Ne, viskoznije je i gušće, a STP bi podigao viskoznost i gustoću, što bi potencijalno moglo bit problem na hladnoći...
To govorim cilo vrime...
A ne znam zašto se bojiš polusintetike... Pa i ona, i mineralna 15W40 imaju svoje mjesto i uporabu... Samo skratiš intervale... Cca. 15 t km za sintetiku, 10 t km za polusintetiku, 7,5 t km za mineralno, ili ako misliš da treba zbog teških uvjeta, možeš ići na 10 tkm sintetika, 7,5 t km polusintetika, 5 t km mineralno...
Kako se habanjem tolerance povećavaju, motor koji je počeo, sa 9000 sintetikom može nakon 120-150 t km bit sretniji sa 7000 polusintetikom, a nakon 250-280 t km bit još sretniji sa 5000 mineralnim, naravno, sa prilagođenim intervalima izmjene...
Aditivi su u tim generacijama ullja li-la, nisu low saps, i veća gradacija tj. gustoća pomaže nakon što se tolerance povećaju...
Jedan dio aditiva tipa STP i radi na tom principu, povećavajući viskoznost i gustoću umanjuje dalje habanje i bolje 'dihta'... Problem je kod tebe što ne možemo znati koliko će bit gušći, i hoće li možda 'zadihtat' i nešto što ne bi smio...
Zato mislim da bi ti bolje bilo preć na 7000... Vjerojatno nije baš bez razloga i vlasnik prešao na njega... Neće motoru ništa loše se dogodit, naprotiv... Samo malo prije mijenjaš, i to je to...