Kakve su nam to ceste?! 🚧 🚦

Marko

Well-known member
Cijena izgradnje se nekoliko puta multiplicirala zbog građevinsko mafijaškog lobija.
Auto cesta nije ispunila svoj smisao jer ne vodi najkraćim putem od Zagreba do Splita
Koliko novaca je nestalo pri izgradnji, vjerojatno jako puno (neki pričaju da je u cestogradnja rak-rana od samostalnosti) jer koji bi pametan inženjer/stručnjak inzistirao na svim silnim prekopima i bušenjima tunela kroz Sv. Rok? Koji bi pametan čovjek inzistirao da cesta ide na mjestu koje se kroz stoljeća zna da je u nemilici od Bure i da će biti problema s vjetrom? Autocesta je očito preplaćena (radi navodnih duplih bojanja tunela, nepotrebnih građ. radova, fiktivnih radova, ...) i to novcem poreznih obveznika i zato jesu cestarine skupe kakve jesu i zato nas kroz te namete koje si nabrojal navlače za pare.

Vinjete mi vjerojatno nikad ne bumo vidli!

Ps. Vidim na ovom linku iz Novog Lista da spominju i mirovinske fondove??? E, ni penzije ne bumo vidli!
 

Kanader

Active member
Ma što će ti mirovina?:D
Sreća da posao s drogom još dobro ide. Kakvi su ovi tukci na vlasti još će legalizirat kupoprodaju na kisku pa mi još jedino preostaje da se prebacim u matičare kad se legaliziraju ove toplobratne zajednice.:eek:
 

deda

New member
Nisu imali desni znak,glavno da se na nešto upozori i naplati,pa onda ponovo naplati izmjena,itd,itd.
 

Vedran

New member
Ceste su nam milina, evo me u Rimu i iz prve ruke kazem da mozemo biti sretni! Isto iskustvo imam iz Barcelone, Atene, Varsave i kajjaznam di- jedino su Kanari bolji, tam je sve grobnicki asfalt bez rupa:grin:
 

Franz

Well-known member
MUP nabavlja još 27 vozila koja koštaju 8,1 milijun kuna

Nikada nisam shvaćao presretače i toliko rasipanje resursa. A, na što? Neki retard juri 250 po autoputu i onda "država" juri za njim još brže samo da mu ispiše i naplati kaznu. :thinking:

Ili ležeći po gradu... Zbog nekolicine kompleksaša, svi razbijamo aute.

Zar ne bi učinkovitije bilo postaviti kao u Londonu prometne kamere s radarom. Želiš se voziti 100 Branimirovom, Slavonskom, Jadranskom, Dubrovačkom?
OK, vozi. Blic, kazna.
Drugi put, blic, kazna i vozačka na 6 mj.
Treći put, blic, kazna, vozačka, zatvor.

Isto i s autoputom.

Izgleda da je očito puno veći biznis kupovati za MUP brze strojeve, a u Gradu zabijati ležeće na svakih 200 metara.
 

deda

New member
Potpisujem,a ovi sa presretačima su napuhankovići,kakve svijet nije vidio.Jednom sam se skoro skršio u presretača Mercedesa na županjskom teritoriju,jer je pošto poto na silu zaustavljao nekog Cayena.Likovi pojma nemaju o prometnim pravilima i kako ne ogrožavati druge,stvarno im je prava svrha.Neznaš tko je gori,preseratori koji bezglavo jure ili ovi kojih ih love.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Isto i s autoputom.
Koliko je to ljudi stradalo na našim autoputovima od (prevelike) brzine? Ne zagovaram niti prakticiram brzu vožnju. Samo pitam. ;)

Jako površno partim crnokronikaške stranice, pa možda nisam najtočniji, ali neki glavni razlozi stradavanja na AC koje sam zapazio su:

- kamikaze koje promaše pravac, pa se drznu još 50 km voziti u kontra pravcu :surprised:
- umorni vozači koji utonu u san za volanom
- nemarni vozači (npr. onaj što je slao SMS, pa zdrobio četvero ljudi kamionom u Ledeniku; eno ga guli osam godina), ili neodržavanje razmaka, ili nepropisno zaustavljanje (npr. jedan čovjek je mijenjao gumu u lijevoj traci na AC (!!!) i poginuo).
- magla, ali to je viša sila, pa čak i neka se voziš 40, opet lančani možeš napraviti.

Ne zaboravi da je Autobahn "limitiran" na 250. :) Tako da je ograničenje od 130, staro valjda 50-60 godina, dok ju je moglo valjda postići 100 superjurilica u Europi, poptuno zastarjelo. :)


Za ležeće policajce, to potpisujem.
 

deda

New member
Je limitiran na 250,ali ako si sam na cesti,a to danas nisi ni na Badnjak,prema tome ograničenje na 130 je čak i previsoko u današnjim uvjetima.
250km/h je 69,4m u sekundi,dobar mlad i koncetriran vozač treba min 1,2sekunde da uopće reagira,autu i to dobrom i ispravnom sa dobrim gumama i idealnim uvjetima na cesti treba 5 sekundi da se zaustavi,pa kad sve to zbrojiš od trenutka uočavanja prepreke do zaustavljanja prođe 430 metara,a ti ni sa dalekozorom ne možeš vidjeti i shvatiti dalje od 300m što se zbiva,dakle nemaš šanse stati prije nego se zaletiš u tu prepreku.Još nešto,jako je rijetko da su svi uvjeti idealni,dakle sve se još više povečava.Na autoputu je jako teško biti stalno usredotočen samo na vožnju,tu je razgovor sa putnicima,na mobitel,pušenje,prčkanje po drangulijama u autu,itd,dakle koje je onda stvarno vrijeme reakcije?
 

Marko

Well-known member
Je limitiran na 250,ali ako si sam na cesti
Ukoliko se pri brzini većoj od 150 km/h napravi kako sranje onda je šofer naj... :cenzura::cenzura::cenzura:i ti ak nema nikog ali ako si nečiji život ugrozil onda si gotof!
 

Dalibor

Dado Tornado
autoputevi idu u koncesiju za par milijuna evra
prilog nov@ tv iz dnevnika
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=_s2XUiAFjVo[/ame]
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ovaj iz nije Mijat Stanić, neg Goran Marić iz Adezea.

Meni je "simpatično" dok ZNA SE serucka protiv privatziacije i krpanja proračuna kojeg su, usput budi rečeno, oni iskasapili do zadnje kune neograničenim lopovlukom, a istodobno se zalažu za izgradnju famozne Nizinske pruge uz koncesiju. Da sam šupčina, barem bih bio konzistentan u tome.
 
Na vrh