Lakii
Well-known member
Da, bas je neuobicajan!
pogotovo ako skroz iskopcas bravu cijelu! znaci da ti ili negdje prema razvodnoj kutiji (kutiji sa osiguracima) ili u samoj razvodnoj kutiji nesto radi kratki spoj!
A F1 osigurac mozes pomaknuti ulijevo na pola puta do onog iduceg reda osiguraca (ima jedan dodatan utor) i onda ti radio moze raditi neovisno o kontakt bravi, stalno je pod naponom i pali/gasi se samo na dugme.
Isto tako F16, za upaljac u pepeljari.
Ugl. tebe zanima sivi konektor.
Jedna od zica na konektoru ti ide prema motoru a druga daje napon prema trosilima u autu. i obije trebaju biti mrtve kada odkopcas kontakt bravu.
Probaj sa voltmetrom, sivi konektor sa strane auta (ne brave), iskopcati i mjeriti dali ima napona izmedju obije zice, i zasebno izmedu svake zice i mase (bilo gdje na karoseriji).
pogotovo ako skroz iskopcas bravu cijelu! znaci da ti ili negdje prema razvodnoj kutiji (kutiji sa osiguracima) ili u samoj razvodnoj kutiji nesto radi kratki spoj!
A F1 osigurac mozes pomaknuti ulijevo na pola puta do onog iduceg reda osiguraca (ima jedan dodatan utor) i onda ti radio moze raditi neovisno o kontakt bravi, stalno je pod naponom i pali/gasi se samo na dugme.
Isto tako F16, za upaljac u pepeljari.
Ugl. tebe zanima sivi konektor.
Jedna od zica na konektoru ti ide prema motoru a druga daje napon prema trosilima u autu. i obije trebaju biti mrtve kada odkopcas kontakt bravu.
Probaj sa voltmetrom, sivi konektor sa strane auta (ne brave), iskopcati i mjeriti dali ima napona izmedju obije zice, i zasebno izmedu svake zice i mase (bilo gdje na karoseriji).