Može i tako ali jedino pod uvjetom da se za vožnju autom uvijek pričekaju povoljni vremenski uvjeti, kao i povoljni uvjeti na kolnicima. Tko može čekati onda uredu.Bas svasta, zimske gume na autu jer po noci temeperatura dodje na 0°C. A to sto je po danu 12, manje je bitno...
Valjda se gume stavljaju po tome kako se auto koristi i koja je temperatura tada, a ne po najnizoj dnevnoj temperaturi.
Naravno. Èisto povlačim paralelu između nekih prijašnjih godina kad su se zimske doista dugo, u broju sniježnih dana, eksploatirale po snijegu i ledu. Ova baš i nije bila posebno bijela.Moje je misljenje da je i 5 minuta snjega na cesti dovoljno za izgubiti glavu, a da ne pricam o poledici, inju na cesti koje se javlja na pojedinim dionicama, mostovima, nadvoznjacima... Svi cemo se sloziti da su zimske gume puno efikasnije od ljetnih u tim situacijama.
Ovo za EGR misliš radi onog komada elektornike kojeg sam postavio u temi za Tehnički?Egr i dpf off , ljetne gume u veljači
bilo je ravno 3 dana po 12 stupnjeva....a kad velika većina ljudi ujutro ide na posao u 6 ili 7 sati nikad nije bilo 12 stupnjeva. a bome ni po noći nikad nije bilo tolikoA to sto je po danu 12, manje je bitno...
mislim da ti bbozak, pa i ja , pokušavamo reći da zimske gume ne služe samo za snijeg, nego općenito za niske zimske temperature, poledicu, mokru cestu zimi...Samo kažem to da nije bilo snijega i da se, recimo, uz par dana nekorištenja auta, kad je bilo zabijelilo, komotno mogle izbjeći zimske.
To je točno, ali dobre ljetne bi uz opreznu vožnju vozile i po takvim uvjetima. Ja sam valjda 2017. išao u Rijeku, 4. mjesec, c4, Dunlop ljetne i u Gorskom Kotaru snježina i 0°C. Šta mi je bilo? Ništa, samo sam prilagodio brzinu.zimske gume ne služe samo za snijeg, nego općenito za niske zimske temperature, poledicu, mokru cestu zimi...