Jumper 2.2hdi 150ks

Mirage

Well-known member
Da ta s kvačilom nemam pojma još se čekalo 2 tjedna da dođe iz njemačke nije je bilo nigdje u hr.
 

DS9

Active member
Kada je kod mog 1,4 HDi nešto počelo da krcka u oblasti bošovog 150 A alternatora (kasnije se uspostavilo da je uzrok njegov ležaj u unutrašnjosti), odgovarajuća nova INA/Schaeffler remenica je kod servisera koji su je imali koštala oko 80 evra, i pri tome se ne nalazi baš lako.

Stvar je inače rešena isti dan, nabavkom celog polovnog Valeo alternatora za 50 evra, sa sve remenicom na njemu. Kasnije sam dao stari alternator na sređivanje, pa ga sad čuvam kao rezervni deo jer ovaj valeo radi posao već petu godinu.

Usput, remenicu-kvačilo ne može baš svaki majstor da skida/montira jer je potreban odgovarajući alat.

Pošto sam tada u potrazi za remenicom mog alternatora nailazio na remenicu i za 2,2 HDi (za neka vozila) slede informacije o tome.

Dakle u jednoj prodavnici auto delova u Beogradu, za PSA tj. citroene su imali SNR-ovu remenicu za koju je prdavac rekao da je za 2.0 HDi, pa sam slikao kutiju. Koštala je inače 60 evra.



U kutiji je bilo ovo http://www.autopartoo.com/oem/snr/ga75901.html

Upoređivanjem kataloških brojeva raznih proizvođača, mogla bi da odgovara i nekim vozilima sa 2.2 Hdi... ali i Pgt. 307 1,4 8v, kao i 307 1.6 16v

tj. trebala bi da se vodi pod oznakom CITROEN 57054FS1
http://www.niparts.com/OEM/2284B5/CITROEN/57054FS1.html

Gates to vodi pod OAP7034, pa se kod njih još bolje vidi gde sve ide takva remenica, dakle i za Jumper 2,2 HDi.
http://www.gatesautocat.com/article/OAP7034/cool

Mislim, čisto ako nekome zatreba ovakav info, a zašto je takav ležaj komplikovaniji i skuplji od uobičajenih se može videti na donjim slikama (hvala Zozi sa CFS-a na slikama)



 
Posljednje uređivanje:

Daniels

New member
Slučajno na parking identičan, gledamo ekoplakete i niš jasno.
Dakle moj je 2014g 2.2hdi 110kw=150ks I eko 4.
Kolega isti samo 2012g I eko 5,
Koja je točno razlika između eko 4 i eko 5, mi nismo vidjeli baš ništa.

Hvala
 
Na vrh