Kako ste zadovoljni sa C3??

DS9

Active member
@zoko
Ako zadovoljava normu EN 590 onda je sve ok, ako ne zadovoljava ili mu nije naznačeno da bi to trebao da zadovoljava (odgovarajućim zakonskim aktima) - izbegni i zaboravi.

Kratkoročno, verovatno se neće primetiti negativni efekti. Druga je priča posle nekoliko desetina hiljada km.
 

d04d

New member
Bokbok, vec sam rekao kako sam zadovoljan sa svojim C3, tako da nisam zbog toga ovdje.

Pred nekoliko godina sam od jednog clana kupio prekidace koji idu u kljuc (to se u biti stisne kada se stisnu gumbi za otklju/zakljucavanje), kako je proslo dosta godina nazalost ne mogu se sjetiti imena tog clana, pa ako je jos ovdje i ako ih jos ima cjenio bih da mi se javi.
Naravno i alternativna informacija o tome hgdje bih mogao uzeti mikroprekidac je dobrodosla (lokalno, nemam vremena cekati ebaj)

Radi se o ovome:
 

DS9

Active member
To je trebalo ide u temu ispod, odnosno https://www.citroenforum.hr/citroen-c3-114/problemi-sa-kljucem-daljinski-266/index6.html


Post scriptum:

Ja sam inače vrlo zadovoljan sa C3 i ne bih ga menjao za drugi auto odnosno Citroen, osim eventualno za dva HY buldoga u fabričkom stanju, sa dizel motorima, od kojih je jedan duži, a drugi kraći ili eventualno za dva Traction Avant-a od kojih je bar jedan u boji slonove kosti.

Računajući i enterijer.
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Aaaah propustio sam puno toga u životu pa nikom ništa hahahahahahaha šta ćeš. Tako ti je to. Još me i svadba čeka uhhh ;) . Meni se C3 sviđa baš 1.4hdi. Bolji od punta za milijun puta ;)
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Moja mama je 5 godina imala C3 1.4 SX, svake dvijr godine se promijenilo ulje i auto je picio ko bomboncic. Nikad kvara dok ga ja nisam slupao.
 

diegos

Well-known member
Moja mama, a i ostali, vozimo 1.4i exclusive 2005 facelift. Zadovoljni autom, promijenjeni brtva glave, kvacilo, termostat, el.pokretac. Ostalo potrosna roba i servisi. E da i nedavno promijenio ručicu mjenjaca koja se raspala :)
 

DS9

Active member
Što će reći da se rabio žestoko, a ipak preživeo.

Na TU3 tj. 1,4i PSA motorima, koji se ugrađuju u razna vozila više decenija - odavno je primećeno da (originalni) dihtung glave ćešće strada (tipa 100,000 km), al`posle toga zamenom opet k`o nov.
 

Seb

New member
za RI-C3

Imao sam sličan kvar, osjetnik koji kaže kompjuteru da je motor hladan i da treba otvoriti čok, je bio u kvaru i u mom slučaju nisam smio dotaknuti gas dok ne prođe čok- vrijeme, jer je osjetnik dojavio kompu da je motor topal, odnosno da ne otvara čok.Èim je to čokovo vrijeme prošlo, primio je gas normalno.Èini mi se da vaš samo kasni dosta, za moj auto je taj dio koštao tada oko 150kn. Inače za 2 dana postajem vlasnik polovnog C3 1.4 iz 2012. s LPG-em. Nadam se da će ovaj biti dostojna zamjena starom, koji odjavljujem, a ima 492 000 km, i ističe mi atest boce i ne isplati se ponovo sređivati karoseriju, da bih produžio atest, jer mu je 23.a godina samo je 1.3mpi. Plin sam ugradio prije 14,5 godina, kad sam imao "tek" 160 000 km. Prije 2 dana sam za 533km utočio 38 lit. plina po 3,9kn/litri, nadam se da ću s ovim nastaviti tako...Pozdrav svim forumašima...
 

Koko

Well-known member
Evo da ovu temu dignem malo iz mrtvih, jer mi se cini da vise niko ne vozi C3, vec su "svi" presli ni visi level.;):D
C3 1.4 HDI 50KW Exclusive 2002.god. sam kupio 2009. godine u Auto kuci Pavic u Tuzli, posto mi je vlasnik ( Mijat Pavic ) inace moj dobar drugar, a odrzavao je i mome ocu Citroen GS od 1972. godine, pa do pocetka 90-tih.
Ja sam do kupovine Citroena bio u Njemackom fazonu od VW, preko BMW-a i Audija sve do 1991. godne kada sam kupio kao gradski automobil Suzuki Maruti, a u najavi je bio Audi 80-jaje, medjutim sva deasavanja 90-tih godina su poremetila te planove. Posto sam poceo imati problema sa diskushernijom od 1997. godine poceo sam razmisljati o Francuskom autu iz PSA grupacije i kao najbolja solucija.
U to vrijeme 2009. zbog udobnosti i potrosnje goriva mi se ucinio C3 1.4 HDI 50KW posto svakodnevno putujem na posao i prelazim cca 60km. Auto je kupljeno sa 118000km na satu i dovezeno je iz Salzburga u Auto kuci Pavic gdje sam ga i preuzeo uz svu urednu servisnu i ostalu dokumentaciju od vozila sa tri kljuca ( dva sa danjinskim i jednim kod kljucem ) i garanciju od godinu dana na bilo kakav kvar.
Do sada sam presoa 328790km sa redovnim odrzavanjem i zamjenom letve upravljaca za koju i danas mislim da nije bilo potrebe, posto sam kasnije saznao da ima je boljka spojni konektor, pa gubi kontakti na elektro motorom letve upravljaca, ali ista je promjenjena i od tada nema problema. ;) Sve ostalo je bilo redovno odrzavanje, zamjena seta kvacila na 198000km, alternator na 210000km zbog lezaja, posto se isti nije dao rastaviti, jer su lezajevi zapekli u kucistu, prednjih diskova sa plocicama i zadnjih pakni na 230000km, jedna krajnica, 2 kugle i jedan selen lijeve lafete i sofersajba zbog udarca kamena iz tocka kamiona koji mi je dolazio u susret. To su one krupnije stavke ne racunajuci zamjene sijalica u farovima, zmigavcima i stop svjetlima. Ostalo je bilo redovno odrzavanje mali ( svakih 15000km ulje i filteri komplet) i veliki servis ( svakih 100000km komplet set, plus PK kais i spaner). Uz potrosnju dizela u gradskoj voznji i zimi oko cca 4.5L/100km do potrosnje na dugim relacijama ( odlazak na more i slicno ) od cca 3.6L/100km. moj C3 i ja se lijepo druzimo evo vec 12 godina. Najveci problem ( ne kvar kao kvar ) sam imao ljetos kada mi je auto zbog "strucnjaka-majstora" stojao mjesec dana sto sam opisao u Temi: Problem C3
Sve u svemu sam veoma zadovoljan izborom i troskovima odrzavanja Citroena C3 koji posjedujem. 👍:D
 

szahtila

Well-known member
Stvarno solidni autići... često me mame po oglasima da uzmem opet jednog za drljat :)
Sin ima C3 druge generacije, ne znam točno km, ali preko 150000,bez problema. Ja imam C3 treće generacije, 65000 km, isto bez problema. Imam i Peugeot 206,ne znam kiji sam vlasnik, kupljen sa 160000,sada na 225000,isto samo potrošne stvari, odrađen veliki servis i to je to
 
Na vrh