješim to
šta se dobija punjenjem bombi na veći ili manji pritisak?
RizLA, lave, nije to vw ili neki audi koji sluzi za spustanje. ovo je auto za uzivanje u voznji i kao sto kazu:

Renault - voze laici
Peugeot - voze kraljevi
Citroen - voze diplomate

znaci auto koji odmara u voznji i koji nije napravljen za trkanja, ma koliko ks imao
 
Spuštanjem nećeš dobiti puno na stabilnosti. Kolege su već sve rekle.
Premekano vešanje može biti zbog vazduha u instalaciji. Mada kad malo razmislim taj vazduh bi morao kad tad doći do ventila, a onda bi naglo postajao tvrd...
Sve u svemu, svaka vožnja na manjoj visini, posebno brža vožnja na lošijem putu, opterećuje do te mere hidrauliku da me čudi kako ti već nije negde probilo.:eek:
Još na relativno starom autu... :wtf:
A ja mislim da parametre vešanja, između ostalog, podešavaš dijagnostikom, a ne okastim ključevima. Ispravite me ako grešim.
 

RizLA

New member
zar se ovaj ovjes ne spusta sam nesto sitno preko 110? jeli ovjes na mom autu se prilagođava cesti ili je uvjek ista tvrdoća,ako da može li se preko diagnostike riješiti da uvjek bude tvrđi?

c5 2.0 hdi 2005 bez tipke sport
 

misa

Active member
Ne spusta se,tvrdoca je uvek ista i ne prilagodjava se uslovima voznje zato sto nije hidraaktiv.Mislio sam da svi imaju hidraaktiv vesanje.

ja kao da pricam kineski, vec dva puta sam napisao da je isto na 16" i normalnoj visini.:D

sa 18" na normalnoj visini je kao terenac
Onda si trebao profil gume da prilagodis 18-icama tako da ukupan precnik felne sa gumom ne odstupa puno od fabrickog.

Recimo da je fabricki 215/55/16 onda ide 225/45/17 ili 225/35/18 i onda uvek ima najpriblizniju visinu fabrickoj i nece izgledati kao terenac.
 

fullcool

New member
C5 prve serije imaju dvije vrste ogibljenja:
-hydroactive 3, nema tipku sport što znači da se tvrdoća ne može sama podešavati, jedini način bi bio zamjena kugli, spuštanje na većoj brzini je računalno upravljano i to ima.
-hydractive 3+, ima tipku sport što znači da se i tvrdoća može mijenjati ali to određuje računar, isto se spušta malo na većoj brzini

Visina mora biti ona koja je propisana, za spuštanje na manju visinu trebalo bi dobro poznavati teoriju hidraulike i prepraviti kugle za novu visinu a to je nemoguće i ne bi se dobilo ništa sa tim, a spuštanje na ovdje opisan način je isto kao kad se obične opruge rezanjem skrate i takve osakaćene montiraju sa istim onim amortizerima koji su već bili uz njih.
 

RizLA

New member

how do i print screen
da moj je ovaj (slikano u najnižoj poziciji,tako ga ne vozim naravno)

gume su 235/40 18 i razlika je 0.31 % 2mm je veća guma od 215 55 16

na board kompu na autu piše sports suspension mode deactivated

koje kugle bi mogao ubaciti da bude mrvicu tvrđi, jeli pise na kuglama koje su trenutno
 

AX-ja

èudo jedno
s prednjim kuglama nemas puno opcija,ima na vrhu gljive oznaceno koliko je bara.
nije to kao kod starih hidraulicara,nadrukas kuglu koliko treba.
 
Na vrh